| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 11 .. 20 21 22 23 24 .. 81 .. 138
13.08.13 10:49
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

@Sahneschnitte
Oh cool! Sit wenn wohnsch denn da i de Schwiiz?

@lela
Eusi Iladige gönd im Oktober ca use. Mier hend eus gege StD entschiede will eigentli alli scho wüssed das mier hürated und mier verschicked d'Iladige so früeh will ja am GG sin Teil us Dütschland chunnt und bi vielne Firme wird dFerieplanig uf Endi Jahr verlangt. So hend denn also alli Ziit zum Ferie und Freitäg igeh.
Ich han e Huufe Kolleginne, womer de Partner nöd kenned. Mier laded die nöd i. Bi eus gahts aber au nume ums Fäscht am Abig. Da fiiremer wirkli mit dene Lüüt wo eus am Herze lieged und sind drum en recht chline Chreis vo ca 50 Persone. Da möchtemer scho nur bekannti Gsichter Mal luege wie mer demit umgönd falls öpper fragt.
Bim Apero wärs eus eigentli egal wenn de Partner würd mitcho.

@me
Mir hend eus Hochziitstechnisch chli zruggghalte die letscht Wuche will ja SchwiMu in spe da isch.
Muess unbedingt die Wuche mal am Pfarrer alüte zum d'Ziit für d'Trauig z'fixe, denn söttemer eus definitiv für en Apero Location entscheide, das isch voll blöd, hend 3 in Ussicht aber zwei devo sind Wetterabhängig und die dritt chan erst so im März definitiv zuesägä will die unter Umständ genau denn es Theater dette hend. Ich bin gar nöd sicher ob ich d'Location vom Apero söll uf dIladig drucke oder obs langet z'schribe 'Zur Trauung und zum anschliessenden Apero seid Ihr/bist Du herzlich eingeladen'? Denn chönntmer das offe lah? Oder finded ihr dass das druf müesst?
Baah ihr hends toll, alli schiined uf Hochziite iglade zsi. I mim Fründeschreis isch das irgendwie glaub total out.. kei Mensch hüratet :( Wett doch au chli luege

13.08.13 11:04
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@_janedoe : also ich ha uf mini iladig kei ort drufgschribe wo dr apero stattfindet. mir mache e homepage, denn chani das immerno dört druf due, wenns mues si. dr räscht erfahrts nach dr chile. so blibt me chli flexibel.

i ha d charte jetz drucke lo. gester sin si cho. jetz no chli bastle und denn verschicke ca. im oktober.

gester bini mit minere TZ grad spontan go luege wägem chleid und ich ha grad eis kauft. isch zwar chli türer gsi als i ha welle usgeh, aber es het super passt und gfalle. has gar nüm welle abzieh

13.08.13 11:23
Similein 

Re: Mai Bräute 2014

hallo zäme

juhuui i ghöre ou zu de glückleche wo nächst mai darf hürote...
mir hürote am 17.5.14..

wär kuul wenn i mi do chli mit öich chönnt ustusche.. bi mir het no niemer ghürote u somit hani nid so e grossi ahnig wie das aues ablouft

bis jitze hei mir fang:
Chile
Pfarrer
Festort
TZ
Catering reserviert

d'iladige wei mir de im nov. vrschicke, STD mache mir nid, da mir aune scho gseit hei wenn das mir hürote... aber weiss no gad nid was mir für iiladige wei.. was heit dir so gmacht?

im septämber gani mit mine TZ go kleider luege/probiere..

vo wo sit dir aui?

i ha gläse das deu scho e Termin fürs zivile hei, cha me die nid ersch 6 monet vorhär reserviere?!

13.08.13 11:36
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@jane
mir hend eus us em gliche grund gege std entschide, wettet aber d iladig defür chli gliner uselah, uf dere wemer nid allzuviel schribe well mer en homepage hend. und ebe da mir uswertigi hend, damit au d hotels chönd reserviert werde.
also hend ihr am abig eifach ohni partner iglade?
das mit de location isch ja doof, du bruchsch ja en schlechtwetter variante, hesch ev. no anderi möglichkeite?
ich find mer muen nid ageh wo de apero isch, het ja gnueg lüüt vor ort wo das de chönd mitteile...

@canella
wow super, hesch so spontan es chleid poschtet, was hesch de für eis?

@similein,
herzlich willkomme bi eus, schös datum hesch dir usgsuecht d jane und ich hend au das, und wie d jane scho usegfunde het isch nach em hunderjöhrige kalender schö wetter :)
ich chume us em luzerner hinderland, aber scho fascht im kanton bern, und du?
das mit em zivile chunt vo ort zu ort druf ah, bi eus chamer 1 johr im vorus, bi anderen 6 monet und es git glaub sogar sottig womer 2 jahr vorus chan.

13.08.13 11:43
lilmonkeyme 

Re: Mai Bräute 2014

@Lela, d'StDs sind bi ois im Mai use und d'Iiladige hoffentlich vor Endi August. S'RSVP Datum setzed mir uf de 1. Nov, wend Gäst wend das mir inne Hotel & Flüg reservieret und sus uf de 1. Dez. Mir hend denkt sus gahts im Wiennachts-Bummel under. Aber das isch halt wege de Usländische Gäst. Mir gäbets de Schwiizer Gäst glaubs gliichzitig.

