| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 2 3 4 5 6 .. 72 .. 138
17.07.13 10:25
nisliker 

Re: Mai Bräute 2014

@StellaBlack ich ha mis chleid scho sit 2 mönet

17.07.13 10:31
nisliker 

Re: Mai Bräute 2014

@ azahle mir hend scho fasch 10'000 franke zahlt!

Kirche: 500
Fotograf: 1000 (azahlt)
Kleid: 2700
Ring: 4000 (azahlt)
Flitterwuche 1360 (azahlt)

esse müemer im november au scho 50% azahle... isch scho krass....

18.07.13 08:27
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

lilmonkeyme,
oh wow, also über das hend mir eus na kai gedanke gmacht, ich bin aber au gar nid so de deko typ, das schisst mi chli ah mit dene chärtli und dem züg :)

nisliker,
danke vielmal für de link, die sind echt mega schön... ich muen mol luege ob ichs selber mache, oder obs de TM macht, de isch drum vum fach :)

18.07.13 14:26
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

ich bin auch eine mai2014-braut. wir heiraten am 28.05.2014 standesamtlich und haben dann am 31.05.2014 unseren "richtigen" hochzeitstag mit freier zeremonie. bin seit wochen am mitlesen und möchte jetzt endlich auch mal mitschreiben

18.07.13 14:55
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

ps: mached ihr e candy bar? mir gfallt das ebe mega aber ich find die typische vintage-gläser niened...bruch da ganz dringend hilf (wobii mir ja ziit händ).

bis jetzt erledigt/usgsuecht hämmer:
- location
- freie theolog
- apérolocation/restaurant
- d iladige und namenstäfeli (sälber bastlet)
- standesamt (uswärts)

zudem hani no wele fröge wie ihr das mitem standesamt mached. brucht mer da unbedingt d eltere oder finded ihr, das mer au eifach mit de trauzüge chan gah und dänn am abig no en easy apéro/znacht chan mache?! da bini mega unsicher.

chleider gangi au scho endi august go probiere will das s einzige datum isch wo allne 3 gaht. weiss eigetli genau was i will und hoff, das mer das au staht

18.07.13 15:30
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

juhuuu cool hemer en eigete thread :)
mier hüratet am 16.5 zivil und am 24.5. kirlich.

was mier scho def. reserviert/plant hend:

- chile und pfarrer
- fotograf
- standesamt
- entwürf für std-chärtli

nächscht wuche hemer es probe ässe, mier werded aber det zu 99% fiire am abig, mini schwöschter isch det event-chefin und es isch en mega schöni location. d apero-location hemer noni irgendwie chömed mer da ned so wiiter....

@weddingbee: aso ich dänke ier chönd sicher au ohni eltere zum standesamt. schlussändlich chönder das ja so mache wie ier wänd. bi eus sind d eltere sicher debi will eus das wichtig isch

18.07.13 16:39
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

also ich mach kei candy-bar. finds zwar e witzigi idee, aber must have? für mi nid...s git gnueg zässe dr ganz tag und i investier lieber chli meh i es tolls dessertbuffet oder e tolli torte.

weddingbee was hesch für chärtli bastlet? ich bi no am prototyp....

fotograf hani mitlerwile au def. reserviert, bluemelade au...aber zum bespräche isch bi mir alles no z früeh...wird en stränge winter hihihi

was händ ihr so für plän für flitterwuche?

was wünschet ihr euch uf d hochzyt?

18.07.13 17:03
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

canella: mier hend no nüt konkrets plant für d flitterwuche, aber es wird warschindlich afrika werde. mer müends aber gnau mal aluege. und bi euch?
mier wünsched eus vorallem en bitrag für d flitterwuche, das chömer am beschte bruche

übrigens: cools bild, ich han die pony's früehner gliebt :)

18.07.13 18:14
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Oh toll! En Mai Bruut Thread! Denn sägi doch mal Hallo :)
Mir hürated am 16.5.14 zivil und am 17.5. isch denn de grossi Tag.

Mir händ scho:
- Chile, Pfarrer
- Termin Standsamt
- Aperolocation
- Abiglocation
- Übernachtigsmöglichkeite (da GG us DE)
- Fotografin
- Azug GG (Absoluts Schnäppli gsi und waaaaahnsinnig schön :) )
- und ungfähr tuusig Ideeä und Wünsch ;)

Im Moment bini ame Hochziitamonogramm.
Mir bastlid a de Iladige usw. Hend au scho es paar Caterer kontaktiert. Da wartemer aber no uf Antworte.

Es Candybuffet wett min GG unbedingt :) han jez einigi Sache im amazon bstellt, zum mal Cakepops selber mache :) Findes mega nervig dasmer über amazon nöd id CH chan bstelle! Jez muesse mini Schwiegermuetter in spe mitbringe :D

Nächst Wuche hetti der Termin bi Chez Janine gha. De hani jez aber abgseit. 1. Willi gern mini Muetter debii hett und sie isch jez churzfristig id Ferie und 2. hed mich d Beraterin am Telefon druf hiigwise das bald die neue Kollektione itreffed. Drum machi erst im September en neue Termin.

Hend ihr es Motto? Mir möchted en vintage Hochziit aber das irgendwo vermerke wemmer eigentli nöd? oder wie tued mer das handhabe?

Zuletzt bearbeitet am 18.07.13 18:28

18.07.13 21:15
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

an: janedoe

ich find candy bar's ebe au mega cool. wie gseit, ich muess eifach no cooli vintage-gfäss defür finde was sich sehr schwierig gstaltet.

ich find vintage ebe au mega cool und lueg jetz das alles echli i pastelltön ghalte isch...aber ufd iladig schriebi nüt speziells. glaub das wär e zgrossi useforderig für'd gäst überhaupt usezfinde was sie sölled alegge etc...aber chönntsch ja es motto wähle und evtl. tipps geh, was für farbe gwünscht sind oder ebe gar nöd gönd (evtl. via homepage?).

 1 2 3 4 5 6 .. 72 .. 138
richtig   chleider   Zuletzt   Morelia   hochzyt   chärtli   gspannt   janedoe   santhia   irgendwie   weddingbee   iladige   Location   canella   pfarrer   eigentlich   similein   natürlich   bearbeitet   eigentli