| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 17 .. 32 33 34 35 36 .. 87 .. 138
10.09.13 12:42
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@lil
mer hend nur komplett priise chan dir also leider nid sege, was nur s menu choschtet.
euchi homepage isch au sehr cool.

@novia
wow es mega exquisits menu, tönt cool!

@canella
ja mer sind i de vorbesprechig gsi und hends gad fertig gmacht... de vo de location schaffet immer mit em gliche caterer zeme und so chunts sicher guet :)

@chleid
ich denke ich werde uf beromünster in Wicki gah, han aber na kai termin, trau michs fascht nid zege, aber s chleidershoppe macht mich jetzt eigentlich gar nid so ah :)

@me
haha gester bini wie en teeni vor em spiegel gstande und han tausigi chleider probiert füs shootig am sunntig unds mine mädels gschickt :)

mer hend jetzt gad na de pfarrer iglade für nöchst wuche, zum mol en chlini vorbesprechig z mache :)

10.09.13 13:07
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@lela85: ach was, do inne dörf me alles säge, au wenn me nid grad hysterisch uf kleid und candybuffet und all das zügs isch. kolleginne vo mir wo au bald hürote flippe scho sit monate wäg ihrne hochzyte (si hürote beidi nach mir) do frog i mi ame au, sött ich mi meh freue, sött ich au so si???? öhm glaub NEI

für was hesch di entschide fürs shooting? zeigeeeeeeeeeeee

mi pfarrer het gseit, jojo ändi märz düemer denn mol zämesitze und bespräche...okey

10.09.13 13:11
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@canella
bhuuu den bini froh, ich freu mi mega uf s hochzig und bin au am hypere, aber ich bin eifach nid so de romantik und schischi typ... :) eher praktisch veranlagt halt...
aber bi froh wenns no anderi hend wo nid vo a-z dürehyperet :)

hmm ich han mi nanig entschide, aber ich werd euch nöchst wuche sicher es paar föteli chöne zeige

weg em pfarrer, mir hend scho au erst im märz z gspräch für d vorbereitig, aber mer hend en hufe frage gha und de het er gfunde mer chönget doch mal zämä äs kaffi näh und das diskutiere... er isch ebe GG's "Familiepfarrer" sprich er het alli gfirmt und de neffe/nichte tauft und d schwöschter traut...
er isch algemein e tolle... er seit au nid er seg de pfarrer, sondern er seg de "päuli" :)

10.09.13 13:27
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@lela85: ja ich bi au froh, dass ich nid die einzigi bi wo nid schier düredreit. ich bi au eher praktisch...i find i mues jo nid usflippe wäg so sache, chum viel schnäller vorwärts wenn i weiss was i will und mi entscheid und das durezieh, ganz nach em motto kam, sah und siegte typisch jungfrau halt.

unbedingt! findes huere lustig zum gseh wär vo üs wie usgseht hinterem "deckname und deckbild" föteli chame jo au wider lösche

okey...i wüsst nid mol was i sött froge....i ha voll nid so dr plan vom gottesdienst und so...glaub inelaufe, anesitze, bätte, ringli tusche, küsse, lied singe, säge und uselaufe
yeah, dr päuli!!! das chunt sicher guet! i findes no cool wenn dr pfarrer so chli privati sache vom brutpaar verzellt, das isch no lustig zum lose für d lüt. hahahahaha bi mim GG sim brueder i dr chile, bi fasch verreckt, si hän immer allne verzellt si heige sich im migros kenneglernt, drbi kenne si sich vom internet. und dr pfarrer het das i dr chile voll gseit....weiss nid öbs alli gschnallt hän, aber i ha mr huere müese s lache verkneife. entweder isch das dr fettnapf vom pfarrer gsi, oder si häns so welle.....

10.09.13 13:38
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

das isch doch guet das mier ned alli glich sind und ned alli wägem gliche usflipped :) ich freu mich mega ufs chleider shoppe aber ich chas au verstah wenn das öperem ned so vill säit. wenn mer alli glich wäred wärs ja langwilig :)

wenn d föteli vo eusem shooting am sunntig einigermasse guet werded zeigi euch denn es paar ;)

10.09.13 13:42
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

chasch au zeige wenn si nid guet wärde, mr luege glich gärn

10.09.13 14:05
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

alles klar

10.09.13 14:19
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@canella,
ja weisch so sache, wie ziitduur, wivil lieder und sottigs züg, und was mir müänd alles mitneh, mir sind da nid so erfahre :) und wenn er das gad mit eus macht isch das tiptop
ohhh das isch ja au doof, wenns es fettnäpfli gsi wäri...
am letschte hochzig woni gsi bi, het de pfarrer di ganz ziit vu de scheidig gredet... da hani echt z gfühl hend mir en guete... mir wettet ebe en ökomenische gottesdienst...

@novia
also 1. mir wends si so oder so gseh und 2. si werdet ganz sicher guet!!!! s wetter schint au na mitzmache :)

10.09.13 14:35
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Hoi ihr!

Ihr gänd ja recht Gas hüt!

@chleid
lela, ich chan dier sägä, ich freu mich gaaaaaar nöd ufs Chleidershoppe! Han richtig Panik devor dasi nüt passends finde i minere Grössi (Übergrössi) und schlaflosi Nächt wege dem.

@canella
Euse Pfarrer hed genau glich reagiert. Er hed gmeint Endi Februar söllemer eus nomal melde. Vorher seg viel zfrüeh zum alles bespreche Bin ja gspannt :) Das mit de Migros Gschicht isch ja de Hammer :D hahaha, ich glaub ich hätt luut useglachet¨!

@esse
Eui Aperovorschläg und Menüs töned ja meeega geil!

Mier hend füre Apero no ned fix usgsuecht wases git, aber de Vorschlag isch gsi, diversi Fleisch-, Chäs-, Früchte- und Gmüesplatte mit Dip, Mini Sandwiches, Mini Pizza, Chäschüechli, Schinkegipfel Canapes und Mini Patisserie.
16.00 p.P. ohni Getränk

Am Abig wirds folgendes geh:


Melonensspiessli mit Rohschinkenrosen
garniert

*****
Kartoffelcremesuppe
Mit Rahmhäubchen und Safranfäden
dazu Blätterteigherzen

*****
Buffetvariationen
Vom Grill:
Rindsfilet, Lamm Racks, Pouletbrust, Schweinssteak
Kalbsbraten
Dazu Kartoffelgratin, Nudeln
Bohnen, überbackene Tomaten, Karotten
Verschiedene Saucen

*****
Candy Buffet
mit süssen hausgemachten Träumen
CakePops
Cupcakes
Gummizeugs
Fruchtspiessli

*****
Hochzeitstorte

*****

inkl. Getränk, Tischwäsche und Service 115.- p.P.

10.09.13 15:08
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@lela: jaa ich hoffe mega das s wätter guet isch am sunntig. susch müend mers glaub verschiebe, wär ja doof föteli mache wenns würd rägne?!

@janedoe: das menü tönt super fein, ich würd am liebschte vo allem probiere :)
wägem chleid muesch der doch nöd so sorge mache. ich weiss zwar ned wies isch aber ich ha s gfühl fascht jedes gschäft bietet übergrösse a und hed au en grossi uswahl?!

Zuletzt bearbeitet am 10.09.13 15:10

 1 .. 17 .. 32 33 34 35 36 .. 87 .. 138
hochzyt   pfarrer   canella   irgendwie   Morelia   similein   chleider   eigentli   Location   janedoe   weddingbee   richtig   gspannt   chärtli   santhia   Zuletzt   natürlich   bearbeitet   eigentlich   iladige