| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 12 .. 21 22 23 24 25 .. 82 .. 138
13.08.13 14:57
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

ja wart, vo vorne ischs so

13.08.13 15:00
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

würkli seeeehr en schöni Bruut, staht dier uh guet!

13.08.13 15:05
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

dankeeeee, ha au e huere schissfreud

13.08.13 15:11
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@jane
bi de gspannt wie d gäst reagieret, hender de uf d iladig eifach immer im DU gschribe, oder wie hender das gmacht? bi eus hend eifach zwei e partner womer nid guet kennend, aber suscht sind alles super lüüt und d fraue sind meischtens mini kollege und d manne im gg sini, so das mer sicher beid iglade hettend... bi mir isch meh bim apero, ich han paar ehemaligi arbetsgspändli woni immer no kontakt han, aber dete kenni de maa nüt.
bhuuu wenn den nid inechasch wenns schlecht wetter isch, isch scho doof, well im mai chas de halt scho no frisch si. hend er de nüt i de nöchi woner ine chöntet, also es chilegmeindshuus oder so?

@novia
ich han jetzt vo es paarne ghört das de sottigi vo sich us abseget, wen d chemie nid stimmt. au bi vereine, wenn de ganz verein iladsch, das de nur die chömet womers au guet het.

@canella
mer hend si bi ichwünsche gmacht. ich tuen sie eu de gern zeige wenn ich fertig bin, aber ich han im moment no en huufe platzhalter dine, well mer ja gar nanig sind go fötele und eus au na diversi informatione fehlet. musch na eh moment geduld ha. isch dini scho fertig?

wow dis chleid isch super, vorallem cool das scho so gli gfunde hesch! WOW

13.08.13 15:24
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Hahaha Mädels, min Schatz hed eus grad bi DeinDeal je es Zahnbleaching für vor de Hochziit kauft.

@lela:
Mier drucked d'Iladige ja selber und hend die denn individuell mit Du oder Ihr gstaltet, ja. Mier kenned halt d'Partner vo einige wirkli nöd. Und fändeds denn komisch, wenn mer die de Aperogäscht womer ja au gern hend, vorzieh würded. De Platz i de Location laht bi eus ebe wirkli max. 55 Lüüt zue und uf de Gästelischte sind jez 52... also ned viel Spielruum. Ich finde mer muess eifach chli abschätze, ob die Person womer denn allei iladet, Aschluss findet oder denn gar niemer kennt und vereinsamt... Denn würdi de Partner wohl mit ilade. Aber da hemmer wirkli druf gachtet.
Mier wetted ebe is Pfarrheim bi eus, dett isch aber zu dere Ziit amigs Theater und denn isch das ebe ned möglich. D'Möglichkeit vor de Kapelle en Apero zmache bestaht vielleicht. Das isch ebe au sone Sach. Mier hüratet ime 100 Seele Ort. Dett bin ich ufgwachse und neb de Kapelle isch s'Füürwehrhuus. Jetzt hani agfragt, ob mer denn nöd dett ine chönnt wenns würd regne und die zueständig hed de gmeint sie müess es abkläre. Eigentli nöd, aber will ich iheimisch bi chönds vielleicht en Usnahm mache, das muess sie aber no abspreche mite Präsi dett. Mal abwarte. Mache mier das ned allzu grossi Hoffnige.

13.08.13 15:29
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@lela85: danke
ich ha si au bi ichwünsche.ch gmacht. bi au nonig ganz fertig, fähle no gwüssi agabe und föteli, aber s chunt langsam. mit dr titelschrift bini noni so zfride, gfallt mr irgendwie keini so rächt....

13.08.13 15:33
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@lela: ja das han ich au dänkt das sie denn evt. absäit. aber da sie jetz au verlobt isch chönnts ebe scho sie das sie trotzdem chunnt. janu ich säge mier a dem tag wird ich nüt devo mitübercho will ich mit andere lüüt beschäftiget bin wo mier wichtig sind :)

@canella: wow super schöns chleid!!!!! staht dier sehr!

