| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 15 .. 27 28 29 30 31 .. 85 .. 138
03.09.13 08:43
lilmonkeyme 

Re: Mai Bräute 2014

@lela, ihr händ aber trotzdem na vil gmacht gfindich :) ich hoffe ihr gfindet glii e Lösig für das TM Problem.

@Flora, es isch definitiv sbeste Datum haha und herzlich willkomme bi ois

Mir sind ez ade Dütsch Sprachige Iiladige, und jetzt hämmer denkt es weri na kuul es Britisch 1x1 z'mache. Mir händ en Überzetzig vo Mundart uf Mundart gmacht. Chönted ihr no oi Meinig dezue gäh?
Mir gfändets e lustigi Idee, mini Kollegä schribet amel Wörter so. Ich wet vorallem wüsse, ob die Idee völlig Doof isch, oder meh öppis demit chönt afange.

Da d'Wörter:

Sali - Hai

Tschüss - Bai

Tankä - Tschiiäs

Bruut - Braid

Brütigam - Gruum

so schön - söu lahflii

Chleid - Dress

Ahzug - Siüut

Bluemä - Flauäs

Apéro - Snäck

Prost - Tschiiäs

Cüpli - ä Glass of Bahbli

Wyy - Uein

ä Stangä Bier - ä Päint of Biiä

en Kaffi - ä ghap of Tii =)

Bergä - Mauntäns

See - Leeik

Nachtässä - Dinnä

Dessär - Pudding

Was - Uatt

Wo - Uäär

Wie - Hau

Du/Ihr - Juü

Zuletzt bearbeitet am 03.09.13 08:44

03.09.13 13:31
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

@lilmonkeyme
findi e hammer Idee mit dem 1x1 :D
Das isch sicher no praktisch Tüender das id Iladige?

04.09.13 08:17
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@lil
ich find die idee au sehr witzig :)
es wichtigs wort fehlt der aber minere meinig na no : HOCHZIIG :)

04.09.13 09:44
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@lilmonkeyme Torte, Gschänk ? en Kaffi - ä ghap of Tii ???

04.09.13 09:54
Milia83 
Re: Mai Bräute 2014

Hei mega cool mit der britisch übersetzig! geniali idee kompliment

04.09.13 10:41
morelia 

Re: Mai Bräute 2014

@lilmonkeyme: so nä wizegi idee. aber a cup of tea heiist doch ä tassä tee und nid ä tassä kaffi?
wi wärs no mit turte, tanze, gratulatione, gschänk, trouzüge?

wi loufts bi öich andernä so? i 9 mönet si mir aui vrhüratet

@me: i ha iz ä eigetä tread. dert si o föteli vom wunschbüechli.

aune ä schönä tag.

04.09.13 15:00
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@morelia: bi mir gots grad nid so vorwärts. mr si jetz grad e wuche i de ferie gsi. jaaa mr hei irgendwie gar nid so zyt zum so sache wie flitterwuche mol gründlech z bespräche. usserdäm wüsse mr no gar nid wie usgseht mit ferie nächst jahr. mi gg isch ja buur und mr chönte gar nid wäg we si vater nid luegt i dere zyt. und do är es EXTREM guets verhältnis het mit de eltere cha me sich au nid so rächt druf verla. das isch ächt huere müehsam. vor de ferie hei si au wider e riese krach gha

geits euch ame au so, dass dr so chlini panikattackene heit zwüschedüre? i ha immerwider so löcher, dänk ey shit, wott i das würklech???? isch es würklech richtig das mir jetz hürate? chunts guet? kennet dir das o oder hani e störig? das ghetto mit sine eltere machts halt au nid grad besser. es isch ja nid will i mr nid sicher bi das i mi schatz wott hürate, i liebe ihn, mir wei zäme si und zäme blibe. i ha eifach e huere resäkt drvo, das unseri beziehig das theater mit sine eltere ushaltet.

04.09.13 15:29
Lula 

Re: Mai Bräute 2014

*reinschleich*

@canella: Du meinsch zVerhältnis zu Dim GG sim Vater isch gar nit guet? Het er de sücht niemert wo mau chönnti gugge?

Panikattackene nit würkli, aber mängisch frage i mi scho ob i das wott, aber meh wäge mire Schwägere in Spe... U zwüschezyleche "Afäll" vo mire SchwieMu...
Aber mir säge üs immer "mir si es Team, mir schaffe ou das"

E Störig hesch sicher nit! Es isch doch e grosse Schritt, u dass me da mau cha unsicher wärde, oder a was zwifle isch doch völlig legitim!

Das de e mega Respekt hesch, verstah ni völlig. Geit mir mit mire Schwägere in Spe so! Wüu ebe, es isch de glich sini Familie...

Ha Dir eigentli e PN wöue schribe, aber Du hesch es gsperrt...


*rausschleich*

05.09.13 08:02
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@Lula: Ja genau, die hei es schlächts verhältnis und ab und zue zoffts richtig deftig. leider ebe nid....

ja panikattacke isch villech s falsche wort,meh so chli bammel öbs u guet chunt und öbs richtig isch usw.
was isch de mit dinere schwägere und schwimu?

ds stimmt, es isch e zimlech grosse schritt, e riese schritt

jaaaa das isches ja, es isch jo glich sini familie und si wohne ebe no grad vis à vis vo üs. i ha eigentlech mit hne nid diräkt stress oder so, aber i lide halt mit mim fründ mit wenn si krach hei.
mi gg het au sch gseit, är überleg sech no öb er se überhout wott as hochzyt ilade oder nid...

i gloube es sött jetz ga mit dr PN...ha uf jede fall s höggli usegno

05.09.13 16:11
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@canella: nei du hesch sicher kei störig, ich glaube jede vo eus macht sich ab und zue die gedanke. am afang vilicht no weniger, will da isch mer so inere euphorie und fangt grad afange plane usw.
das mit sim vater isch en schwirigi situation. aber solang din GG zu dir staht und ier euch sicher sind söll das ja keis hindernis für euchi hochzit si

 1 .. 15 .. 27 28 29 30 31 .. 85 .. 138
gspannt   santhia   natürlich   irgendwie   janedoe   eigentlich   Location   bearbeitet   iladige   chärtli   similein   weddingbee   pfarrer   eigentli   richtig   Morelia   hochzyt   Zuletzt   canella   chleider