| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 20 .. 37 38 39 40 41 .. 90 .. 138
14.09.13 18:30
StellaBlack 
Re: Mai Bräute 2014

Jetzt meldi mech au weder mol zu wort
Aso ech ha onterdesse mis chleid au gfond be bi de priska in aurau gsi, esch super genial gsi! Ech ha so vell verschedeni chleider chönne probiere... Aso gemäss de verchäuferin sends a die 25 gsi
Ond au ech cha bestätige, das mer gnau merkt wenns s'rechtige esch!!!! Trotzdem hani mech ned grad zom chauf chönne öberwende wells graui steckereie hed ond ech mer ned secher gsi be, öbs wörkli da esch welli mer halt es ganz wiises vorgstellt ha... Ond mer hetti da chleid au in wiis chönne bstelle...
Dorom beni denn zwoi täg spöter met mim papi nomol sgliiche chleid go alegge ond er hed mer de nomol bestätiged, das es definitiv 100% zu mer passt
Jetzt werds bstellt ond de ongfähr im januar glieferet

16.09.13 08:23
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

hallo liebi brütlis hender alli es schöns wuchenänd gha??

@stellablack: cool hesch du dis chleid au scho gfunde! hesch es föteli?

mier hend s fotoshooting geschter leider müesse absäge wägem wätter aber mier probiereds nächscht sunntig nomal

16.09.13 08:25
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

Guete Tag Ihr Liebä Brütlis :)

so hender es guets weekend gha?

@heart
danke für s feedback :) ich bin drum au i dere region am luege, in minder chani leider us persönliche gründ nid, aber de jolie gahni sicher go luege.

@lil
supi gratuliere dir au zu dim chleid, jupiii :)
isch ja uuu lieb vo dim gotti, da chämtet mir au gad d freudeträne :)

@stellBlack
au dir: herzlichi gratulation zu dim chleid, wetsch eus au es foti zeige?

@me
ich han entlich mit de TM gredet (si hend sich ja trennt), und si würds also immer na sehr gern mache, jetzt müämer de luege wies den so usechunt..

gester simer no go d föteli mache, isch super gsi (s wetter het gad die 2 Stund super aneghebet), eusi fotografin isch nachli schüch gsi (mir sind ihres erste hochzig, aber ich kenn si ja privat well si mis hüättimeitli gsi isch) aber si het na d usbilderin mitgnah wo ihre nachli tipps geh het... und si wird si den au nachli ufs hochzig vorbereite... ich denke das chunt super, ich bin jetzt mega gspannt uf d föteli :)

@novia
schad hets bi euch nid klappet... aber nöchst wuche isch sicher au guet.

Zuletzt bearbeitet am 16.09.13 08:26

16.09.13 08:59
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

jaa es isch würkli mega schad.. janu lueged mer mal wies de sunntig wird
hey cool das iers hend chönne mache, sind sicher super föteli worde!

16.09.13 09:01
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

hallo zäme!

@lilmonkeyme: wow, das chleid isch toll! das stot dir sicher super!!! isch jo mega lieb vo dim gotti!

@stellablack: hesch es foti vom chleid?

@lela85: cool, mir sin gspannt uf müsterli

@me: ich ha mis weekend mit mim schatz und mim gottechind bi mine eltere dehei verbrocht. isch chli asträngend gsi. so es chind will immer beschäftigt si. hän mega viel spieli gmacht, halschetti mit fimo bastlet, globi vorwärts und rückwärts gloset. mini schwöstere sin au beidi ume gsi, ha ächt e schöne geburi gha mit eme tolle chueche mit smarties
zobe wo mr denn wider dehei gsi sin, hani de wider einisch meh e huere seeleschmätter gha. ich vermisse mini familie so sehr und jedes mol wenn mr üs wider gseh hei isch es no schlimmer. mis mami isch eifach die beschti und liebsti mami me sich cha vorstelle. wenn mi fründ nid do im bärnbiet würd wohne....es würd mi nüt do hebe, gaaaaaaaaaaaaaar nüt. leider chame de burehof nid zügle....

