| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 22 .. 41 42 43 44 45 .. 92 .. 138
17.09.13 17:16
morelia 

Re: Mai Bräute 2014

hallo zämä. dir sit aber hüt o mau wider flissig, da mamä ja fasch nid nachä

@janedoe: viu spass hinech bim chleider probierä. gniesses. fröiä mi o scho mega.

@novia und janedoe: mega schöni chleider

chleid:
so ei schultertreger gfaut mir o mega. so meerjungfrouäschnitt gfaut mir gar nid. findi mega wüescht.
i wet eis mit schleppi für ir chiuchä. aber eini womä cha ufänäh. i bi schliesslech nid 8 mönet i tanzkurs, dasi när dank mim chleid chum cha tanzä
hiä mau äs paar chleider wo i mir für mi chönnt vorstellä (ha grössi 46/48):







iladigä:
mir hei kener save the date. d iladigä wei mir i 1-1,5 mönet usälah, sobaud mir fertig si mit baschtlä.

tz:
heit ier öich scho mit dä tz troffä? wenn ja, was heiter mit ihnä besprochä?

Datei-Anhänge
wedding dress.jpg wedding dress.jpg (3x)

Mime-Type: image/jpeg, 194 kB

plus-size-bridal-dresses.jpg plus-size-bridal-dresses.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 22 kB

Wedding Dress Plus Size.jpg Wedding Dress Plus Size.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 89 kB

18.09.13 06:23
lilmonkeyme 

Re: Mai Bräute 2014

Hallo mitenader

Ich hoffe oi gahts guet. Ich ha glaub gestert öppis schlechts gässe, ha mi sitem ufwache scho müsse mehrmals übergäh und recht buchweh debii sötti ez im Zug hockä.

@jane, hey hesch öppis gfunde? Wie isches gsi? Es het mega viel Kleider detä gäll?

@morelia, mega schöni Chleider. Sehr ähnlich vo was ich ha

@iiladige, die für England sind scho dusse, und die fü'd Schwiiz gönd no use. Mir hend oisi StDs im Mai useglah.

@Frisur, bim Probiere het mini Verkäuferin super Idee bracht. Ez luegi ma no öbi en coiffeur gfinde wo das macht oder fräge bim absteckä grad sii sälber. Ich het ebä gern no en Waterfall Braid gha.

1) waterfall braid
2) was mir no gfallt

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (24x)

Mime-Type: image/jpeg, 49 kB

image.jpg image.jpg (15x)

Mime-Type: image/jpeg, 96 kB

18.09.13 08:28
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@morelina,
dis erste gfallt mir au sehr guet :)

betreffend de tz/tm
mir hend eigentlich am 29.9. abgmacht, ich weiss au nid was de dete sege.
ich hoffe eifach es chunt de guet... well ja ebe eusi tm trennt sind, ev. mümers na verschiebe wil die beide na züglet, ev. seb weekend. es isch chli verzwickt...

@lil
ojeee wünsch der gschnelli und gueti besserig!

betreffend frisur
dini ersti isch super... so öpis würd mir au gfalle... ich weiss eifach nid was möglich isch, da ich nid so viel haar han :(

@jane
bi gspannt uf din bricht, wie isch gsi?

@me
gester isch de pfarrer bi eus gsi, es isch mega toll gsi, er het sich ziit gnah eusi frage z beantworte und mer hend eus scho uf en form vo de trauiig geinigt. zudem het er eus zuegsait das er eusi trauig wir im freie mache (das macht nid jede) mir hend mega freud!

18.09.13 08:41
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@morelia: mega schöni chleider, mier gfallt s 3. am beschte :)
mier triffed eus i zwei wuche mit de tz/tm. mier wänd eifach allgemein mal abmache wer für was zueständig isch

@lela: wow soo cool en trauig im freie! hender scho en location für das?

@jane: bin au uuu gspannt uf din bricht :)

18.09.13 08:50
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@novia,
mir hend alles im herzberg :) do hetti es paar bilder, wenn luscht hesch
https://www.dropbox.com/sh/pucu87bprz39d2w/RImw8QaTeK

18.09.13 09:30
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

ooh lela so schön! isch ja mega cool det...

aaah ich han soo kei luscht zum schaffe... bääääääääääh

18.09.13 09:45
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Guete Morge Mädis!

Sorry, bin chli im Stress, drum brichti jetzt mal churz über min gestrig Abig und liese spöter alles nah!

