| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 18 .. 34 35 36 37 38 .. 88 .. 138
11.09.13 16:40
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

..was mer au no in sinn cho isch: hend ier öpis speziells z ässe am apéro für chind? bi eus gitts ebe kei chips und so züg, das wos gitt hend d chind glaub ned so gern... wie mached ier das?
ich fänd es chlises candy buffet am apéro no cool wo sich alli chind (und natürli au die erwachsene) chönnted go bediene :)

12.09.13 08:49
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@novia_mayo: hm...chleider für bluememeitli...kei plan, aber das würd mi au interessiere. mues mis gottemeitli no ichleide

also für am apero mache mir nüt speziells z ässe für chinder und au am obe am fest nid. aber mr wärde eh fasch keini chinder drbi ha, usser mis gottechind und si isch eh vegi.
ich liebe zwar süessigkeite, aber ich bi jetz nid grad e fan vo candy-buffet. das isch so ami-style findi.
es git a däm tag meh als gnueg zässe, finds nid nötig, dass me sich no süessigkeite inestopft. i dänk fürs gottechind gits es chörbli mit züg zum verteile oder so, de wird si dört drus chli chöne useschnause.

12.09.13 09:03
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

bi eus werdeds ebe rächt vill chind si am apéro, defür am abig kei.
drum fändi so es candy buffet für die chline no herzig, dänn sind die au chli beschäftiget während em apéro :)
bluememeitli chleider hani no niene gfunde... finds chli blöd im internet bstelle, wott das mis gottimeitli debi isch und sie sich sälber öpis chan ussueche

12.09.13 09:18
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

chleider für bluememeitli? hmmm de Wicki het das: http://www.brautmode-wicky.ch/index.php?nav=4

chinde am fescht, ich glaube mir hend am apero nid vil chinde und am abig, denki das d chind nid werdet ume si... vu dem her, hani mer da gar nid gross gedanke gmacht...

12.09.13 09:40
Similein 

Re: Mai Bräute 2014

at: gäst.. mir hei am obe zwüsche 50 u 60 gäst u am apero ca. 100. Chinder wird's nur bim apero ha.. da muess i mir o no öbis überlege..

at: kleid.. heit die meischte vo öich ds chleid scho? i gange am 5.10. mau go luege.. sött no e Termin mache..weiss aber no nid gad wo das i söu..

(weiss äch öper vo öich wieso mis at zeiche nid geit?! brchume immer die mäudig: URL's und e-Mail Adressen sind zur Zeit in Thema erstellung/antworten NICHT erlaubt., muess i da i mine istellige öbis ändere??)

12.09.13 09:43
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@similein,
damit das chasch muesch e gwüssi azahl biträg ha, weiss aber nid wivil. aber s gaht schnell :) ich han am afang au alles mögliche probiert :)

@me
ha gad bim wicki aglüte si hend Oktober/November usverchauf :) und de herr am telefon isch e rechte schleimer gsi :) aber ja... jetzt muni mit de wiiber en termin finde, hoffe das klappet, wivil lüt hend ihr mitgnah?

Zuletzt bearbeitet am 12.09.13 09:59

12.09.13 09:45
Similein 

Re: Mai Bräute 2014

at: lela.. ah ok, dämfau muess i eifach meh schribe

12.09.13 10:12
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@lela: ich han nächscht samschtig en termin wägem chleid, ich nime 5 fraue mit. isch chli vill aber wott uf keini verzichte :)

12.09.13 11:48
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

also i wott au das s gottechind cha s chleidli usläse. bim hostettler wo is chleid kauft ha würde si au chleidli vermiete, aber es het mi jetz grad keis vo dene wo si mr zeigt het us de socke ghaue.
ich ha jo mis chleid scho....im novämber gangis go abstecke und dr brütigamm sött de au mol no ikleidet wärde. ich ha nur mini TZ mitgno, isch eh spontan gsi. si het au nid so viel gseit, nur zuegluegt und am schluss simer uns einig gsi, dass das chleid s beschte isch. uiiii nocia_mayo zeigsch de foti

12.09.13 13:34
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

so cool hesch demfall dis chleid grad im erschte lade gfunde? hesch vorher scho chli gwüsst was ungefähr wottsch?
jaa föteli chömed denn uf jede fall :)

 1 .. 18 .. 34 35 36 37 38 .. 88 .. 138
iladige   similein   weddingbee   irgendwie   natürlich   Morelia   Location   eigentlich   pfarrer   eigentli   gspannt   Zuletzt   canella   chärtli   santhia   chleider   bearbeitet   hochzyt   richtig   janedoe