@apero, mir werdet de Apéro eh grad näbet de Chile mache drum schriibet mir das mitem "Zur Trauung und dem anschlisssenden Apéro".

@ zivile datum, aso ide Gmeind chönted mir nur 3 mönet vorher reserviere. Det wo mir s'Zivile wend gahts 6 Mönet im vorus.

Ich chume vom Kt. Züri

13.08.13 12:12
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

@canella
Ohhh, hesch e Foti vom Chleid?? sooo toll Hesch eifach chönne is Gschäft ohni Termin? Das hani mi bisher nöd getraut

@Similein
Herzlich Willkomme bi eus! Suuuuper Datum, mir hüratet au am 17.5.14 Bi eus chamer de Termin fürs Zivile scho es Jahr vorher reserviere, aber das isch vo Gmeind zu Gmeind unterschiedlich...
Ich bin au usem Kt Züri :) Und de du? Magsch eus chli vo dier und dim Verlobte verzelle?

@lela
Ja mir hend jez am Abig dLüüt ohni Partner iglade. Also es sind vorallem Kolleginne vo mier woni vo GC her sehr guet befründet bi und die sind ja denn en rechti Gruppe wo sich sehr guet kennt, denke wenn das vereinzelti Lüüt gsi wäred denn hettemer de Partner mit iglade, suscht wärs scho chli doof.
Ja, das mit de Schlechtwetter Variante isch ebe sone Sach. S eine wär en überdachte Platz, also wenns regnet wärs an und fürsich ned soooo schlimm, aber wenns de chalt isch und windet... hmmmm weiss au nöd. Doof doof doof, ha grad gar kei Spass a de Vorbereitige.

Aso ich glaub denn lahni das au weg mitem Apero uf de Iladig weg und denn hemmer ja no lang Ziit zum das Problemli löse

13.08.13 13:31
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@lela: aso wenn mier kei std würded schicke würded mers au gäg endi jahr verschicke. ich dänke so afangs november isch en guete ziitpunkt, will nacher isch wiehnachtsziit und denn hed mer susch scho vill los und denn gaht d iladig vilicht chil under )

ja de eint kolleg vo mim GG hed en fründin wo ich überhaupt ned mag, und sie mich au ned. aber die sind jetzt au verlobt und drum müemer sie fascht ilade...

13.08.13 13:37
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@canella: wow coool hesch es chleid gfunde!! hesch es föteli?? :)

@similein: herzlich willkomme bi eus :)
ich bi usem kt. zug

13.08.13 14:43
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@lela85: wo hesch du dini homepage gmacht? i ha jo au eini, würd mi mol interessiere wie dini so usgseht.

@_janedoe: also ich ha grad voll kei arbeit im gschäft und denn hani dänkt, jo do mini schwöster eh no grad bi mir i de ferie isch, i chönt jo am nomidag freinäh. denn hani is brutgschäft aglütet und ha gfrogt öb si am nomidag no zyt hän für mi. und si hän zyt gha und denn simer go luege. zersch simer die ganzi stange duregange, i ha müese säge öb is will probiere oder nid. si het gseit i söll möglichst viel alegge, s chleid würkt a eim immer andersch als a dr stange. guet, denn hani eis nach em andere aglegt, ha chöne säge öb is wott i die ängeri uswahl näh oder nid. am schluss hani no 3 gha, 2 wo solala gfalle hän und das wo i kauft ha. denn hani gfrogt was es denn choschtet DAS chleid....*urks* isch jo klar gsi, dass genau das am türschte gsi isch, und nid grad nur e chlichli türer....puh.... Aber ich has glich kauft, will es isch genau das wo i ha welle und es passt super find ich.

@similein: welcome =) i cha au ersch 6 mönet im vorus standesamt reserviere...mues i jetz de mol bespräche mit em GG, wenn me das wött mache und denn reservier i dr termin. weiss no gar nid was mr wän mache am zivile....eigentlich wär dänkt gsi nochär go ässe eifach mit de eltere und de trauzüge. mi GG het aber blödi eltere wo au saublöd gege ihn düen (burehofghetto halt). denn wäre no mini eltere und mini schwöster als TZ und no dr kolleg vom GG dr TZ und däm sini fründin (müest i zwar au nid drbi ha, findi dooooooooof) dä chli rahme wär easy wenn d schwidereltere normal wäre, aber so schisst mi das chli a.....
überigens ich bi usem bärner seeland

Soooo und do no s chleid

13.08.13 14:45
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Woooow, meeega hübsch canella! (vo vorne gsehtme di ja au chli im Spiegel )

 1 .. 11 .. 20 21 22 23 24 .. 81 .. 138
janedoe   Location   Morelia   natürlich   richtig   eigentlich   similein   chleider   hochzyt   eigentli   irgendwie   pfarrer   canella   santhia   weddingbee   gspannt   Zuletzt   iladige   chärtli   bearbeitet