| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 22 .. 42 43 44 45 46 .. 92 .. 138
18.09.13 11:46
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@jane: ja aber trotzdem, sie hetti ja vo sich us no kleider chönne bringe wo sie dänkt das die dier stönd... gahsch no in en andere lade go luege?
denn bini gspannt uf die gross uswahl han ca. grössi 38. isch aber herti arbet gsi, han sitt am 1.1.13 ca. 25 kg abgnoh...

18.09.13 11:51
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

@lela
Das isch ja e mega guete Priis. Tönt suuuper!
Ich han Grössi 50/52 :( und du? so bis is 46i heds wirkli no schöni Chleider debii gha!!

@novia_mayo
Wow, gratuliere zu dem Erfolg!! Wie hesch das gschafft? Ich versueches sit Jahre krampfhaft, aber je meh ich mich demit usenand setzt umso meh nimmi zue :(
Ich gah evtl. no uf Chur i Dolce Vita. En Kollegin schwärmt soooo sehr vo de Beratig und em Lade dases mi mega amacht, aber isch halt es rechts Stück zum fahre de...

18.09.13 12:01
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@jane: merci
eigentlich ganz "eifach": ernährig umgstellt und bewege mich meh. aso ich han mier ned gsäit so jetz mach ich en diät, sondern ha mini ganz istellig gänderet. s guete isch, ich han defür kei rappe usgeh :) aso ich han mich ned bi wight watchers agmäldet oder so und bin au nie is fitness studio. chan der susch au per PN gnäuers schribe wenn intresse hesch...
hmm aso wenn dini kollegin schwärmt würd ich mal go luege wenn mal ziit hesch uf chur z fahre?

18.09.13 12:33
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@jane,
ich han bis letscht winter au s 50 gha, bin jetzt aber bim 46 unde. das heisst ich het demfall na glück, hoffe bi mim lade isch es au so. aber ich han ghört d chleider seget eher eng gschnitte?

18.09.13 12:41
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

huhu zäme!

@_janedoe:ohwe, das duet mr leid für di. also wenn me scho vorhär alütet und abklärt denn erwart ich das au vome lade. wenn die vechäuferin halt au nüm lang dört isch isch si allwä au nüm mega motiviert...tsss jänu, findisch sicher no dis chleid. i würd mol in chur no go luege wenn dini kollegin das so empfielt.

@novia_mayo: das würd mi also auno sehr interessiere! ich ha grössi 42, mach so viel sport wie no nie im läbe, ha s gfühl i ernähr mi nid ungsund und bi au scho bi dr ernährigsberotig gsi. het alles no nüt brocht. ich nimm und nimm und nimm eifach nid ab. ha vor 3 johr mit rauche ufghört, zack 10kg meh druf. s het huere huere hert. also wenn mr paar gueti tipps hesch, ich wär dr seeeeeeehr dankbar!

18.09.13 13:36
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@canella: han der en PN gschickt :)

18.09.13 13:40
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Ich han eu da mal es Bild vome Chleid womer vom Schnitt her einigermasse gfalle hed. Was meinider dezue. Has chli müesse zrechtschniide will mini Schwö denebet staht und kein Internetstar will werde und mich zensiere, falls bekannti Gsichter sich im Forum umetriibed
d'BH Träger müender eu eifach wegdenke und es passt au obeume ned so richtig ufem Bild, s isch eifach z einzige womer gmacht hend...

@novia
Klar bini interessiert a Tipps, immer gern!

@lela
Au Gratulation a dich, voll super! Hoffe au, dass i dim Lade Glück hesch. Wo gahsch hii?

@canella
Ich denk au, dass ihre d'Motivation chli gfehlt hed und sie drum au nümm mit vollem Isatz debii gsi isch. Janu.

Zuletzt bearbeitet am 18.09.13 13:42

18.09.13 13:56
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

wow es mega schöns chleid gfallt mir super!! staht der sehr guet!
gfallts der nur vom schnitt her oder au suscht? ich finds no mega schön mit dene brun/beige sache druf....
schrib der au grad en PN :)

18.09.13 14:04
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@similein: chan dier kei PN schicke, muesch das bi dine profil istellige glaub no ändere

18.09.13 14:04
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Ich finde s'Chleid an und für sich au ganz schön aber es isch nöd das 'MIS CHLEID' Gfühl ufcho. Die farbige Applikatione gfalled mier au. Es isch Cappucchino, würd au sehr guet zu eusem Motto passe aber min GG hed gseit, das er eifach hofft, das ich nüt farbigs ufem Chleid ha Aber ich weiss vonere Fründin, dasmer bi dene Chleider d'Farbe cha ändere, also mer chönnts denn au in wiss mache lah... Falls ich das de überhaupt irgendwo chönnt bstelle, haha -.-

 1 .. 22 .. 42 43 44 45 46 .. 92 .. 138
chärtli   Location   similein   chleider   gspannt   eigentli   santhia   Morelia   Zuletzt   iladige   irgendwie   bearbeitet   hochzyt   richtig   weddingbee   natürlich   eigentlich   pfarrer   canella   janedoe