Mai Bräute 2014 |
|
1 .. 8 .. 13 14 15 16 17 .. 78 .. 138
|
|
|
|
|
|
|
25.07.13 12:09
canellanicht registriert
|
Re: Mai Bräute 2014
puh...meined ihr nid die priise sin au vo bluemeschäft zu bluemegschäft unterschiedlich? chunt allwä au drufa öb me sone wasserfallstruss wott, oder eifach es strüssli wie du eis als avatar hesch weddingbee85 süsch seisch eifach es isch kei brutstruss, villech isch er de günstiger
ich weiss nonig ganz sicher öb ich mis strüssli ganz nach em farbkonzept pink wiss grüen wott. allwä scho...am liebste so chlini pinkigi röseli und die chline wisse blüemli wo so rund blüehe(weiss nid wie die heisse, aber die gseht me i de meiste altmodische hochzytsstrüss) und unde irgendwie grüen mit blätter oder so. chli perle drum und so und fertig. aso wenn das 150.- choschtet denn verstandi i denn d wält au nüm ganz....
uf de tisch....puh...no kei ahnig. ich ha nüt gege gsteck, aber wenn dr tisch rund isch und 10 persone drahocke, denn mues do scho chli es aständigs gsteck ufe tisch süsch gseht das jo jämmerlich us... ich ha no kei würklichi vorstellig was es sött gäh...nüt z grosses, ich finds blöd wenn d lüt müese um kerzeständer und bluemegsteck umeluege wenn si sich wän aluege bim rede. i find so schwümmcherzli no cool...oder teeliechtli....villicht chönt me so e grossi rundi glasschüssle chaufe mit eme flache bode und denn dört wasser dridue und blüemli lo schwümme mit kerzli drzwüsche...villicht het jo denn d floristin no e gueti idee. i dr chlie wött i scho es grosses gsteck oder es aständigs strüssli oder 2 bim pfarrer ufem altar. was i nonig weiss öb i a jedem bank öbbis söll abinde. das got guet mit sunneblueme und lilie...aber nid mit dene blueme wo ich wött, das gseht de mikrig us. denn loni das lieber wäg.
wänd ihr namensastecker au mit blüemli? i dänk i mach das andersch. kollegin vo mir het a ihrer hochzyt jedem so es röseli agsteckt, das isch no rächt schwer gsi und het sich bi mim chleid immer welle kopfüber id tiefi stürze.zimlich doof
|
|
|
|
|
25.07.13 15:17
canellanicht registriert
|
vorallem hass i die brosche dinger, nochär hesch überall löchli im chleid
|
|
|
29.07.13 11:35
lela85
|
Mer chönt ja das mit Magnetli mache, de sind sicher alli froh :)
|
|
|
|
1 .. 8 .. 13 14 15 16 17 .. 78 .. 138
|