| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 28 .. 54 55 56 57 58 .. 98 .. 138
25.09.13 13:41
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@jane: wow mega! komplimänt, das chönnt ich nie das es so usgseht... würkli mega schön
mier mached ebe warschindli au kei homepage und ich dänke mier werded au relativ vill infos müesse uf d iladige due. und alles eifach nur text gseht denn chli nach vill us. muessi mier merke und evt. nache mache

25.09.13 13:53
Qiqa

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

-------------------
an: novia_mayo

Jöö nei, din letschte Bytrag het mi rächt bewegt. Tuet mir irgendwie leid - ich bi au dr meinig, dass so en Chleid Aprob mit vyyl Vorfreud verbunde isch.. es isch jo au en wichtige momänt für dich als Brut. Sie müend jo nit grad Träne in de Auge ha und übertriebe reagiere... aber trotzdem es funkle in de Auge und en begeisterts Lache bzw. Gsichtsusdruck wär agmässe xsi.

PS: Din Nickname tönt so spanisch... bisch du denn au Spanierin?

25.09.13 14:05
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@Qiqa: muesch kei mitleid ha es gitt viiill schlimmers. aber es hed mi i de letschte täg irgendwie scho chli beschäftiget.
nei das sicher ned sie müend ja nüt vorspiele. ich bin ja au froh um ehrlichi meinige wäg dem han ich sie ja mitgnoh. aber irgendwie isch de "wow-effekt" nie würkli da gsi. aber ebe vilicht liits au a dem das es noni DAS chleid gsi isch?!

nei bin schwizerin :) ich find d sprach eifach schön und letscht jahr simer ein kolumbie i de ferie gsi und es isch meeega schön gsi (drum au mis bild)

Zuletzt bearbeitet am 25.09.13 14:06

25.09.13 14:17
Qiqa

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

novia_mayo: ich ha's irgendwie grad so licht nochvollziehe könne, dorum ha denn au gschriebe . Ehrlichkeit vo de liebschte Persone isch sehr wichtig... do hesch du absolut rächt.
Wirdsch gseh, bald wirdsch DAS Chleid finde, wo alli vom Stuehl umhaut
Ich drugg dir uf all fäll beidi duume

ach so... und ich ha scho dänkt, ich ha do im forum öper gfunde wo au us spanie isch.. hiihi, sorry. Ich bi leider no nie i Kolumbie gsi, dorum chani nöd so guet mitrede, aber die bishärige Bilder woni bis jetzt vo däm Land gseh ha, sind traumhaft.

25.09.13 14:18
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

@novia_mayo: s isch mir imfall ähnlich gange. han dänkt das öper vo beidne es tränli verdruckt...aber nix.
sie händ scho mega freud gha mich i "mim" chleid zgseh aber will ich no en andere favorit gha han bin halt scho elei ich unsicher gsi und das händs viellicht gmerkt und darum bi beidne chleider ähnlich reagiert...naja, isch halt nöd wie imene schöne hollywood-streife.
da würd ich mir aber im endeffekt nöd zfescht gedanke mache. du muesch dich wohlfühle im chleid und wenns eis vo dene beidne isch dänn isch guet und suscht gahsch halt nomal.

@standesamtlich: ich han ebe ghört das de neuschti trend isch, das mer au ufs standesamt in wiss gaht, eifach i de regel miteme churze chleid...bisher han ich ebe immer gmeint mer gäch nöd det auno in wiss....
uf jede fall gönd mir au nur mit de tz, aber ich wett trotzdem festlich agleit sii wobi ich sicher au nöd zum coiffeur gang und au s makeup sälber mach...mal luege wie'd schwiemu reagiert wänn sie nöd döf mitcho....

