| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 11 .. 19 20 21 22 23 .. 81 .. 138
09.08.13 18:01
lilmonkeyme 

Re: Mai Bräute 2014

@_janedoe es isch würklich no cool gsi detä, hammer z'erst gar nüt chöne drunder vorstellä. De einzig nachteil isch gsi, das min Fuess kapput isch, und ich nöd alles ha chöne mache.

Ja de Lippebalm machemer sälber, es isch erstunlicherwiis mega eifach. Ha da en Link: http://mymerrymessylife.com/2012/11/home...d-cinnamon.html han leider nu en Englische.

Ja oises 'Thema' isch Fun? CH vs. UK und mir düend chli beidi Traditionä vermische, und Jelly Beans, vintage sweeties und cupcakes und so isch ja alles chli Englisch. Am Apéro gits no Pimms und Fingersandwiches viellicht no Scones. Min GG isch Engländer darum das ganze.

Ou und fü de Lippebalm suechi no Dösli, ha no nüt richtigs gfunde. Aber alles was bruuchsch hani bi: Allerlei Praktisches bstellt http://www.allerlei-praktisches.ch/shop/index.php

11.08.13 15:43
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

@lilmonkeyme
Das isch ja doof wege dim Fuess!

De Lippebalm tönt echt mega eifach und d'Zuetate hetti sogar alli deheime.

Ah s Thema tönt super, da drus laht sich sicher einiges mache. GG isch Dütsche, er hed zerscht au gfunde lass eus doch d'Traditione mische aber irgendwenn hemmer de beidi gfunde dass das gar ned zu eus passt.

Merci für de Link, hane grad abgspeicheret, da schiints wirkli allerlei nützlichs z'ha

12.08.13 08:38
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@janedoe: merci für de tipp für d cake pops, wirds nächscht mal au so probiere :)

12.08.13 14:35
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

Guete Tag zämä.

So was hender das weekend so gmacht? flissig planet?

mir sind das weekend ame hochzig iglade gsi, es isch sehr traditionel gsi. mer hend vil chöne luege und hend ner diskutiert, was eus gfalle het und was mir eher weniger wend... het spass gmacht :)
also was mich schad dunkt het isch gsi, dass niemert ufgstande isch, wo d brut ieglofe isch, und das s apero mega lang worde isch, well si no d päärliföteli gmacht hend, noch allne anderne fötelis. mi schatz het zwar gfunde, das de moment i de chilä halt au mega toll isch, wend brut zum erste mal gsehsch, aber mer chan ja das au chli "inszeniere". s esse isch zwar hammer fein gsi, aber mit 6 gäng und eme chli langsame service het sich das eifach mega id längi zoge und mer het d aktivitäte müäse zwüschet ine quetsche... d stimmig, s brutpaar und au d spili sind eifach hammer gsi, und genau so wie ich mir das au vorstelle.

mer hend es paar termine fixiert für die nöchst ziit und es git einiges z tue
die wuche hemer bi globetrotter en termin für en ersti besprechig vo eusere reis und d wuche druf hemer en termin bi eusere location, womer chli de ablauf ect planet. und im september treffet mer d fotografin für euses chärtlishooting und d besprechig und de hemer no es brunch mit eusne TZ/TM planet woni mi au scho mega druf freue.

@lil
hend ihr mehreri pastorä, het das en Grund?
s gelati bim apero hemer a dem hochzig obe gha, ich hans super gfunde, aber nur wils tolls wetter gsi isch. (ps - kai cornet geh suscht hend ner alli dräkigi chleider :))

12.08.13 14:53
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

mier hend am wuchenänd hochzits-mässig nüt gmacht, mier sind samschtig und sunntig go wandere :)
mier hend aber letscht wuche en besprächig gha für d save the date-chärtli und wüssed jetzt definitiv wie mer sie wänd ha. wäg de deko hemer au chli gluegt det weissi au scho ungefähr was. ich dänke bis mitti septämber möched mer jetz ned vill. denn wämer aber en termin mit de band abmache und s fotoshooting hemer denn au no

isch immer guet wenn mer amene hochzit iglade isch de chan mer luege was mer au möcht mache oder was ebe ned. ich bin am samschtig au a eim iglade, aber leider nur zum apero :)

12.08.13 15:08
Sahneschnitte 

Re: Mai Bräute 2014

Hallo ihr Lieben, ich melde mich auch mal wieder zu Wort. Ich spreche leider keine Mundart, aber ich verstehs. Ich bin in England aufgewachsen, aber meine Mutter kommt aus der Schweiz. Und mein zukünftiger Mann auch.

Wir haben gerade erst angefangen alles zu organisieren. Wir haben bis jetzt nur eine Location, eine Band und einen Floristen. Die Einladungskarten sind gerade beim Druck.

Vorstellungen für mein Traumkleid hab ich aber natürlich auch schon. Es soll schneeweiß und unten ganz weit ausgestellt sein. So ein richtiges Prinzessinnenkleid.

Zuletzt bearbeitet am 12.08.13 15:12

12.08.13 17:29
lilmonkeyme 

Re: Mai Bräute 2014

@lela, mega cool. Ja bi schönem Wetter isch's ebä echt cool & ich ha au denkt das Chübeli besser weri. Mir händ es Ehepaar, will mir bi inne d'Ehevorbereitig händ und es halt eine mu ha wo das ganze tuet uf Englisch übersetze.

@sahneschnitte, cool, wo in England bisch ufgwachse? Und wohnet ihr ez demfall ide Schwiiz? Min GG isch Engländer und sit 2 Jahr ide Schwiiz :)

Mir händ das Wuchenend endlich oisi Iiladige bstellt bi cards and pockets. ha mega froid.

Das weekend simmer au amne Hochziit iglade. Mit dem fangt oise Hochziits-Marathon ah (mir sind 4x iiglade).

Ha ez ma mini Chleider usem schrank gholt.

13.08.13 09:14
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@lil,
wo da hender ja gad einiges vor, ich han leider nid soviel hochzige zum go luege... bi eus fahts erst ah... sind alles chli spahti :)

@all
- wenn tüänd ihr euchi chärtli verschicke, ihr sind ja jetzt alli scho dra, mer hend nanig mal agfange mache :)
- tünd ihr bi de aperogäst, also z.b. kolleginne und co, immer de partner au ilade? au wenn er de nid kennend?

13.08.13 10:37
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@lela: mier verschicked d save the date chärtli ca. mitti november. die richtige iladige denn so im januar/februar...
ja mier düend eigentli alli mit partner ilade. ich bin zwar am afang ned so iverstande gsi aber min GG hed das unbedingt welle. bi eus ischs aber eher es problem am abig und ned bi de apero gäscht...

13.08.13 10:44
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@novia,
ahh ich han denkt wett öpe afangs november d iladige verschike, nid std.
aber es gaht halt au chli drum weg de hotels reserviere vo de uswertige.

also am abig, hend mir zwar immer päärli, aber dete kennet mer immer beidi guet. ussert glaub bi öpertem wo d fründin noi het. aber die werdet mer de hoffentlich bis den au lehre kenne.
hend ihr demfall es paar am abig wo er nid kennend?

 1 .. 11 .. 19 20 21 22 23 .. 81 .. 138
Location   natürlich   eigentli   bearbeitet   weddingbee   pfarrer   chärtli   santhia   janedoe   hochzyt   Morelia   Zuletzt   richtig   iladige   eigentlich   chleider   canella   similein   irgendwie   gspannt