| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 15 .. 28 29 30 31 32 .. 85 .. 138
05.09.13 16:14
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@lilmonkeyme: finde die idee mit de übersetzige super :)

ich han no en idee gha, weiss aber ned öb das guet achunnt... ich ha dänkt mier chönnt bi de iladig oder so de gäscht schribe, das jede 3 lieblingslieder söll ufschribe. und am fäscht am abig spieled mer denn die lieder (oder min. 1 pro gascht). wie finded ier die idee?

05.09.13 16:35
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

ich find die idee super! i glaub i wird au so öbbis mache, denn gits e zämegwürfleti playlist wo für jede gschmack öbbis drbi het. tiptop

06.09.13 09:19
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@novia,
ich find das en super idee, de hesch en playliste wo für jede öpis debi isch :)

06.09.13 10:04
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

super danke euch :) denn mached mer das glaub so

hend ier en band oder en dj am abig?

06.09.13 11:16
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

nö, ich glaub ich miet e musigalag und mach e playliste. band isch z lut für in saal zum ässe ane und dj macht jo nüt anders als playliste, nur isch es türer i dänk es wird eh no die eint oder anderi darbietig gä (i hoffes ämel) und denn isch d zyt wo no musig lauft eh chli igschränkt....

06.09.13 13:26
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

hend eus das au scho hinderschi und führschi überleit... klar wers cool e band oder en dj z ha... aber mir gend das geld lieber für anders us, mer hend en kolleg, wo eus d playliste wird betreue :)

08.09.13 18:02
lilmonkeyme 

Re: Mai Bräute 2014

Sorry für die spaati Antwort, die Wuche isch extrem viel gsi vom schaffe her. Blöödi Schichte

@alli, hey merci viel mal für die super Tipps, das mitem Tee hetti no es smiley gha, da d'engländer ja viel meh Tee trinket. Aso zu mindest mim GG sini Familie.

@novia, das gfindi echt e geniali Idee

08.09.13 18:58
kleinefeder 

Re: Mai Bräute 2014

@ Playlist... Unsere besten Freunde haben im August geheiratet. Sie hatten auf ihrer Homepage eine Kathegorie, wo die Leute ihre Musikwünsche abgeben konnten. (Homepage bei weddingwire). Ich glaube da haben sehr viele Leute Requests abgegeben. Das kam wirklich sehr gut an...

09.09.13 13:10
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

Guete Tag ihr liebe,

hoffe ihr hend alli es tolls weekend gha?!
Was hend ihr so gmacht das weekend?

@jane und alli andere 17.5.14-brütlis
hüt gahts na 250 Tag bis zu eusem Fescht *freu*

@ialdige
wie hend ihrs, sind bi euch i de chile "nur" di gladne gest, oder ev. au na anderi (also Apero-Gäscht)?
Ich weiss drum nid wie mer das sett uf d iladig schribe.

@me
das weekend hemer afig chli adresse zemetrait für d iladige.
und nöchst sunntig gömmer den go fötele für d chärtli *freu* ich weiss aber gar nid was alege und wivil mache mit frisur und so, het öpert en tipp für mich :)

09.09.13 13:31
lilmonkeyme 

Re: Mai Bräute 2014

@chile-Gäst, aso bi ois sind alli id Chile iiglade, Apéro & Abig. Aber d'Chile, aso de Gottesdienst isch ja sowieso "öffentlich" da dörfet eigentlich all gah wo grad lust ufne Gottesdienst hend.

@17.05.14 Bütlis, gratuliere oi uf 250 Tag-schwellä

@lela, isch ja mega cool mitem shooting. Poste den es Föteli, mir händ scho fäng 1/3 a Iiladige am Samstig abgschickt. Ad Engländer. Aber bide einte hämmer d'Adresse nö richtig abgspeicheret. voll blöd. Jänu, wieder afröge.

Wege de Frisur, aso ich wür öppis mache wo Di wohlfühlsch mit. Ich würs glaub recht "normal" bhalte. Aber das bin halt ich.

Macht irgendöpper en eigni website? Bi mini grad am fertig bastle. Aso hüt Abig gahts wiiter. En riise Arbet. Has recht underschätzt.

So wieder ab go schaffe.

 1 .. 15 .. 28 29 30 31 32 .. 85 .. 138
richtig   irgendwie   eigentlich   natürlich   pfarrer   Zuletzt   gspannt   santhia   canella   chärtli   eigentli   iladige   hochzyt   chleider   Morelia   Location   weddingbee   janedoe   similein   bearbeitet