| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 8 .. 14 15 16 17 18 .. 78 .. 138
29.07.13 13:42
morelia 

Re: Mai Bräute 2014

hey mädels.

heiter äs schöns weekend ka?
für aui wo am 24.5.2014 hüratä: mir si under dr 300 täg gränzä no 299 täg.

@namesschiudli: wi wärs de mit chlemmerli?

mir si am samstig üsi aperolocation ga besichtigä u hei sä definitiv buechet.
und mir si nomau bi globetrotter gsi u hei no chli ar routä gfielet.
geschter hani chli am wunschbüechli baschtlet.
und hüt hani chli im internet priisvrglichä gmacht bezüglech hochzitsmandlä.

wo sit ier grad so drannä??

häbet ä schönä tag u gniesset d abchüelig

29.07.13 14:01
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

chlemmerli isch au e gueti idee!

wo gosch de häre morelia? machet dir e wältreis?
i ha mol welle luege wäge m&m's, aber die schicke se nid id schwiz...
momentan bini grad chli am umesurfe wäg de flitterwuche.
letscht wuche het mr die vor papeterie no aglütet, das grüene papier für d chärtli wo i bstellt ha hei si usem sortimänt gno...na bravo.... ha grad chli dr totalaschiss mit bastle...
glaub mr maches jetz so, das mr eifach scho fertigdruckti chärtli uf kartenbauer bestelle und denn chläb i s mäscheli und d säuli eifach no druf. denn hani nämlich die farb wo i will, viel weniger arbeit und mues mi au nid übere drucker ufrege.

mir mache de allwä e hochzytshomepage und mache d wunschliste grad dört druf. das schint mr am eifachste, da doch üsi verwandte und fründe nid grad näbenander wohne.

fürs apero sött i mol paar offerte ihole...

wenn i zyt ha stöbere i alli hochzytsheftli füre wo i vo dr jusi ha chönne erbe 1000 idrück puh!!!

29.07.13 14:26
morelia 

Re: Mai Bräute 2014

@canella:
nei mir gö uf amerika. mir mietä äs outo für 4 wuchä.
das isch de blöd mitem papier. das mit dr kombi zwüschä baschtlä u kartenbauer findi aber ä gueti idee.
wägä dä m&ms: äs git äxträ so näs poschtfach ar gränzä wo aui chöi bruchä. das heisst du chasch di sachä dert härä la schickä u när ga abholä. das het mir imu mau öber vrzeut, weiss aber nid so gnau wi de das funktioniert...
ä homepage isch sicher ä gueti lösig we d gescht sowit usenand wohnä.

macht öber vo öich äs chiuchäheftli? wenn ja, was schribet ier dert dri?

was mir üs überleit hei:
-ablouf trouig
-wägbeschribig zum aperoort
-wägbeschribig zum feschtlokal
-das ir chiuchä bitte niemer söu fötelä (mi närvä di grüsch vo dr kamero und dr blitz, darum)
-freudentränen-taschentuch

29.07.13 14:44
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@morelia : ah cool! mir si üs nonig so einig was mr wei mache. i würd gärn afrika und denn no chli go bädele...är wott uf kanada...naja...mr müese üs mol mit katalög idecke, de überzüg i ne de schono hihihi

ja i kenne süsch o lüt wo im dütsche wohne, die chönte mr das scho au über d gränze bringe. das mit em postfach hani au scho ghört, aber das isch mr irgendwie z blöd. mues jo de glich härefahre unds hole zumene bestimmte zytpunkt. kollegin vo mir het m&ms gha, mues de si mol froge wie si die bstellt het.

ja also es "heftli" isch villech chli übertribe, aber so es blatt mit de lieder wo mr singe und evtl. no es nastüechli dri... i chönt jetz scho afo gränne wenn i nur dradänk. i bi so nöch am wasser boue...schlimm schlimm....ich ha mega schiss, das i de fasch nüm cha ufhöre umeschluchze und s ganze make-up due ruiniere.

wie lauft de euchi trouig ab?
hesch du so für musikalischi darbietige i dr chile? mir hei mol dr organischt reserviert, aber nur orgele findi irgendwie chli ängwilig...

