| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 17 .. 31 32 33 34 35 .. 87 .. 138
09.09.13 17:10
lilmonkeyme 

Re: Mai Bräute 2014

@canella, oi website isch de hammer! Mega übersichtlich.

@homepage, ich han ez eini uf jimdo.com erstellt. Isch ja sone Blog siite wie wordpress.com da mir halt e zwei sprachlichi homepage bruchet & de GG nö het welle gäld usgeh. Und mir hend ez fü Apéro Gäst & Ganztag Gäst en anderi. Aso d'Apéro Gäst gönd direkt ufd Gschenkli websiite. Hihi, chli frech, aber mir hend ois nöd viel überleit.

Oisi website isch hitched.jimdo.com und s'kennwort: Ariane240514Ian

Aber es isch nu de Englisch bereich einigermasse fertig

@novia, schwer isch's nö aber es git uh viel arbet.

@föteli, mir hend no keis professionels shooting gha, und hend vo ois sehr "natürlichi" fotis. oisi Trauzüüge hend viel die bessere Fotene.

@similein, das sind geniali Fotene.

@apero, mir wüsset nanig was gnau mir wend fü de Apéro, ussert das mir anstatt es Cüpli, Pimms wend usschenke.

@lela, wow bi oiem Menü chumi ja grad hunger über! Dörfi fröge wieviel nur sMenü bi oi kostet?

10.09.13 08:26
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@canella: mier hend de vorschlag für de apéro:

-Serranoschinken / Marinierte Oliven / Sprinz / Stangenbrot

-Crispy Cones mit Thunfischtatar & Wasabi Crème Fraîche

-Gefüllte Champignons mit Pinieenkerne & Ziegenkäse

-Pouletspiessli mit Kokos & Zitronengras

-Gambas mit Chillibutter

-Mini Angus Hamburger mit Raclettekäse

-Tom Ka Suppe mit Wokgemüse in der Espressotasse

-Stangenbrot

das würd 26.90 pro Person choschte, mier chönd aber au no sache striche

@lilmonkeyme: mega cooli homepage!! häsch sehr schön gmacht :)

10.09.13 08:26
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@similein: mr hän no nüt konkrets fürs apero. mr wüsse no nid so genau öb mr eifach vo üsem dorfmetzger lö lo fleischplatte mache und vom dorfchäser lo chäsplatte mache und no neume wei züpfe bstelle, vo irgendwo müest me denn no getränk ha und d usstattig und wär füllt de s buffet uf? und gmüest wär auno guet will mr doch es paar vegetarier hän und so paar chlini häppli wäre halt fürs aug no schön....ach....i dänk mr wärde schlussändlich e grossi bäckerei vo üsere region afroge wo au catering mache und das evtl. probiere kombiniere. d frog isch halt was chunt eim türer.... stand do chli wie dr eselam bärg.

@lilmonkeyme: danke

@lela85: wow das isch es cools agebot für apero für 22.- , boah und s menu auscho fixfertig usgläse und alles? mir sin no niiiiiene mit em ässe.....

10.09.13 08:36
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@lilmonkeyme: eui homepage isch au mega cool! isch jo e huere büez gsi alles no übersetze puh....super find ich euchi wunschliste für d reis.
öbbis wo mr grad is aug gstoche isch bi Hilfe, ich bin Gastfamilie: es heisst melden, meldete, gemeldet und nicht gemolden

10.09.13 09:39
lilmonkeyme 

Re: Mai Bräute 2014

@canella, merci viel viel Mal. Mis Dütsch isch echt de Bach ab

10.09.13 10:48
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

kännt öper vo euch es guets brutmode gschäft i de region ZH/LU/ZG?

10.09.13 10:52
lilmonkeyme 

Re: Mai Bräute 2014

Aso ich gange am Fritig Namitag ins Chez Janine in Bubikon ZH. Isch mega bekannt bi ois, alli mini Kollegine hends det kauft. Aber me söt sich voraamelde glaubs.

10.09.13 11:08
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

det hani am 21.9. au en termin :)
aber ha dänkt ich wott no neume anderscht chli go luege...

10.09.13 12:01
lilmonkeyme 

Re: Mai Bräute 2014

Ich ha ghört das LILUCA guet isch, ha det au ma en prospekt lah cho. Isch glaubs ide Stadt. Und den gits ja no s'Merys ade Löwenstrasse in Züri. Aber kenns halt nöd

10.09.13 12:27
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

uf all fäll: zeiget de euri kleider

 1 .. 17 .. 31 32 33 34 35 .. 87 .. 138
janedoe   iladige   Location   natürlich   eigentlich   chärtli   weddingbee   Zuletzt   bearbeitet   hochzyt   gspannt   richtig   canella   pfarrer   similein   eigentli   santhia   irgendwie   chleider   Morelia