| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 29 .. 56 57 58 59 60 .. 99 .. 138
26.09.13 11:30
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

uf ichwünsche.ch chame glaub au nur e wunschliste mache...

26.09.13 11:31
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

guete Morge,

@treffe
7. oder 14.12 wer für mich also au guet.

@tz/tm
ich han mal en Liste gmacht wo mir ihne wettet abgeh, ich denke das sött lange, ode?
Die idee mit de säckli findi na toll, was würet er dete no so dri tue?

also im Moment wettet eifach gern alli wüsse was mir chli vo ihne erwartet :)

@all
danke für euchi liebe wort zu de föteli, ich han gester na de ganz abig a de homepage bastlet und d föteli inetue. jetzt fehlet nur no es paar föteli vo de TM/TZ ect und de is si fertig *freu* (also abgseh vo de wunschliste :))

@novia
wemer googlet schlahts der es paar vor, aber ich chan der leider vu keim us erfahrig rede.

26.09.13 11:55
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@lela85: ey danke für di ahang, dä due ich grad abluege. i ha mr no gar nid so gedanke gmacht wäg de TZ und so....bi üs isch eh momentan organisationsflaute. bi froh wenn d iladige mol ändlich fertig sin.
gisch de de link zu de hp? würdi gärn mol chli güggsle

gschänkliste hani au no nid...mr hän no überhaupt kei plan. gäld für flitterwuche isch jo blöd wenn mr no nid mol wüsse wenn und woane. dr garte würd i gärn no chli ufpeppe, so ala paradies @home. aber mr wohne jo nur z mieti und irgendwenn zügle d schwigereltere villicht dört ine. denn düemer ihne sicher nid e schöne garte sponsere. und vo de lüt eifach gäld wünsche wo si denn nid wüsse was genau drmit passiert findi irgendwie au fräch.....

got öbber vo euch sini brutschueh im brutschuehlade z bärn go chaufe?

26.09.13 13:46
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@canella: ah cool gahni grad go luege, danke¨

@lela: hey cool dis pdf, chani mier grad par sache abluege. han müesse lache bi "nüt mit tier"

26.09.13 14:14
lilmonkeyme 

Re: Mai Bräute 2014

@novia, mir händ oisi uf hochzeitswunsch.ch das isch oisi hochzeitswunsch.ch/ariane-ian

26.09.13 14:16
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

mr häns doch mol no vo dr frisur gha.....ich wött so öbbis wie uf de bidli...d frog isch nur öb das mit de locke hebt i mine hoor, ha mega fiini und stäckegradi

Datei-Anhänge
Hochzeitsfrisur 1.png Hochzeitsfrisur 1.png (27x)

Mime-Type: image/png, 188 kB

Hochzeitsfrisur 2.png Hochzeitsfrisur 2.png (21x)

Mime-Type: image/png, 185 kB

26.09.13 14:18
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

und als gästebuche so

Datei-Anhänge
Vorschlag Gästebuch Couverts.png Vorschlag Gästebuch Couverts.png (27x)

Mime-Type: image/png, 233 kB

26.09.13 14:18
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@lilmonkeyme: aah super, danke!!

@canella: die frisure gsehnd cool us...! aso mini coiffeus hed gsäit mer chan fascht jedi frisur mit allne haar mache, ich han au mega fiini haar. mit haarteili usw. gaht fascht alles :)
das isch au en mega schöni variante als gäschtebuech. isch das nacher wie es bild imene rahme?

Zuletzt bearbeitet am 26.09.13 14:20

26.09.13 14:24
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@canella,
ich gib euch den de link gern, aber erst wenn fertig bin :)

@novia,
wege? hesch au nid so gern tier?

@lil,
ohhh euchi reis gseht super us, gönd wohl zimli ändlich wie mir :) aber mir sind nanig so wiit im detail.
isch übrigens cool gmacht :)

26.09.13 14:26
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@novia_mayo: jo i weiss eifach nid öb i alles so a grind anegchäbt wött ha, das sich au bim hoorwäsche ersch bim 2. mol shamponiere d hoor wider löse
jup mir gfallt die mega guet. i däcke me chas ine rame inemache. muesch halt eifasch halt eifach luege, dass gnueg chlini couvert hesch damit alli i rahme inepasse....denn chasch si halt nid immer ufmache und läse, aber es gseht no rächt dekorativ us findi....
kollegin het so e schifertafele kauft und jede gast het mit silberstift öbbis drufgschribe. findi au e gueti idee, aber mir persönlich gfallt jetz das nid so. si häns dehei überem sofa ufghänkt...isch chli es gekritzel find ich....

 1 .. 29 .. 56 57 58 59 60 .. 99 .. 138
hochzyt   Location   pfarrer   canella   bearbeitet   irgendwie   janedoe   gspannt   Zuletzt   eigentli   similein   iladige   Morelia   chleider   richtig   eigentlich   natürlich   santhia   chärtli   weddingbee