| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 29 .. 55 56 57 58 59 .. 99 .. 138
25.09.13 15:37
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@qiqa: aah ok muesch dich demfall au no entscheide. hesch es bild vo dene chleider? :)
wow da lauft ja grad chli öpis bi dir da wirds der sicher ned langwilig :)
ich gah am samschtig nomal verbi und probiere die zwei chleider nomal

@träffe: ooh das isch ja es mega cools kafi da wär ich grad debi :) so en brunch amene sunntig fänd ich super.

@jane: ja ich dänke ich han mier da scho chli falschi vorstellige gmacht. genau so ischs bi mier au gsi. mini schwöschter hed mer hüt grad gsäit das mis mami am nächschte tag immer gsäit hed wie schön ich usgseh han, ich bin aber det ned debi gsi.
aber du hesch rächt, schlussändlich muess ich das gfühl ha und es muess für mich s perfekte chleid si.
danke! ier sind super :)
ah ok ja so schniidmatte und skalpell sind super. aber ich chönnts au mit dem ned....

25.09.13 15:41
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@weddingbee: das chunnt mier mega bekannt vor :) ich han genau 17 chleider probiert und bi 2 hani müesse säge isch gar ned mis, die andere hend mer all uf en art gfalle :)
ich wird das so mache, ich probier sie nomal und luege welles eher typisch "ich" isch
jöö das isch würkli herzig und ich dänke so wirds au si!
du hesch mier sehr ghulfe! bin froh das ich das da han chönne schribe ha s gfühl anderi lüüt verstönd ned so was ich meine...

25.09.13 15:43
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

ich bin grad no am luege gsi wägmene gästebuech und han das gfunde
http://www.etsy.com/de/listing/124738568...ed_tlp=weddings

finds no cool, das chönnt mer nacher dehei ufstelle oder ufhänke wie es bild

25.09.13 16:01
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@träffe: also bis jetz gsehts guet us für am 07.12. oder am 14.12.2013 *brrrrrr* ja brunch tönt cool! hesch e link vo däm cupcake dingsbums _janedoe?

@novia_mayo: ey, los di nid stresse wäg em chleid. i find es stön dr würklich beidi sehr guet!!! was hesch denn vo ihne erwarte? dass si hüüle und klatsche und aaaaaaaaah und ooooh rüefe? schlussändlich isch es jo DI tag und DIS chleid, DU muesch es ussueche und schlussändlich entscheide. glaub me dörf sich do nid vo hollywoodstreife lo benäble. mini schwöster het au nid viel gseit. Si isch eifach dört gsässe und het zuegluegt wie ich mid däm blöde unterrock dört umegstande bi und eis chleid nach em andere agleit ha und gschwitzt ha wie e aff und mir saublöd vorcho bi. Aber gfunde hanis glich und ICH has usgsuecht chasch jo süsch immerno anderi go probiere wenns di nid 100% überzügt het.

@_janedoe: vo wo hesch das skalpell?

@zivil: nö also ich wott keis churzes wisses chleid alegge, gar keis wisses. mr wüsse eh nonid wie mrs wän mache am zivile. ich wött eifach gärn tz und mini eltere drbi ha, sini eltere eigentlich nid. mol luege. isch jo nid pflicht das me d eltere iladet, oder? i glaub mir wäre wöhler wenn si nid drbi si. mi gg het mini eltere eh viel lieber als sini.

25.09.13 19:51
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@träffe,
das hani au denk mit em Dezember, es git eh Kai Termin wo alli chönd.
Do wer de Link wo d jane gmeint het: http://www.crazycupcake.ch/

@gästebuche,
organisieret ihr das selber? ich han denkt das machet den eusi tm's :)

@me
ich bi gad am plane für euses träffe mit tz/tm ich hoffe vergisse nüt, hender na tipps?
jupiii hüt sind d föteli cho, si sind mega super worde, einzig mit em violete Shirt hend sich mini würst so fescht abzeichnet... :( het au öpert chöne sege :)
han euch do e chlini zämä fassig aghänkt

25.09.13 22:09
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@lela85: ey merci für dr link
hey die föteli sin jo mega toll!!! ok, jo das mit em viollette Shirt isch chli id hose gange, aber die mit em blaue sin drfür umso schöner!!! find blau stot dr eh besser! super toll ächt!!!!!!