25.09.13 14:22
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@qiqa: danke isch lieb :) hesch du dis chleid scho? wenn hüratisch du?
ich hoffs, danke! :) vilicht wirds ja glich eis vo dene zwei, mal luege...

nei leeeider ned. ich würd gern spanisch chönne aber da muessi leider passe :)
ja es isch würkli traumhaft, es isch eifach schad um die ville negativ-schlagziile über s land

Zuletzt bearbeitet am 25.09.13 14:22

25.09.13 14:29
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@weddingbee: ok denn ischs der ja zimli glich gange wie mier. ja ich han au s gfühl das sie mier ned wänd dri rede will ich jetz au zwei favorite han. aber irgendwie hani s gfühl wenn eis vo beide MIS wär müessti gar nüm drüber nache dänke welles dasi wott?!

das hani au scho ghört mitem wisse kurze chleid. ich dänke wenns würkli es schlichts chleid isch chan mer das scho mache, aber ich persönlich würds glaub ned mache.
ohooh darf d schwimu ned cho? :) bi eus chömed TZ und eifach no d eltere und mini ander schwöschter wo ned TZ isch

25.09.13 15:08
Qiqa

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

an novia_mayo:

Ich bi mir au nonig sicher, für welles ich mi entscheide tue ich muess mi au no für eins vo zwei entscheide. ich hürote im April 2014 . Bi aber glychzittig 2 x TZ (eini hürotet im Okt.13 und die ander im Dez.13). Puhh, weiss bald nüm wo mir dr Kopf stoht mit de vyyle Vorbereitige . Zum Glück machi's no würklich liedeschaftlich gärn

Das isch würklich schad wäge de negativ-schlagziile . hehe.. obwohl ich jo spanierin bi, beherrsch ich d'sproch au nit iwandfrei . ich schwief immer uf dütsch übere

Wenn isch dini nögschti Abrob?

25.09.13 15:19
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

@Treffe
Ha grad hüt bi de 13er Brüüt es Resti gseh, Crazy Cupcake Cafe zLuzern. Wie wärs als Location? Das weekend z.B. bieteds en Brunch dette a. Also ich würd mi eifach probiere z'richte wenn mer es Datum uswähled.

@novia
Es tönt scho chli 'bedrückend' aber ich cha di tröschte. Bi mier isches nöd andersch gsi... mini Schwöschter hed so guet wie gar nüt gseit zu de Chleider. erst nachher denn. Vielleicht lömmer eus au eifach z fescht vo de Medie/Film lah beiflusse? Vorallem DU muesch ja das Gfühl ha, dases DAS Chleid isch!! Vielleicht leited dich din Buuch wenn jetzt nomal driischlüüfsch und denn gspürsches... Ich drucke de Duume!
Ich bi imfall au absolut unbegabt was bastle agaht. Ha mier jetzt aber en Matte kauft wo so 1cm gross ghüslet isch, dezue es Skalpell und es gaht scho alles einiges ringer. Ha denn eifach Mitti vo de Charte usgmesse und mit de Matte ischs de super gange das alles i de Mitti isch Und mir persönlich isch das Skalpell e mega Arbeitserliechterig. Han zerscht e normale Cutter gha, aber denn isch mer s'Papier immer so usfaseret, das passiert jez nümme :)

25.09.13 15:32
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

@novia_mayo:
mis problem isch (nach wie vor) das ich mich zwar für s einte entschiede han, aber mir s andere genau glich guet gfallt. ich bin churz vorem hüüle gsi will ich kein plan gha han für weles ich mich entscheide söll und han dänn eifach das gno wo ich sgfühl gha han, das meh mini persönlichkeit unterstricht.
ich glaub eigetli nöd dra, dass nur eis einzigs chleid s richtige isch. han öpe 17 chleider probiert (eifach us neugier und will mers nie meh chan mache) und ich han genau 3 chleider devo agha woni dänkt han das es das uf kein fall isch...
lueg druf, was dir persönlich besser gfallt und wo grundsätzlich eher din stil isch.

ich hoff, ich han dir mit dem chöne hälfe und ps: din gg wird dich wunderschön finde, egal für weles du dich entscheidisch (das hät mini tz gseit und ich finds meeega herzig)

 1 .. 28 .. 54 55 56 57 58 .. 98 .. 138
richtig   iladige   hochzyt   gspannt   Zuletzt   eigentli   similein   irgendwie   santhia   janedoe   chärtli   Location   weddingbee   canella   natürlich   chleider   bearbeitet   pfarrer   eigentlich   Morelia