| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 12 .. 22 23 24 25 26 .. 82 .. 138
14.08.13 08:18
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@canella: wottsch demfall eher schmuck wo ned so glitzered? also wenn am chleid nüt glitzerigs hesch findi dörf de schmuck scho chli glitzere, aber das isch natürlich au gschmacksach.
für dehntti ohrlöcher gitts doch au fäng so glitzerdings (plugs oder wie die heissed...) ich find das no cool... aber ebe es muess dier natürlich gfalle :)

bim zivile chömed bi eus nur d trauzüge, d eltere und gschwüschteti.
was mer nacher mached wüssed mer noni, glaub eifach go ässe. aso nüt grosses

Zuletzt bearbeitet am 14.08.13 08:21

14.08.13 08:40
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

..hed öper en gueti idee was ich inere charte fürs hochzit für en arbetskolleg chönnt schribe??

14.08.13 09:07
StellaBlack 
Re: Mai Bräute 2014

mer händ am Zivile jo anderi TZ als am Kirchliche... ond dor da, dass am Zivili eusi beide Schwöschter TZ send, hämer eigentli au nor eusi Familie met Ahang debii. Aso wörkli nor Eltere ond d'Schwöschtere met Partner.
Bes jetzt hämer eigentli gseid, das mer nochem Zivile de eifach zu eus hei gönd go grilliere oder so ond wenn de nocher no öper möcht verbii cho cho astosse esch da au ok.
Aber mer möched secher gar nüt grosses, well s'rechtige Fest jo grad 3 Täg nocher esch.

14.08.13 09:28
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

mir wüsse ebe nonig so genau wie. mr hän au dänkt, dass mr eifach mit de TZ und de eltere gön go ässe. ABER ebe....momentan hämer jo wider Sändepause mit de Eltere vo mim Schatz. Es schisst mi so a! und em TZ sini fründin isch au nid grad mini besti kollegin. Aber me chönt au eifach säge, dr TZ söll elei cho, oder isch das fräch? mini TZ isch single, vo däm här chunt si eh au elei.

14.08.13 09:39
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@novia_mayo: ich has ebe usprobiert und ich finds fasch schad fürs chleid....
für d plugs wird i allwä öbbis bi etsy bstelle, dört gits chli uswahl....aber wer die wahl hat hat die qual.

hm, ich würd irgend so es zitat nä usem internet, das uf die linki site vo dr charte, und rächts irgendsowas wie liebes brautpaar zu eurer hochzeit wünschen wir euch nur das Beste, alle Gute auf dem gemeinsamen Lebensweg blablabla.....

14.08.13 10:38
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@jane
de druck ich euch fescht dumme das es klappet mit dere location, si sellet nid so tue, isch schlislich dis dihai :)

@canella
de chömer ja de homepage ustusche, wenn mer fertig sind :)

@novia
ah meinsch, dass si eifach well cho luege, zum sich inspiriere lah, das chan natürlich si...

@morelia
ohh bi scho gspannt uf d föteli vo dim wunschbüchli :)

@zivil
mer hend i de wuche vor eusem Hochzig, am Mittwuch. und wettets nur ganz chli halte. Eltere, TZ und wenn si luscht hend no ev. d TM. suscht niemert (au nid d gschwüschterti, das gebt de scho wieder vil bi mim GG sinere Familie). Mer werdet am 16.30 ufs Standesamt und den nachane eifach mit de Lüt fein go znacht esse. - de mit em Grille findi aber au na en gueti Idee.

14.08.13 11:57
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@canella: findsch sicher no schöne schmuck, es gitt ja fäng sooo vill....
so öpis ähnlichs hani jetz gschribe :) danke

@lela: ja chönnts mier scho vorstelle das sie will debi si. aber ich han mich mittlerwile demit abgfunde. es isch zum glück ned so das mier striit hend oder so, mer sind eifach ned grad die beschte kolleginne und werdeds au nie si

14.08.13 16:47
morelia 

Re: Mai Bräute 2014

zivilhz:
nur mit dä tz und när ids beau rivage ds thun gedigä ga ässä.
ganz eifach, nur i "normalä" aber chli schiggä chleider, ohno brutstruss, ohni ringtuusch. nur underschribä u fertig.
termin chöi mir ja ersch äs haubs jahr im vorus abmachä, aber i hoffä mir bechömä am fritig, 16.05 am nami öbis.

15.08.13 07:01
lilmonkeyme 

Re: Mai Bräute 2014

So chli es Ego-Posting:

Ich cha am 13.09 ins Chez Janine go Chleider probiere ha grad mega froid. Ha ebä müsse en halbe Tag Ferie iigeh und das becho

15.08.13 07:35
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

ach lilmonkeyme ich gah am 17.9. :D yaaay

 1 .. 12 .. 22 23 24 25 26 .. 82 .. 138
canella   similein   hochzyt   Morelia   chleider   richtig   Zuletzt   iladige   irgendwie   weddingbee   eigentlich   bearbeitet   santhia   janedoe   gspannt   Location   pfarrer   natürlich   eigentli   chärtli