Mai Bräute 2014 |
|
1 .. 28 .. 54 55 56 57 58 .. 98 .. 138
|
|
|
25.09.13 13:53
Qiqanicht registriert
|
Re: Mai Bräute 2014
------------------- an: novia_mayo
Jöö nei, din letschte Bytrag het mi rächt bewegt. Tuet mir irgendwie leid - ich bi au dr meinig, dass so en Chleid Aprob mit vyyl Vorfreud verbunde isch.. es isch jo au en wichtige momänt für dich als Brut. Sie müend jo nit grad Träne in de Auge ha und übertriebe reagiere... aber trotzdem es funkle in de Auge und en begeisterts Lache bzw. Gsichtsusdruck wär agmässe xsi.
PS: Din Nickname tönt so spanisch... bisch du denn au Spanierin?
|
|
|
|
25.09.13 14:17
Qiqanicht registriert
|
novia_mayo: ich ha's irgendwie grad so licht nochvollziehe könne, dorum ha denn au gschriebe . Ehrlichkeit vo de liebschte Persone isch sehr wichtig... do hesch du absolut rächt. Wirdsch gseh, bald wirdsch DAS Chleid finde, wo alli vom Stuehl umhaut Ich drugg dir uf all fäll beidi duume
ach so... und ich ha scho dänkt, ich ha do im forum öper gfunde wo au us spanie isch.. hiihi, sorry. Ich bi leider no nie i Kolumbie gsi, dorum chani nöd so guet mitrede, aber die bishärige Bilder woni bis jetzt vo däm Land gseh ha, sind traumhaft.
|
|
|
|
25.09.13 14:22
novia_mayo
|
@qiqa: danke isch lieb :) hesch du dis chleid scho? wenn hüratisch du? ich hoffs, danke! :) vilicht wirds ja glich eis vo dene zwei, mal luege...
nei leeeider ned. ich würd gern spanisch chönne aber da muessi leider passe :) ja es isch würkli traumhaft, es isch eifach schad um die ville negativ-schlagziile über s land
Zuletzt bearbeitet am 25.09.13 14:22
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 28 .. 54 55 56 57 58 .. 98 .. 138
|