| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 66 .. 129 130 131 132 133 .. 138
07.04.14 14:11
Santhia 

Re: Mai Bräute 2014

Hallo zäme!!

Jööö, vile Dank für die Glückwünsch!! Mir hei e wunderschöne Tag gha!
Es längers Brichtli hani als Itrag uf öisere Hochzitswebsite gmacht: www.sandra-matthias.ch
I der Bildergalerie hets au schones paar Föteli!

Mi Maa (hihi..) het mer e wunderschöne Brutstruss kauft, genau so wieni mers vorgschtöut ha!



Zwüschefäu hani au noni vöu gha, usser, dass mer ebe chli knapp dra si mit auem und e paar hei sech ebe au scho beschwert, si wüsse nüt guet, bi mir ischs nume no 2 Mönet vorhär gsi, aber zumindescht s'Datum hei si jo gwüsst.

Nägel hani mer jetz fürs standesamtliche Hochzit lo mache, muess mer au überlegge, wasi fürs kirchliche wott. Wahrschiinli au nur mit wiss, aber vilich no Blüemli und Steindli.

Chleider bini nid mit go ussueche, aber si hei mi au nid gfrogt. Süsch wäri natürlich mit gange, wobii i scho sehr weni Zit ha! Drum bini grad froh gsi, hani nid mit müesse

So, nachdäm jetz s'zivile und öises Mittelalterfeschtli dure isch, gohts ad Planig und s'Baschtle füre 10. Mai! :-)

09.04.14 15:22
StellaBlack 
Re: Mai Bräute 2014

hoi zäme

ech be grad dra en ToDo-Lischte zmache... aso was no alles ztue esch bes ändi Mai ond ergendwie wotts ned ufhöre
händ ehr au so en Lischte das mer die soscht allefalls chönt abgliiche. Ech ha emmer chli sGfühl ech dänki ned alles...

09.04.14 15:34
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@stella: ich han mier au mal en provisorischi lischte gmacht... wottsch mer dini mal schicke und ich dier mini, denn gsehmer ja öb öper öpis vergässe hed

09.04.14 15:39
StellaBlack 
Re: Mai Bräute 2014

@novia: jo dasch en gueti idee, ech mach der en PN

21.04.14 11:58
morelia 

Re: Mai Bräute 2014

@santhia: gratuliere. dini hp bini ga aluege. di isch super. heiter diä säuber gmacht?

@stellablack: das wär üsi to do liste:

-restaurant reservieren für nach dem ziviler
-schuhe einlaufen
-coiffeur termin abmachen für gg
-photobooth sachen zu den eltern bringen (die instalieren alles)
-navi kaufen für amerika
-koffer packen und fahrer organisieren für an den flughafen
-beide letzte anprobe (termine stehen)
-nach dem ziviler der pfarrerin die bestätigung mailen
-tischschilder basteln
-tischübersicht basteln
-geschenk für die trauzeugen organisieren (was wissen wir schon)
-refresh tanzkurs (ist schon bezahlt und termin steht)
-vater-tochter-tanz üben
-ringe, haaraccessoires, schmuck, schuhe bereitlegen
-am tag vor der HZ blumen für die tischdeko abholen und location dekorieren (inkl. kindertisch und candybuffet)
-brautstrauss und anstecksträusli bezahlen (die trauzeugen holen es am hochzeitstag ab)

ig gloubes das wärs.

@me: mir hei üser polterabä no nid ka, mir wüsse o nid wenn dass si si. mir lö üs la überrasche.


frage an alle:
was macher ier mit öirä e-mail adresse? löt ier diä wisi isch oder machet ier ä nöii mitem nöie name?

23.04.14 11:07
Lula 

Re: Mai Bräute 2014

Hoi zämä,

liese wie ou um 14ner Thread mit, aber chume eifach nit so zum schribe

@Morelia: aber Dini Frag nimmt mi ou Wunder, has bis jtzt no nit gänderet, wettis aber sicher no mache, ha eifach gad so kei Närv für so was...
Wie machtet ihr das süsch so?


@all: Wie geits öich so? I de letschte Züg, oder aus scho zwäg?

24.04.14 08:39
Santhia 

Re: Mai Bräute 2014

Hallo zäme!

@morelia: danke :-) jo, aues säuber gmacht. Und i maches mega gärn, aber jetz setti de wider mou e Blogiitrag schribe.

