| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 77 .. 138
25.07.13 10:07
StellaBlack 
Re: Mai Bräute 2014

wägem chleid: aso ech gohne metti auguscht mol go luege... weiss jo ned öbi denn grad öpis fend
ond wenn ned, de werds weder en moment goh besi en termin fende wo mim mami
ond minere TZ werd goh

wäg de gäst: bi eus kenned sech au ned alli. aber mer händ eus öberleid, das mer am obig
vorem ässe met allne tüend astosse ond denn bi jedem einzelne gast tüend säge
wer das es esch ond i wellem zämehang mer eus känned. aso gotte ond götti zom
biispel, oder die best kollegin oder so sache

25.07.13 10:09
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

bi eus kenned sich au nöd all...mer händ verschiedeni fründeschreis und d familie sind au relativ wiit umenand verteilt...wird also spannend

canella: aso mir händ dini chärtli au gfalle. vor allem will's ja useme persönliche grund gstaltet häsch sinds perfekt.
han scho es päärli erläbt wo es motto gwählt und entsprächend d chärtli gstaltet händ und im nachhinein gseit händ sie heged eigetli gar nüt demit ztue und wüssed nöd wieso dass sie's hochzyt so gmacht händ...

25.07.13 10:10
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Ach selbergmachti Chärtli sind grossartig. Echt, stah vo Tag zu Tag meh dehinter :)
Mier hend als Abiglocation es Huus gmietet wo alli chönd übernachte, bin soooo froh dasmer de Hotelzimmer ned no müend nahrenne!

Bi eus kenned sich ned alli, mim GG sini Eltere kenned mini ganz Family will sie a Wiehnachte bi eus gsi sind. Suscht ischs bi eus so dases meh so 'Grüppli' sind, wo sich unterenand kenned. Aber es Spieli wär sicher no luschtig zum afah...
Möched iher Namensastecker?

25.07.13 10:21
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

_janedoe: mir müend leider de hotelzimmer naränne aber jänu, nöd so schlimm.

ich weiss ebe au nöd öb mir söled namensastecker mache...wär schono cool. uf di ander siite frag ich mich öb dänn d lüüt meh mit "fremde" reded wänns agschriebe sind.

25.07.13 10:24
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Wenn ich für mich rede, denn bin ich eifach öpper wo schnell d'Näme vergisst wenn e Huufe neui Gsichter im Ruum sind, und wennmer denn gschnell uf sNämeli schile cha findi das no guet... ABER: Ich ha no nie so Astecker gseh wo mier gfalled. Cha mier das zu eusem Vintage Thema au gar ned vorstelle und GG seit eh, dass das in Dütschland gar ned üblich isch...

25.07.13 10:35
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

ja das stimmt. aso wänn ich namenschärtli müesst ha würd ich sie glaub sälber mache wie alles anderi au...mal luege. bin mir da no nöd so schlüssig.

han no e allgemeini frag. wänn tüend ihr d bluemedeko/bruutstruss organisiere? ich ghöre da im forum lüt wo es jahr vorher scho vorbesprächige mit de floriste händ...ich weiss nöd öb das vill zfrüeh isch oder wänn de richtig ziitpunkt isch...

25.07.13 10:37
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

Whatsapp isch scheiisse. I fötele amigs eui Biträg zum miim GG schiicke, will er in Australie ned mitem PC unterwegs isch. Anstatt ihm han ii ez s'einte ihre gschickt spötistens ez wird sii tschegge wiä hässig ich bin. Scheisse!!!!!!

25.07.13 10:45
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@ novia_mayo: ja s farbkonzept wird grüen, pink, wiss si...ich dänk ich will pinkigi brutschueh
ich lüt jetz de eifach mol a und frog wägeme termin. bi üs isch ebe au chli schwirig mit em termin mit minere schwöster (TZ) z finde will si au schicht schaft. süsch gang i halt elei mol go luege was mir so passe würd und denn zum aprobiere nimm i si mit. ich wott nur mol uf thun go will die das chleid wo ich will i dr kollektion hän. ich hoff es stot mr....

ich ha d idee gha, me chönt so e steckbriefkrimi mache. jede gast mues mit dr amäldig so eis usfülle und a üs zruggschicke. a dr hochzyt bechunt denn jede gast so es briefli über mit em steckbrief dinne vo dere person wo er mues finde. villicht mit so sache wie hoorfarb, schuehgrössi, verhürotet, zämehang mit em brutpaar....scho so das es nid zu eifach isch und me nur anhand vom ussehe d person cha finde. s ziel sött jo si das d lüt au mitenander rede....

namensschildli find ich persönlich no guet, ich vergiss au so schnäll d näme...wenn 3 näbenander stön wo i nid kenn und i schüttle eim nach em andere d hand, är seit mr sine und ich mine, weiss i wenn i bim 3. bi scho nüm wie dr erscht gheisse het

d hotelzimmer hän mir grad inkl. saal im restaurant reserviert. mr bruche de allwä no meh, die hani no nid avisiert. machi denn wenn i ca. weiss wievil wän übernachte.

also ich bi scho i mim lieblingsbluemelade gsi und ha dere floristin wo ich wott das si mi struss macht gseit das ich denn nögstjohr im mai due hürote. si het sich mega gfreut. si het denn verzellt, dass si grad dra isch es neus fotialbum z mache mit aktuelle föteli vo brutstrüsss ect. s wird denn im herbst fertig si und denn wird i mr das mol aluege (wir allwä mis ding eh nid dinne si aber egal, schadet nüt). für besprächig luege mr denn im winter het si gseit wenn nid so viel los isch, das würd jetz nonig pressiere. s isch halt au e chline lade und allwä au nid soooooo überbuecht.

25.07.13 10:47
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

ah überigens, ich ha do no e link gfunde im internet: www.stickbooks.de
das fänd i auno e witzigi idee für s kennelerne vo de gäst...für mis budget und farbkonzept chunts leider nid i frog. aber villicht interessierts jo öbber vo euch...

25.07.13 10:47
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

So squishy, tüüüüüüüf dureschnuufe! Whuuuuuusaaaa

 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 77 .. 138
chärtli   eigentlich   canella   hochzyt   eigentli   richtig   Morelia   bearbeitet   chleider   irgendwie   similein   iladige   santhia   natürlich   janedoe   pfarrer   weddingbee   Zuletzt   Location   gspannt