| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 18 .. 33 34 35 36 37 .. 88 .. 138
10.09.13 15:29
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

ja sorry leute mir isch so langwilig im gschäft, ihr unterhaltet mich prächtig

@lela85: mir hürote reformiert, i wotts au chli lustig ha, au wenns i de chile isch, bi süsch viel z nöch am wasser baut und will nid die ganz zyt hüüle wie e schlosshund

@novia: am sunntig isch dr 15. eidg. bätttag, mini wenigkeit isch genau a däm tag vor 28 gebore, es MUES schön wätter si, i will i wald go cervelat brötle mit dr familie

@janedoe: ganz bestimmt wirdsch es chleid finde. d brutgschäfter hän au grossi grössene i dr uswahl. muesch kei angst ha, ganz bestimmt nid!!!! für dr apero ha ich öbbe s gliche im sinn....
jummi, menu tönt go super! chani au grad cho mitässe? (tällerli, gäbeli, mässerli und bächerli nimm i süsch au sälber mit ^^)

wievil lüt chöme eigentlich bi euch so as apero und wievil chöme as fescht?

10.09.13 15:42
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@canella: ouu jaa denn isch es ganz SICHER schön am sunntig!! :)

bi eus sinds ca. 125 lüüt am apéro (inkl. chind) und am abig denn ca. 40 lüüt
und bi euch?

10.09.13 16:23
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@novia,
ja s wird scho schö... aber zvil sunne seg au nid guet het eusi fotografin neh.

@jane,
mit em chleid hani z glich problem wie du :)
dis esse tönt au mega fein

@canella,
also luschtig isch immer bim päuli, de isch au scho mit em kickboard id chile cho und macht fasnachtsgottesdienst mit guggemusig :) mir hend de termin gad per mail abgmacht, er isch topmodern :)

@gäst
mer hend 54 gladni gäst und ca. 140 apero gäscht (aber do werdet jo eher nid alli cho :))

10.09.13 16:45
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@lela85: hihi ha au mol mit de guggemusig ame fasnachtsgottesdienst gspielt, dasch witzig gsi. jetz machi aber kei fasnacht me.

also mir hän au öbbe zwüsche 54 und 60 gladeni gäst (chunt no drufa wär no es päärli wird und wär sich trennt) und ca 130 lüt am apero (werded au nid alli cho dänki)

10.09.13 21:31
ma84ma 

Re: Mai Bräute 2014

Hey liebi Mai-Bräutlis 2014

Eg schliche mi hurti Gschwing do inne...Eg ha mi gross Tag am 4.Mai 2013 dörfe erläbe...

Eg wünsche Euch aune e ganz tolli Vorbereitigszit..Gniessits

Liebi Grüess
ma84ma

11.09.13 08:08
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

danke villmal ma84ma :)

11.09.13 14:07
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

novia_mayo: wägem brutlade. ich bin am 31.08. ide white lounge in walliselle und im liluca und zoro in züri gsi. ich chan dir nr. 1 und 3. wärmstens empfehle. de liluca isch e absoluti katastrophe gsi. de service isch miserabel gsi und s ambiente würkli übel. wirsch in chäller abegschickt und häsch kei chance zgseh, wie s chleid im tagesliecht usgseht (mer dörf nöd ufe im chleid...). zudem hät mi d beraterin nöd wele bediene will ich nöd en bestimmte chleidertyp han chönne nänne. ich han zwei stil gha wo mir gfalled und han vo beidne welle probiere und sie hät gmeint ich müessi mich für ein stil entscheide will sie mich ansonste nöd chan berate...bin nachere halbe stund total gnervt gange.
s chleid hani dänn im zoro poschtet nachdem ich's bereits ide white lounge agha und zu mine favorite zellt han...

vill spass bim chleidli-shoppe, es isch würkli meeeega speziell wänn mer so es chleid ahät

11.09.13 14:20
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@weddingbee: danke villmal für dini tipps...! hesch bi dene läde vorher müesse en termin mache?
waaaas??! das gaht ja gar ned wie die dich behandled hend im liluca??! findi en meeega frächheit!!!
hesch demfall es chleid gfunde?? hesch es föteli? :)

11.09.13 15:32
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

hi novia_mayo

han dir e pn gschickt. ja muesch termine mache. fallsd id white lounge gahsch würdi d marilena verlange. sie schwätzt dir nüt uf und nimmt sich würkli ziit. vill spass.

11.09.13 15:55
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

super merci!

wüssed ier wos schöni chleider gitt für bluememeitli? aso ned im internet sondern i läde...

 1 .. 18 .. 33 34 35 36 37 .. 88 .. 138
Zuletzt   santhia   bearbeitet   chärtli   natürlich   iladige   hochzyt   eigentli   richtig   Location   chleider   janedoe   canella   irgendwie   Morelia   similein   eigentlich   gspannt   weddingbee   pfarrer