Wie bi auem simmer au jetz wider chli knapp draa, so dass mer no einiges müesse mache:
- Bild zeichnen (für so mit Fingerabdrück z'unterschribe). I mache ke Baum, sondern üses Hochzitslogo
- Namensschöudli fertig mache
- Gästebuech baschtle (i mache für jede es Blatt und lohs de lo binde, so het me keni Fläcke ufem Iband und es längt guet zum mache, wöu mes nid muess umegeh)
- Sitzordnig finalisiere und irgendwie bildlich darstelle oder Lischte mache
- nomou mittem Organischt telefoniere
- Chlieheftli mache (was chunnt döt aues drii??)
- Süessigkeite fürs Candy Buffet chaufe
- überlegge, wiemer us der Chile wei laufe
- no der ganz Ablauf mit aune Beteiligte bespräche
- mittem Fotograf nomou luege... und und und... ;-)
- Hochzitstanz üebe und no Privatstunde neh
- überlegge, öb mer e Tanzbode wei lo verlegge. Die Arschis vo der Location hei ohni öis öppis z'säge s'Parkett müesse renoviere und statteme guete Tanzparkett isch jetz sone raue Spanplattebode dinne.... aaaarg!!! Choscht aber nomou öppe 500-1000 Stutz... :-(

s'wichtigschte si jetz aber afe mou die Namensschöudli und der Tanz



Frage:
- Wie laufet dir us der Chile? Dir zersch? De si aber weni dusse zum Spalierstoh. Zersch d'Lüt, de gseht aber niemer me i der Chile, wie dir uselaufet... hmm... mini Idee wär jo, dass mir zwöi zerscht uselaufe bis z'hinderscht i der Chile und de dört forme mer sones Törli und aui andere Gäscht göi de use sich go formiere und de chöimer no us der Chile laufe und aui wäre scho dört. I ha ebe kei Ahnig wie vöu id Chile chöme und wie vöu de dusse warte. Vilich längts au mit dene wo scho dusse si.

- mini Idee fürs Candy Buffet: i ha geschter statt eso Schüfeli schöni auti töifi Söubersuppelöffel und Zuckerzängli us der Brocki kauft. Gseht au no rächt stylisch uus.

- ah jo, faus der s'Zivile noni gha heit, mi Rot: leischtet öich e Profifotograf, es ischs ächt wärt!! Bi soooo glücklech über mini Föteli, die 500 Franke isch das so öppis vo wärt!!

24.04.14 08:40
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

hallo liebi brütlis wie gahts euch so??
genau hüt imene monet isch es sowit uiiiii langsam bini nervös.... und morn i 3 wuche hemer euses zivile.
ich freu mi mega und hoffe das de ganz mai so schöns wätter isch wie jetzt

@email-adrässe, ich glaub ich bhalte mini und mach no en neui mitem neue name

@chile-uszug: ich glaub normalerwis lauft s brutpaar zerscht use. aber das chan mer mache wie mer wott. bi eus ischs so das mier zerscht use laufed, da ich uf so spalier-stah-züg guet chan verzichte

Zuletzt bearbeitet am 24.04.14 08:43

28.04.14 16:41
Similein 

Re: Mai Bräute 2014

Hallo Zäme..

Huuui jitz geits nüm lang...
Het eig. öber scho am däm Wucheend Hochzyt?

und sit dir aui so wiit ready?!

mir sötte gloubs sowiit aues ready ha.. morn hei mir no es letschts träffe mit de TZ ir Location..

Ha no e frog.. was schänket dir öine TZ's? I ha irgendwie absolut kei Idee..

i hoffe das de ds zWätter a de Mai Weekends für üs aui suuper isch!!

28.04.14 17:19
StellaBlack 
Re: Mai Bräute 2014

mer send sowiit ready
klar, geht no es paar chlinigkeite woni muess erledige bzw. bstelle, aber im grosse ond ganze chöntemer jetzt hüürote. mini schueh muessi no iilaufe ond no d'asteckerli fertig bastle. de setti no de tischplan as restaurant wiiter geh ond de müemer de no en schlossbesprächig mache met eusere tätschmeischteri.

es esch mol no dfrog gsi wägem uuszuug: aso mer laufed zerscht use. ech ha kei ahnig öb denn dosse öper spalier stoht oder ned. aber ehrli gseid machi mer do dröber au ned so gedanke, wenn da öper macht eschs cool ond wenn ned, de machts au nüt.

wäg de gschänk för TZ: mer schänked ehne d'öbernachtig im hotel nochem hochzyt. aso i de beide TZ ond de tätschmeischteri. da send de pro paar fascht 300.-, öb soscht de no öpis dezue chond, tueni glaub spontan entscheide. ech fende da emmer no schwerig. klar, mer händ mega freud för alles wos mached, aber mer gänd jo au vell gäld us a dem tag. ond eigentli send da jo äntwäder familiemetgleder oder gueti frönde ond de tueni amigs abschätze was ech so wört investiere wenn ech so es ämtli ha ond de entscheide öb mer no öpis "muess" schänke oder öb mer da ned au eifach mol dörf aneh was sie so investiered.

mailadresse: hani mer no gar kei gedanke gmacht. ech werde de mol luege wienis mache.

soscht so, wie laufts bi euch. wer esch eigentli die erscht im mai? ech be jo relativ spot bzw. as letschts met em 31.

 1 .. 66 .. 129 130 131 132 133 .. 138
Morelia   irgendwie   eigentli   Location   natürlich   richtig   gspannt   pfarrer   canella   hochzyt   weddingbee   chleider   janedoe   chärtli   santhia   iladige   Zuletzt   bearbeitet   similein   eigentlich