| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 3 4 5 6 7 .. 73 .. 138
19.07.13 07:10
MsJenaya 

Re: Mai Bräute 2014

@weddingbee85 für dini vintage gfäss chöntsch doch mason jars näh. die gits für es paar franke im migros i verschiedene grössine.
i ha die gno zum aromatisierts wasser mache deheime. aber chasch sicher ou e candy bar drmit mache:





Oder das hani no uf Etsy gfunde, villech isch das öppis:

http://www.etsy.com/listing/30809825/cle...search_type=all

Zuletzt bearbeitet am 19.07.13 07:15

Datei-Anhänge
mason_jars.jpg mason_jars.jpg (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 64 kB

DSC_0889b.jpg DSC_0889b.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 69 kB

19.07.13 07:37
MsJenaya 

Re: Mai Bräute 2014

morelia:
wir sind ja schon einige

unser tag ist der 24.05.2014 kirchlich.
zivil wissen wir noch nicht. gerne so ca. 3 wochen vorher, damit es reicht für den biometrischen pass, da wir am 26.04 nach amerika fliegen.

was habt ihr alles schon erledigt? was müsst ihr noch?

Du kannst dir nach dem Ehevorbereitungsgespräch eine Bestätigung vom Standesamt ausstellen lassen und damit den Pass und die ID erneuern. Die Ausweise bekommst du dann bei deiner zivilen Trauung ausgehändigt. Damit kannst du also theoretisch bereits am gleichen Tag verreisen. Habe ich auch so gemacht und ist völlig stressfrei und sehr praktisch.

@all Im Herbst/Winter gits de bi de Brutgschäft wieder en Usverkouf vo de letste Kollektion will sie platz bruchet für die neue Sache. Villech würd sechs lohne denn emol go luege. We dr früeh gnue dra sind findet dr sicher no schöni Kleider. Min Tipp: Löt nech ned vo de günstige Priise la blände. Nur es Kleid koufe, wenn dr würklech 120% sicher sit, dases srichtige isch. Aber grundsätzlech isch dr usverkouf super...dert gits z.T. Reduktionie vo 50-70% was sech bimene Kleid vo >2000.- durchus lohnt!

Zuletzt bearbeitet am 19.07.13 07:50

19.07.13 07:53
morelia 

Re: Mai Bräute 2014

@msjenaya: merci viu mau für di guetä tipps de meinsch so im sept/okt wärs gad guet zum chleid choufä?

19.07.13 08:02
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

_janedoe
Mir fiiret demfall am gliche Tag :)
weg em usem Dütsche bstelle gits e site, wo du das chasch drüber mache: www.meineinkauf.ch

19.07.13 08:37
nisliker 

Re: Mai Bräute 2014

sorry ich bi da irgend wie id mai brüt ine grutscht defür bin ich e januar brut sorry hihi

19.07.13 08:55
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@ novia_mayo: mir hän au nonüt konkrets is aug gfasst. mi schatz möcht gärn uf kanada oder australie, ich möcht lieber uf südamerika oder afrika...hahaha, getrennti flitterwuche
är het ebe nid so gärn heiss und strandferie und ich wott nid früre und ständig wandere. irgendwie wärde mr üs de schono einige.

hihi merci =) ich has sogar als tattoo

19.07.13 09:21
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@canella: hmm das isch natürlich blöd... südamerika wär für eus au en option, allerdings ischs det mit badeferie schwirig und für mich ghört strand au chli zu de flitterwuche dezue :) getrännt wär natürlich ned so luschtig!
ich bin jetz grad vo afrika zrugg cho, und sie hend jetz det grad "winter". es isch mega agnehm gsi, aso eigentli so wie bi eus jetz grad, ca. 28 grad und am abig ischs chüehler worde. chunnt natürlich immer drufa zu wellere jahresziit das ier gönd und i welles land
aah so cool es tattoo! das hani ja au no nie bi öperem gseh :)

