| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 8 .. 13 14 15 16 17 .. 78 .. 138
25.07.13 10:59
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

@weddingbee85
Schlüsse mich dinere Frag mit de Blueme gern a... Ha da kei Ahnig, das isch bi eus au de Punkt womer eus gar ned unterhaltet. Ich weiss zwar wie de Struss usgseh söll (hihi, du kennschen ja) aber was das alles sött choschte und wie d'Astecker dezue usgseh sötted und Chiledeko... kei Blasse
Bin also au gspannt uf Antworte.. Au gern, was iher fürd Blueme so budgetiered...

25.07.13 11:07
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

so cool pinkigi brutschueh

ja das mit em termin chönnt würklich schwirig werde, ich wott sicher öpe 5 lüüt mitneh und bis mer da en termin finded wo allne gaht... aber evt. gahni au eifach mal im vorus scho chli go luege was so ume hed und was mier würd stah

mit de blueme weiss ich leider au ned würklich wie das lauft, was koschtet sowiso ned... mier fiired det wo mini schwöschter schaffed (hotel/resort) und sie hed det en floristin wo ihne ami d dekos macht und die hed gsäit jetzt isch ned so guet zum uswähle will die blueme wo denn im mai aktuell sind sind im moment ned i de läde. wägem choschte müessti au mal frage, mer hetted det aber wäg minerer schwöschter rabatt :)

25.07.13 11:13
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

aso was ich bezüglich choschte weiss isch folgendes (v.a. für mai-brüüt relevant)

bruutstrüss choschtet ide regel vo chf 150-250. pfingstrose (mini absolute lieblingsblueme) sind meeega tüür. aso en bruutstruss nur mit pfingstrose chunnt easy uf chf 300!!!
und bis jetzt han ich ghört das mer bide hochzytsdeko ide location mit ca. chf 800 muess rächne wenn mer e mittelgrossi bluemedeko wott.
sobald mer aber gsteck wott cha mer nomal e paar hundert franke dezue rächne...

zum spare no en tipp: wenn ihr blueme ide chile/trauuigslocation händ, chönd ihr öpis ussueche wo mer nachher au no ad festlocation transportiere chan. nöd das ihr zweimal müend zahle...

aber das isch au nur das wo ich weiss...

25.07.13 11:38
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Bähhh soviel hemmer aber nid welle usgeh und ich will unbedingt Pfingstrose aber irgendwie wähli immer genau das us wo am tüürschte chunnt. Ich finde Gsteck wirked mega schnell altmodisch drum wärdemer zimli sicher keis welle ha.

25.07.13 11:45
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

gaht mer glich...wird wahrschinli au nur es paar pfingstrose ha und de rest mit anderne blueme (ranunkle, anemone etc.) uffülle. oder aber ich han es maiglöckli-bouquet. das findi au no herzig, aber bi mir nöd sicher öb ich nöd lieber öpis farbigers wett will s chleid ja scho wiess isch...

nei, mir wänd au keis gsteck. das erinneret mich immer ane beerdigung. und das wämmer ja würkli nöd

25.07.13 12:09
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

puh...meined ihr nid die priise sin au vo bluemeschäft zu bluemegschäft unterschiedlich? chunt allwä au drufa öb me sone wasserfallstruss wott, oder eifach es strüssli wie du eis als avatar hesch weddingbee85
süsch seisch eifach es isch kei brutstruss, villech isch er de günstiger

ich weiss nonig ganz sicher öb ich mis strüssli ganz nach em farbkonzept pink wiss grüen wott. allwä scho...am liebste so chlini pinkigi röseli und die chline wisse blüemli wo so rund blüehe(weiss nid wie die heisse, aber die gseht me i de meiste altmodische hochzytsstrüss) und unde irgendwie grüen mit blätter oder so. chli perle drum und so und fertig. aso wenn das 150.- choschtet denn verstandi i denn d wält au nüm ganz....

uf de tisch....puh...no kei ahnig. ich ha nüt gege gsteck, aber wenn dr tisch rund isch und 10 persone drahocke, denn mues do scho chli es aständigs gsteck ufe tisch süsch gseht das jo jämmerlich us...
ich ha no kei würklichi vorstellig was es sött gäh...nüt z grosses, ich finds blöd wenn d lüt müese um kerzeständer und bluemegsteck umeluege wenn si sich wän aluege bim rede.
i find so schwümmcherzli no cool...oder teeliechtli....villicht chönt me so e grossi rundi glasschüssle chaufe mit eme flache bode und denn dört wasser dridue und blüemli lo schwümme mit kerzli drzwüsche...villicht het jo denn d floristin no e gueti idee. i dr chlie wött i scho es grosses gsteck oder es aständigs strüssli oder 2 bim pfarrer ufem altar. was i nonig weiss öb i a jedem bank öbbis söll abinde. das got guet mit sunneblueme und lilie...aber nid mit dene blueme wo ich wött, das gseht de mikrig us. denn loni das lieber wäg.

wänd ihr namensastecker au mit blüemli? i dänk i mach das andersch. kollegin vo mir het a ihrer hochzyt jedem so es röseli agsteckt, das isch no rächt schwer gsi und het sich bi mim chleid immer welle kopfüber id tiefi stürze.zimlich doof

25.07.13 13:37
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

aso bezüglich priise bi blueme sind das d info's wo ich vo verschiedene brüüt us verschiedene kantön han...händ alli öpe s gliche gseit. chunnt natürli au no drufa wie eifach/ufwändig de struss oder d deko isch...aber ich han es paar sehr eifachi tischdeko's, zum teil sogar ganz ohni blueme, gseh woni superlässig find. aber ebe, ich glaub mer händ no ziit.

nei, d namenstäfeli würd ich au ohni blueme mache und nur de tz und de eltere vom brutpaar so en astecker mache.
han mal eine a mim chleid gha wo abgfärbt hät...mis chleid isch ruiniert gsi

25.07.13 14:49
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

betreff Bluemeastecker: Han aumal en Astecker gha wie du canella und de isch au immer Chopfüber ghange. Ha das total vergässe aber jetzt wo du das seisch fallts mer wider i und das hed mi soooo gnervt de ganz Tag.

25.07.13 15:17
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

vorallem hass i die brosche dinger, nochär hesch überall löchli im chleid

29.07.13 11:35
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

Mer chönt ja das mit Magnetli mache, de sind sicher alli froh :)

 1 .. 8 .. 13 14 15 16 17 .. 78 .. 138
pfarrer   bearbeitet   similein   hochzyt   chärtli   janedoe   natürlich   eigentlich   santhia   Morelia   richtig   Zuletzt   chleider   iladige   weddingbee   gspannt   Location   irgendwie   canella   eigentli