13.08.13 15:40
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@novia_mayo: ich ha au so paar lüt drbi wo mr eigentlich egal sin, aber me mues si jo fasch ilade, wie z.b. d fründin vom trauzüge. aber schiss druf, wie du seisch vo dene überchunt me gar nüt mit über ;-)

danke viellmol

i mues jetz no luege was i genau söll für schmuck und schue alegge. ha diversi chetteli agleit,aber gseht alles chli blöd us wills am chleid überhaupt nüt glitzerigs het. denn gits no es abstimmigsproblem mit de ohrering, will i dehnti löcher ha und keini normale ohresteckerli cha trage hihihi....

ou und schleier hani auno aprobiert, gseht total jungfräulich brav us, passt überhaupt nid! usserdäm hätt i angst das mr ständig öbber drufstot. und s chleid chunt denn gar nüm so zur gältig.

brutschue isch denn auno...verchäuferin het gseit max. 5cm absatz süsch ischs chleid z churz....super... alli geile hacke sin höcher....villicht leg i glich no turnschueh a, hihi seht jo niemer

13.08.13 16:31
morelia 

Re: Mai Bräute 2014

@canella:
wow, das hammer chleid. so schön. wi machsches mitem tanzä? chasches für am abä chli ufänäh?

@simeli:
härzlech wiukommä u aues guetä zur verlobig. us welärä umgäbig chunsch? wi mä bi mim dialäkt unschwär cha erkennä, bini usem bärner oberland

@thema iladigä:
mir hei kener stD, d iladigä wei mir im oktober vrschickä.

@thema mit oder ohni begleitig:
mir hei überau mit begleitig, ussert bi mirä eintä cousine, di het sider 5 jahr ä fründ wo ghüratä isch und sini frou weiss nüd drvo. mit därä situation chumi gar nid tschlag, hautemi o drus. aber am hochzit wotinä nid drbi. und o ä kollegin vo mir chunnt allei. di chunnt usem dütschä, het dert maa u chind, aber hiä ä fründ (dr maa weisses aber). när hei mir no äs paar alleistehendi, di ladä mir allei i.

@thema text chartä:
mir baschtlä säuber. dr text druckä mir us, mir düä aber verschideni machä. mir hei di 4 variantä:
-wir laden dich ganz herzlich zur kirchlichen trauung und dem anschliessenden apero ein
-wir laden euch ganz herzlich zur kirchlichen trauung und dem anschliessenden apero ein
-wir laden dich ganz herzlich zur kirchlichen trauung und der feier ein
-wir laden euch ganz herzlich zur kirchlichen trauung und der feier ein
äs steit natürlech scho no chli meh, aber das si di 4 underschidä.

@janedoe:
so nä kuhli idee mitem bleaching. das schlani mim gg o mau vor.

@me:
ds wunschbüechli isch fasch fertig. machä de äs paar fotos u postä sä.

14.08.13 07:34
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@morelia: die schniderin vom lade macht irgendwo so e schleife dra, das mes au chli cha ufenäh. wotts jo au nid unbedingt im dräck umeschleife. das wird sowieso no e sach mit em tanze. i tanze überhaupt nid gärn.....chume aber allwä nid drumume. süsch gits de eifach dr brutpaartanz und fertig.

also mir hei die wo liiert si au immer mit em partner iglade. aber das si alles ganz normali päärligschichte, keini verhürotete ;-) die alleinstehende chöme elei.

wie machet dirs eigentlich mit em zivile? wär chunt mit und was lauft im aschluss?

 1 .. 12 .. 21 22 23 24 25 .. 82 .. 138
canella   hochzyt   Morelia   richtig   natürlich   chleider   Location   Zuletzt   gspannt   eigentli   irgendwie   bearbeitet   santhia   janedoe   similein   pfarrer   weddingbee   iladige   chärtli   eigentlich