@Gästebuch: no kei plan ehrlich gseit. ha mol ime hochzytsheftli es "gästebuech" gseh wo mr no würd gfalle. es isch es bild us alles chline couverli und jede gast schribt denn öbbis ufs chärtli und duets is Couvert. das findi no cool de chames au irahme und dehei ufhänke und es verstaubt a dr wand und nid ime büecherregal. aber ebe...ha nonid so dr durchblick

@träffe: ich dänk au es wird entweder dr 7. oder dr 14.12. si.
dr brunch würd 28.- pro Person choschte und es wär a dr bruchstr. 47, 6003 Luzern. zyt wär vom 12i bis am 2 am nomidag. wie gsehn drs? me müest allwä reserviere si hän nid so viel platz dört.

26.09.13 07:55
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@canella: ich weiss au ned gnau was ich erwartet han, eifach chli meh emotione :) aber mal luege wies am samschtig isch, denn chunnt nur mini schwöschter und mis mami mit. evt. sinds letscht mal eifach z vill lüüt gsi.

@gästebuech: ich hett jetzt dänkt mier bsorged s gästebuech und tz/tm sorged denn eifach defür das sich alli gäscht iträged :) aber mier hend au no es träffe mit ihne das chani denn det grad bespräche

@träffe: für mich würded beidi date gah und ich bin voll debi bimene brunch :)

@lela: wow super föteli!! sind mega herzig worde! aso ich find das mitem violette shirt ned so schlimm finde staht dier beides guet
wägem träffe tm/tz bini mier au am gedanke mache mier hend das nächscht wuche. ich dänke wichtig isch mal z bestimme wer für was verantwortlich isch.
wie isch das bi euch gsi, hend euchi tz vo sich us gfragt/gsäit was sie gern würded mache oder hend hilf abote, oder hend ier müesse uf sie zue gah?

Zuletzt bearbeitet am 26.09.13 07:59

26.09.13 08:59
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Hoi zämä!!

@canella
s'Skalpell und d'Unterlag hani im McPaper Land kauft. s'Skalpell hed 5 verschiedeni Ufsätz- Isch gad Aktion gsi dett.

@lula
Ich wirde für eusi TZ es chlises Täschli mache womer es Notizbuech inetüend, dett drii schribemer, was eus ganz wichtig isch und wie mier eus e Hochziit vorstelled. Also kei Vorgabe. Eifach ein zwei Sätz... Denn wärdemer dett bitzli Energiesache inetue, en Schachtle Praline usw...
Super Föteli! Findes im violette gar nöd schlimm imfall!

@Träffe
Wies im Dezember usgseht chani jetzt leider no gaaar nöd sägä... aber chönd ja schomal öpis fixe und ich gibes de als freiwunsch i

@Gästebuech
Da mier nöd eifach es 'normals' Buech wend ha, wärdemer das selber bsorge. Irgendwas usgfallnigs, wo eim de erinneret as Hochziit. Wennmer es GästeBUECH mached, denn isch das nah ime Schrank und verstaubed dett. Ich stell mier eher es Bild oder so vor. Mal luege. Und wie canella seit, TM/TZ lueged de eifach dass sich alli iträged

26.09.13 09:09
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

@Träffe: aso für mich wär de 07.12. und de 14.12. i.O.

@Gästebuech: wie wärs miteme Wedding Tree? Gfallt eus mega guet.

@lela85: find eui föteli uuuh herzig! händ mir leider nöd

26.09.13 10:24
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

wüssed ier das, gitts au en möglichkeit en wunschlischte online z mache, aso ned en ganzi homepage sondern nur d wunschlischte?

 1 .. 29 .. 55 56 57 58 59 .. 99 .. 138
eigentlich   canella   santhia   weddingbee   janedoe   richtig   chleider   natürlich   Location   bearbeitet   irgendwie   chärtli   gspannt   hochzyt   eigentli   Zuletzt   Morelia   similein   iladige   pfarrer