16.09.13 09:28
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

ooh canella nachträglich alles gueti zum geburi!!!!!
jöö ja das glaubi... wo wohned denn dini eltere? isch es wiit weg?

16.09.13 09:39
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@novia_mayo: danke villmol mini eltere wohne in dr nöchi vo basel. ca. e stund autofahre vom seeland us. mini schwöster wohnt halt auno bi de eltere und wo ich no dehei gwohnt ha hämer immer alles zäme gmacht, usgang, hobbies usw. und jetz gseh ich si villicht no all 2 mönet wenns guet chunt.
d zyt got eifach so schnäll und jede het sini progrämmli...do wird e stund zunere riesedistanz!
ich due mi eifach schwer drmit neui kollege zfinde am neue ort, respektive eifach aschluss z finde. jetz bini es johr do und ich ha eigentlich niemer....mini kolleginne wohne alli no in dr nöchi vo basel. den chunt halt drzue, dass mini schwigereltere aunid die töllschte sin...ich ha mi fründ, mini 2 büsi und dr teddybär *seufz*

16.09.13 10:10
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

ah ok ja das isch schwirig bis mer ami en tag findt wos wider allne gaht
verstah dich guet mini schwöschtere sind mier au mega wichtig sind sozäge bini beschte kolleginne... zum glück gseh ich sie rächt vill
bisch du demfall weg dim GG zügled?

16.09.13 10:10
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@Föteli
ich bin au scho mega gspannt, uf de kamara hend si aber scho sehr toll usgseh... muen mi jetzt na 1-2 Wuche gedulde, da sis ja i ihrere freiziit macht... ner chani de d homepage fertig mache und d iladige werdet gmacht :) jupiii

@canella,
oje ich chan dir nachefühle... ich han am afang au das problem gha... mer hend id nöchi vo mim fründ züglet (ca. 10-15min vo ihm sim ort weg) mir hend eifach dete gwohnt... er isch aber immer i sis ort und het so sis umfeld gha, und ich bin immer dihai gsi, und han niemert gha... mir hend weg dem au oft gstritte, will ich iversüchtig gsi bin, dass er halt het chöne und ich nid... mer hend das 3 jahr gmacht... vor zwei jahr simer de aber i sis ort selber züglet und sit do isch alles besser worde, ich bin eher mal mit und han dur das fründine vo kollege kenneglert und dur die de wieder anderi lüüt und ich han jetzt au mis eigete umfeld, das isch für eusi beziig sehr gut gsi...
hesch du echt nid d möglichkeit dur sini kollege oder so lüt kennezlerne, oder ev. ine verein gah oder so?

16.09.13 10:50
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@novia_mayo: jup, är isch jo buur und het jetz dr betrieb vom vater pachtet wo er bewirtschaftet. mir wohne im stöckli wo vis a vis vom burehus isch wo sini eltere wohne und är ufgwachse isch.

@lela85: ich gib mr würklich alli müeh, ich bi im turnverein und im volleyball im nochberdorf, ich ha e ritbeteiligung gha...mein 100 hobbys chani mr au nid zuedue. sött jo eigentlich au länge. und trotzdäm...die fraue i dene vereine kenne sich scho sit kindergarte, die hän nid uf mich gwartet. usserdäm sin vieli einiges jünger als ich. ds isch au s gliche problem bi de kollege vo mim fründ. dene ihri fründinne hän alli ihres umfäld do, die hän kolleginne und fründinne, die bruche mi nid. und drzue chunt no das si ächt zum teil nid uf minere wällelengi si. i frog mi ame au a mir sälber....bi ich so komisch worde???

 1 .. 20 .. 37 38 39 40 41 .. 90 .. 138
canella   gspannt   similein   richtig   Location   janedoe   iladige   eigentlich   Zuletzt   bearbeitet   eigentli   chleider   irgendwie   pfarrer   santhia   Morelia   hochzyt   chärtli   natürlich   weddingbee