| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 26 .. 49 50 51 52 53 .. 96 .. 138
20.09.13 09:18
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@similein: danke! han scho chli albträum gha hüt nacht...

@jane: ok muessi mier demfall merke, falls mier i de schwiz ned fündig werded....
säg nüt, so en ring würd ich au ned welle...! vorallem gseht mer de unterschied zumene stei wo ca. 2'000.- choschtet nöd, usser mer isch juwelier und gaht mit de lupe go luege :)
ah ok super, merci... ich ha eifach angscht das die chleider wo mier gfalled sicher gnau die mega tüüre sind. vilicht opfered sich ja öper und schänkt mier s chleid

Zuletzt bearbeitet am 20.09.13 09:18

20.09.13 09:21
Similein 

Re: Mai Bräute 2014

@janedoe.. ja i chas o chum erwarte.. GG geit im Dez. go schuutmatch luege u de hole mir se gad denn.. vorhär schaffe mirs nüm uf Freiburg ds ga
ja i wet o nid eine wo de immer müesstisch angscht ha..

Hie no es bildli vo üsne Ringe..

Datei-Anhänge
Ringe.jpg Ringe.jpg (31x)

Mime-Type: image/jpeg, 49 kB

20.09.13 09:43
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@novia,
er isch eifach sehr egositisch und meldet sich nur wenn er was brucht. es gaht au immer nur um ihn und sis gschäft. naja und er het das jahr zum zweite mal hinderenand mine geburi vergesse, und drum hani ich gfunde well ich jetzt bi ihm nid umbedingt verbi gah... es isch nid so en grossi sach, mer sind eifach nid uf de gliche welle lengi, aber d schiwu macht es riese theater drus.
ich bin die wuche 2 mal bi ihre gsi, aber mir het si nüt gsait. si het de lieber gester bi mim GG drüber abeloh... chans mer ja direkt sege... immer da hinde dure... und vorallem immer alles verdreie das mer ja guet da staht...

hesch du scho verzellt wod gasch go shoppe, sorry has nüme im chopf, wünsch der uf allfäll viel spass und bi ganz gspannt :)

@ringe,
ich wetti also au nid soviel usgeh, das würd mir viel zfescht angst mache... mir werdet eusi bi www.hag-ner.ch mache lah, das sind zwei ehemaligi arbetskollege, si machet individuelli ringe. mir wettet titan mit eme carbon streiffe drine :)

@similein,
gaht die GG öpe uf Freiburg go Matche luege? mir gönd drum amel au ab und zue :)

20.09.13 10:34
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@lela: hmm ok ja verstahni voll. vorallem wenn sies denn immer hine dure gaht go säge und ned mal chan direkt bi dier aspräche. was säit denn din GG dezue?
danke :) bin au scho chli nervös... gah in chez janine und in mery's

20.09.13 10:40
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@novia,
is chez janine in root?

hmm de seit, de chindergarte reg ne langsam uf... er isch au recht sauer uf d schwimu.
es regt mi eifach uf, jetzt isch 7 jahr guet gsi und plötzlich fangt si a zicke... si isch halt en gluggere und chan nid los lah...

20.09.13 11:08
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

nei chez janine isch in bubikon. meinsch du ächt de jolie-mode??

jaa das känni... mini schwimu isch au chli so, ihri söhn sind die beschte und möched alles richtig usw...
wenigschtens isch din GG glicher meinig wie du. versuech di ned z fescht z nerve...

20.09.13 11:36
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@all: glaubet mir, ihr händ alles ganz liebi schwigermüetere im gegesatz zu minere isch euchi schwimu bim schlofwandle und eme psychische afall schomol am 12i znacht (barfuess und im pyjama) bi euch a d hustüre cho poltere und het zetermordio gschraue und vo de auge het me nur no s wisse gseh? jaaaaaaaaaaaa das isch mini schwimu
ich zuck hüt no zäme wenns lütet a dr hushüre

@similein: wow da sisch e mega schöne ring! so öbbis schwäbt mir au vor. GG wot au e schlichte, aber nid zuuuu schlicht. isch sowieso heikel bi ihm zum alegge bim schaffe. dä ring wo mr jetz hän het er sich schomol welle a finger schweisse....ring kaputt, finger kaputt....het de e neue gä

sin d ringe im dütsche so massiv billiger?

eifach immer schön verzolle gället

21.09.13 17:51
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

hey ladies!

soo bin hüt wägmene chleid go luege. im chez janine heds würkli en riiiiise uswahl gha. ich han dur de lade chönne laufe und die use no wo mier gfalle hend. han zum glück en super beraterin gha!
schlussändlich hani dänn 17 chleider probiert am schluss sind 2 eusi favorite gsi. han mi noni entschide, ich gah nächscht wuche nomal und zieh nur die zwei a, dänn entscheid ich mich.
mier sind nacher nüm in mery's, s isch gnueg gsi für 1 tag und eis vo dene zwei wirds sicher :)
es isch es mega ungwohnts gfühl gsi i dene chleider, aber es isch cool mer gseht i jedem us wie en prinzässin und gseht öpe 5 kg schlanker us

Zuletzt bearbeitet am 21.09.13 17:57

Datei-Anhänge
kleid 1 hinten.JPG kleid 1 hinten.JPG (77x)

Mime-Type: image/jpeg, 106 kB

kleid 1 vorne.JPG kleid 1 vorne.JPG (81x)

Mime-Type: image/jpeg, 103 kB

kleid 2 hinten.JPG kleid 2 hinten.JPG (67x)

Mime-Type: image/jpeg, 103 kB

kleid 2 vorne.JPG kleid 2 vorne.JPG (74x)

Mime-Type: image/jpeg, 100 kB

kleid 2 vorne gross.JPG kleid 2 vorne gross.JPG (58x)

Mime-Type: image/jpeg, 86 kB

21.09.13 21:44
lilmonkeyme 

Re: Mai Bräute 2014

@Novia, wow das sind zwei genial schöni Chleider. Ich bin hin-und-weg. Ich chönt mich glaub's au nöd entscheide. Sorry bin dir voll kei hilf. Und 17 Kleider, woah, ich han "nume" 8 probiert und das isch scho ewigs Gange. Wer het dich Berate?

21.09.13 23:55
morelia 

Re: Mai Bräute 2014


dr hammer

 1 .. 26 .. 49 50 51 52 53 .. 96 .. 138
iladige   similein   pfarrer   bearbeitet   Zuletzt   richtig   janedoe   canella   Morelia   natürlich   gspannt   chärtli   santhia   eigentli   irgendwie   weddingbee   Location   hochzyt   chleider   eigentlich