19.07.13 09:46
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

canella: ich han d chärtli drucke lah (de text, usse ischs eifach normals chartepapier) und dänn hani mit scrapbooking material d frontsiite gstaltet. ich bastle ebe no gern und mir händ di normale hochzytschärtli nöd gfalle (entweder meeeega kitschig oder dänn total langwilig, wobii s ja eifach gschmacksach isch was eim gfallt)...was häsch dänn du dänkt was du wetsch mache?

msjenaya: danke villmal für de tipp mit de mason jars. gseh würkli no cool us. muess grad id migros!!

ich han gmerkt das ich mindestens 5 mal chönnt hürate. mir gfalled so viel sache woni gar nöd alles chan i ei hochzyt inedrucke

19.07.13 10:23
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

weddingbee85: Im Depot gits uh viel verschiedni Gläser wo super zum Thema passed. Halt eifach tüür. Mier händ im Nanunana im Dütsche au super Gläser gseh aber ich Huehn ha gfunde die müessi jez na nöd chaufe. Doof. Also wenn mal uf Konstanz oder so gahsch, denn würdi dier unbedingt s'Depot (mängisch heisst de Lade au andersch aber mier fallt grad de Name nöd i, isch aber i de gliche Schrift agschribe) empfehle wills eifach viiiiiel günschtiger isch.

lela85: Super Tag hesch dier usgsuecht!! :) Luut hundert jährigem Kalender hemmer schöns Wetter, hihi.
Merci vielmal für de Link, das lohnt sich sicher mega wenni was tüürs aschaffe :)

all: Ich wett bi eusne Iladige inne so en Staffelei mache mit Afahrtsort, Antwortcharte, etc. Weiss aber nöd wie ich das astelle söll dass das ned alles eifach drin 'umeliit'. Mier hend ganz eifachi quadratischi Charte und jez fehlt mer die zündend Idee. Chan mer öpper en Tipp geh?

19.07.13 10:42
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@ novia_mayo: wenn mr würde uf afrika go, denn allwä entweder im juni oder im august. wo bisch du denn gsi in afrika?

@ weddingbee85: mir gfalle ebe die 0815 chartene usem internet au nid so guet. ich ha öbbis individuells mache wo au zu üs passt. gester hani no am prototyp umebaschtlet. ich ha us moosgummi 2 rosaroti säuli gmacht, e brut und brütigamm, mit wackelauge und pfiffeputzerringelschwänzli.
drüber chunt e pinkigi schleife mit wisse tüpfli druf, dass passt no guet will d charte grüen isch.
denn a jedem egge so e chlini perle und scho fasch fertig. gseht halt nid soooooooooo professionell us, aber ich finds lustig und es isch persönlich und sälber bastlet. inne wird uf einere site dr text uf so durchsichtigs zeichnigspapier druckt. das chläbi de i, und au je e perle a egge. uf dr linke site chunt de no d iladig mit de infos für die gladene gäst. das wird es papier si zum ineschiebe, befestigt mit däm pinkige bändeli. tönt kompliziert gäll hahahaha

so, jetz hanis auno gschafft es fötli azhänke...s isch halt nonig perfekt. mues no e aständige lim finde wo keini fäde zieht usw. und s papier würd i de mit dr schnidmaschine schnide, süsch isches garantiert chrum hihih

würd mi interessiere was dir so drzue meinet

Zuletzt bearbeitet am 19.07.13 10:56

Datei-Anhänge
Einladung Front.jpg Einladung Front.jpg (38x)

Mime-Type: image/pjpeg, 59 kB

Einladung Innen.jpg Einladung Innen.jpg (44x)

Mime-Type: image/pjpeg, 31 kB

 1 .. 3 4 5 6 7 .. 73 .. 138
natürlich   iladige   bearbeitet   chärtli   pfarrer   irgendwie   eigentli   richtig   Morelia   hochzyt   santhia   janedoe   gspannt   Location   chleider   canella   similein   eigentlich   weddingbee   Zuletzt