29.07.13 14:48
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

für das mit em dütsche gits www.meineinkauf.ch dete düänds ders vum dütsche gad wiiterschike.

morelina,
wo dure gönd ihr? mir wettet au uf amerika hend aber nanig so e plan :)

29.07.13 15:28
morelia 

Re: Mai Bräute 2014

@lela: mir gö da dürä:
http://www.heiraten.ch/forum/board/anlae...rika-5_166.html
aber mir si no chli ar strecki am schliffä...

@canella: i u mi gg si beidi rächt nach am wasser bouä. drum hei mir üs o gägä nes eigets ehevrsprächä entschidä mir si beidi froh, wemer o numä äs "JA" usä bechömä...

bi üs isch ä sägerin wo vomnä pianischt begleitet wird.
mir hei üses trougspräch im oktober mit dr pfarrerin. da wei mir dr ganz ablouf no besprächä.
aber was mir nid wei isch, dass mir aui zämä singä.
musig:
-lied zum izug
-2-3 lieder während dr trouuig
-lied zum uszug

29.07.13 16:17
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

ja es eheverspräche chönt i glaub nid usebringe...das wär nur es gewürge zwüsche träne

mir hei mal dr organischt no reserviert. dänk mr wärde scho öbbis singe. i finde das lied "i weiss nid wär i bi" no schön...isch au schwizerdütsch das cha ämel jede, und d melodie isch au eifach.
findes schrecklich wenn me öbbis singt wo nid mol dr pfarrer cha und denn eifach niemer singt.
do mues i zwar bi minere familie nid angst ha, die si zimlech musikalisch.
ha mr überleit öb äch mini cousiine chönt öbbis jodle ir chilche. s problem isch chli, das i mini cousinene und ihri familie eigentlich süsch nid wott ilade. das isch blöd nid?

zum uszug wött i öbbis wo chli peppig isch.

üse pfarrer wott ersch im märz näst jahr mit üs zämesitze....auno rächt spontan wenn du jetz seisch ihr besprächet scho im oktober

29.07.13 18:52
morelia 

Re: Mai Bräute 2014

@canella: wo mi gg ar pfarrerin het aglütä, het si gmeint : "mir hockä doch 1-2 mönet im vorus zämä u besprächä den aues".
ig näbem telefon so:
gg seit numä so: "loset frou pfarrerin, i gloub das geit nid weni gad mini zuekünftegi aluegä".
si het nur glachet u geint, mir chöi gärn o scho vorhär eis zämä hockä. da mir im oktober feriä hei, machemers gad den.

29.07.13 19:27
tabalina

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

hoi zäme

es hürotet mega viel am 24.05.14 kirchlich. mega cool.

mir hei scho ziemlich viel, wöu mir ab em oktober drü mönet uf südamerika göh.

wüsset dir dr tagesablauf?

glg tabalina

29.07.13 20:46
morelia 

Re: Mai Bräute 2014

@tabalina: hey so kuhl öii reis. was heiter de scho aues gmacht für d hz?

mir hei da mau ä grobi planig, wo aber fangs ersch di erschti ufskizig isch:

Braut: ca. 8.00 aufstehen und Frühstücken / Bräutigam: ca. 9.30
Braut: ca. 9.00 Manicure, Make-up und Frisur, ankleiden / Bräutigam: ca. 10.30 ankleiden und bereitmachen
Ca. 12.45 Abholen der Braut und der TZ durch Brautvater / Bräutigam und Trauzeuge fahren zur Kirche
Ca. 13.00 Trauung in der Kirche
Ca. 14.00 Abfahrt Gäste zum Apéro / Parallel dazu Fotos Brautpaar und Pfarrerin machen vor der Kirche
Ca. 18.30 Abfahrt der geladenen Gäste zum Lokal, Eintreffen/Apéro/Musik Gäste
Ca. 18.45: Eintreffen des Brautpaares im Saal
Ca. 19.30: Beginn Salatbuffet
Ca. 21.00: Hauptgang Buffet
Ca. 22.30: Anschneiden der Torte
Ca. 23.30: Hochzeitstanz, anschliessend Vater-Tochter-Tanz
Abendunterhaltung parallel den ganzen Abend
Ca. 03.00 Schluss

wi heit ier öich de das so vorgsteut?

 1 .. 8 .. 14 15 16 17 18 .. 78 .. 138
gspannt   chleider   irgendwie   natürlich   bearbeitet   Location   similein   eigentli   richtig   pfarrer   canella   Morelia   chärtli   Zuletzt   eigentlich   janedoe   iladige   weddingbee   santhia   hochzyt