| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 20 .. 38 39 40 41 42 .. 90 .. 138
16.09.13 11:26
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@canella,
oje, das isch demfall wirklich doof, de gisch der mega müäh und s klappet doch nid so... das isch schad...
schad, dass sich disi nid chli müäh gehnd dich ufzneh, es wer doch jedi au selber froh, i dinere situation...
ich hoffe, das es de mit de ziit no besser wird... spötschtens wenn ihr de chind hend, wird das de sicher! *dummedruck*

16.09.13 12:02
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@lela85: jo s isch wie verhäxt ame...i ha a chli s gfühl durch das das i mi niene richtig ufgno fühl, zieh i mi immer wie meh zrugg. das isch au nid grad integrationsfördernd....naja...
ich hoffes also au...ha eifach immer chli d krise, wenn i wider bi minere familie gsi bi.
i hoffe das ändere sich spötischtens wenn mr chinder hei. aber mit dene warte mr no chli. i wott no chli suffe a dr hochzyt

16.09.13 14:03
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

ohje canella ja isch en blödi situation. mer wott sich ja au ned ufdränge wenn mer "neu" isch.... ich hoffe au für dich das es bald klappet!

wie hend ier das gmacht bim hochzitschleid shopping, hend ier öpis speziells agleit (unterwösch), euch meh oder weniger gschminkt oder was isch am beschte? aso wasi sicher alegge isch en trägerlose bh...

16.09.13 19:08
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@novia,
gueti frag, das nähmt mich au na wunder... :)

@me
jupiii GG hat mer gad verzellt, das er am mittag i eusem lieblingsrest weg em zivile gfragt het, mer wends ja nur ganz chli und die hend eigentlich Ruhetag, aber si machet für eus uf, freu mi gad mega! :)

16.09.13 19:16
StellaBlack 
Re: Mai Bräute 2014

Ech cha euch leider keis foti vo mim chleid zeige.... Ha us secherheitsgrönd keis gmacht
Wer mer u schwer gfalle, das för mech zphalte ond mim gg ned zeige. Dorom... Gschieder gar keis mache

17.09.13 11:46
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

juppiiiiiiiii ändlich gots wider...mr hän hüt e release gha im gschäft, neue internetexplorer...suuuuper sach!
ds fäld do zum ineschribe het eifach nid funktioniert, au nid uf google usw. huere müehsam.
aber jetz gots

@novia_mayo: danke für d ufmunterig. i glaub es brucht halt eifach no chli zyt...durebisse!!! aber es fallt eim halt nid in jedere stimmig glich eifach.

also wäg dr unterwösch: ich ha eifach e trägerlose wisse bh agleit, und normali pantys. ha sowieso e unterrock becho zum d chleider aprobiere. schminke uf kei fall zfest! es wird empfohle nur ganz es lichts bis gar keis make-up z trage. ich ha eifach biz bb-cream und puder und fertig.

@lela85: super!!! i ha no kei termin fürs zivile, dä chame bi uns jo ersch 6 mönet im vorus reserviere. i hoff dört wo i wott go ässe hets denn no platz....würd mi agurke. aber provisorisch chani jo au nonid reserviere...ha no gar kei plan wenn das sött stattfinde. wenn machet ihr zivil? e wuche vorhär oder 2 oder 1 tag?

@StellaBlack: hihi oooooooooch schade!!!! hättsches jo eifach schnäl chöne poste und denn lösche
aber i verstands. i has mit GG au scho zeigt und de kolleginne und de verwandte...i ha so freud dra, chas nid für mi bhalte

17.09.13 11:58
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Oh nei, ich ha hüt morge gar nöd drah denkt und SCHWARZI Unterwösch agleit. Mit Träger BH.. Isch echt das es Problem?

17.09.13 12:25
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@_janedoe: hm ja en schwarze trägerbh isch villicht nid so optimal wenn je nach däm es wisses trägerloses chleid wotsch chaufe. aber die meischte brutgschäfter hän au unterwösch im agebot und chönte evtl. öbbis uslehne zum aprobiere. also kei stress. gosch hüt go probiere?

17.09.13 12:52
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Hüt Abig, ja Han echt voll nöd drah denkt am morgä

17.09.13 13:40
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@canella: hey cool endlich wider öper wo öpis schribt da inne :) ha scho dänkt s isch alle verleidet :)

@janedoe: gaht sicher au mitem schwarze bh. falls es trägerloses chleid probiersch chasch ja d träger eifach uf de siite bim bh inestopfe :) i welle lade gahsch go luege?

 1 .. 20 .. 38 39 40 41 42 .. 90 .. 138
pfarrer   Morelia   chleider   Zuletzt   santhia   hochzyt   Location   iladige   eigentlich   richtig   canella   gspannt   weddingbee   eigentli   irgendwie   chärtli   janedoe   similein   bearbeitet   natürlich