Also,
nachem schaffe bini toootal ufgregt gsi, ha mich mit mim Mami, minere Schwes und ere Arbeitskollegin vo mim Mami uf halbem Weg zu Chez Janine troffe. Mier sind extra scho mega früeh losgfahre, dasmer de au ja pünktlich sind wenns Stau ufem Seedamm hetti Heds de aber nid gha und mier sind öppe e halb Stund zfrüeh im Gschäft gstande. Die stv. Gschäftsfüehrerin hed eus denn öppis ztrinke abotte und gmeint, mier müessed no paar Minute warte, will mini Beraterin no am znachtesse sig. Denn sind immer wider so meeeeega gstylti, gerteschlanki Fraue us de Personalrüüm cho und ich ha immer ghofft „hoffentli bedient mich nöd die, hoffentli bedient mich nöd die“. Natürlich isches denn doch en Frau mit Topmodelfigur gsi. Sie hed eus denn in unterste Stock mitgno und dett simmer ine eigni Abteilig mit Übergrösse (s’hed vo Gr 44 bis glaub Gr 54). De seit sie zu mier ‚die Chleider wo sie eus gmailt hend… da hemmer leider keis einzigs meh da‘ und ich bi us allne Wolke gfalle. Ich finde, mer hett ja denn rasch chönne es Mail schicke, am Telefon hed sie nämli gseit, dass sie die Modell paratmached. Naja, bi de chli enttüscht gsi aber sie hed gfunde, dass sie ganz e Huufe anderi schöni Modell hend.
Denn hemmer afange dureluege. Ufem Bügel hani keis einzigs gfunde wo mier zu 100% gfalle hed. Han denn ca. 6 Chleider agha und bi jedem irgendwas uszsetze, es isch eifach keis Chleid mitem Wow-Effekt da gsi. Plötzli hani es Chleid im 44i gseh, woni traumhaft schön gfunde ha und denn seit doch die, dass sie das, und au alli andere i dem Ruum nümme cha nahbstelle. Die neu Kollektion chämi Afang bis Endi Oktober. Denn hani ihre gseit, dasi doch extra gfragt ha am Telefon, ob denn die neu Kollektion scho da segi und die am tel hed gfunde, JA! D’Beraterin meint de so ‚ich gseh eifach keis Strahle uf ihrem Gsicht‘… Ja komisch, wenns die Sache wo mier gfalled ned chönd bstelle….
Mier hend denn a dem Punkt abbroche und en neue Termin für im November abgmacht. Es isch total frustrierend gsi für mich, da ich zGfühl gha ha, alles abklärt zha und trotzdem simmer eigentli vergebens dett hii gfahre… Zwar… Doch nid ganz Us Frust simmer denn id Partychleiderabteilig und hed für mis Mami z perfekte Bruutmuetterchleid gfunde. Sie gseht traumhaft schön us drin!! Also hed wenigstens sie en Erfolg z verbueche gha
Ufem Heiwäg hend die drüü Fraue denn zu mier gseit, dass sie mini Beraterin eifach nume schlecht gfunde hend, will sie gar nüt gseit hed zu mine Chleider woni agha ha oder was mier allgemein würd stah. Sie hed mich au nöd nach mim Budget gfragt sondern eifach Chleider ussueche lah. wennis mier so überlegge hend sie voll recht. Ha mich au nöd sehr wohl gfühlt um sie ume. Da sie aber i zwei Wuche ihre letscht hed, wirdi sicher en neui Beraterin becho. Hoffe es lauft denn bitz besser.
Uf jedefall weissi jetzt, dass de Stil woni scho uf de Bilder usgwählt ha, zu mier passt und dasi bestimmt was finde. Das beruhigt mi.

So es tued mer leid, ich muess ganz dringend zum Dokter! Bis nachher!!

18.09.13 11:10
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

ohjee das tönt ja ned nachmene super erläbnis.... vorallem wenn extra vorher no abklärt hesch und denn stellt sich doch use das es ned so isch.
aso demfall heds jedes chleid det nur no i dere grössi gha wies det gsi isch? das hetti sie dier ja au am afang grad chönne säge!?
isch sicher besser wenn im november gahsch go luege wenn die neu kollektion da isch. und wenn au en anderi beraterin hesch!
ich hoffe ich ha ned sonen doofi beraterin am samschtig

18.09.13 11:18
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

@morelia
Dini Chleider findi au alli super!
Han geschter eis mit Spitze agha willi das au sehr sehr schön finde aber shed leider gar ned schön usgseh... Meerjungfrau findi au ganz schlimm.

@lilmonkeyme
i de 'normale Grössen' Abteilig heds ja abertuuuusigi vo Chleider und da hetti gar ned gwüsst wo afange. Bi de 'grosse Grössen' isch s'Agebot scho chli weniger riesig gsi aber es hed doch au e huufe Uswahl - wenn sies de chönnted nahbstelle
Beidi Bilder vo de Frisure findi super schön, so öppis möchti au!

@lela
eui Location ishc ja de hammer!! Aber sicher recht tüür?

@novia_mayo
Aso wenn nöd Übergrössi treisch, denn wirds vo de Uswahl es Paradies!! Die hend soooo viel dette!
Ich glaube, wenn ich mis Traumchleid gfunde hett, woni wirkli hett welle, denn wär mer egal wie d Beratig schlussendli isch... aber ich hoffe für dich, dass du nid die bechunnsch, wobii ich mier cha vorstelle, dass sie vielleicht au andersch gsi wär, wenn mier irgendöpis so richtig guet gfalle hetti.

18.09.13 11:43
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@jane,
ojeee schad hesch so es pech gha, aber nöchst mal chas ja de nur besser werde, das chunt scho guet.
darfi frage was für en grössi du hesch? ich mun drum de au i die abteilig :) *bibber*

weg de location, klar is nid ganz günstig, isch aber au nid mega mega tüür.
mir zahlet ca. 2000.- für alli 3 Locations (Wald oder Schür zum Hürote / Wiise oder Ruum füre Apero / Saal für de Abed) inkl. Dekoratiion mit so rote härzli überall womer durelaufend, herrichte, tische, parkplatziwisig und ganztägigi Understüzig vum Bsitzer (also luege das d Aperogäst de verschwindet, zrugg halte vo de lüüt und so).

 1 .. 22 .. 41 42 43 44 45 .. 92 .. 138
chärtli   chleider   irgendwie   natürlich   canella   bearbeitet   Morelia   Location   santhia   pfarrer   eigentlich   similein   hochzyt   janedoe   gspannt   richtig   weddingbee   eigentli   Zuletzt   iladige