| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 30 .. 57 58 59 60 61 .. 100 .. 138
26.09.13 14:33
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@lela: mol ich han sehr gern tier :) han eifach müesse lache han mer eifach grad so luschtig vorgstellt wie ier müessted ufmene esel riite oder so

@canella: hmm ok denn wirds vilicht schwirig. mier macht das nüt us wäg 1 tag, s muess eifach guet usgseh aber muesch mal dini coiffeuse frage!
gseht würkli no schön us, find so sache au fascht besser als es normals buech wo denn imene regal verstaubt. das mit de tafele isch sicher au schön aber chan mer vorstelle das chli es kritzel wird...

26.09.13 17:59
lilmonkeyme 

Re: Mai Bräute 2014

@lela voll cool, wenn gönd ihr den? Mir gönd no uf San Diego abä, aber det schlafet mir binre Cousine vom GG wüsset ihr scho wo ihr aneflüget?

26.09.13 22:13
morelia 

Re: Mai Bräute 2014


nur churz.. ha leider ke ziit aues ds läsä und öich aunä ds antwortä und o nid für nä usfüerlechä bricht.
aber.........

i ha mis chleid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ha nid drmit grächnet das hüt ds findä. und glich isches passiert.
usfüerlechä bricht fougt. i cha iz 2 nächt drüber schlafä und am samstig nomau ga probierä, si legemers uf d sitä. usverchouf für 750.- ds chleid (haubä priis), 80.- dr underrock, 100.- bh, ca. 300-500.- änderigä.
und äs isch mega schicksauslaschtig gsi, wini zu däm chleid bi cho

schönä abä no öich aunä u bis gli

27.09.13 09:35
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

Guete Morge mitenand, so wie gahts euch so? entlich fritig :)

@novia,
also ich han da a tube flüge lah, oder kutsche oder so denkt :) aber ja *iiiaaa*

@lil,
mer gönd den im herbst, ich schaffe i de buchhaltig und mir hend per 31.7. jahresabschluss, sobald alles dure isch gahts los....
mir macht aber zerst kanada (Toronto-Quebec) und de flüget mer uf SanFran und de dete en Rundreis, sind aber nanig so wiit mit plane :) San Diego würd mi au na reize, mal luege was alles so dine liit.
wenn und wie lang gönd ihr den?

@morelina,
herzlichi gratulation zu dim chleid, hesch es foti? *gwunder*
das tönt nach eme mega schnäppli, und ich bin scho ganz gspannt uf dine bricht, schint en tolli story z siii :)

@treffe,
ja wemer mal was abmache und reserviere?
de chönd ja de immer no meh dezuecho?

Grüässli

27.09.13 09:39
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

guete morge..........*ächz* hüt isch gar nid guet....ha verpennt und ha grindweh...super!!!

seufz...ich wött so gärn au mini reis plane

@morelia: suuuuuuuuuuuuper!!! hesch e foti???? bini also au gspannt uf dä bricht!

@treffe: ja vo mir us chöne mr guet mol öbbis abmache und reserviere. söll ich das überneh?
ihr müend denn eifach au cho, süsch standi blöd dört

27.09.13 10:12
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@morelia: hey soooo schön hesch dis chleid!!
bin gspannt uf de bricht und uf es föteli :)

@träffe: ja ich dänke mier düend eus uf 1 termin einige und denn düemer reserviere? für die wo denn no chömed heds sicher au no platz

28.09.13 22:55
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

juhuuuu ich han mis chleid gfunde!!
bin ja hüt nomal im chez janine gsi zum die zwei chleider vo letscht wuche aprobiere. bim dure laufe dur de lade hani no eis entdeckt und has probiert... und es isch eifach WOW gsi! woni us de kabine bin hani mim mami und minere schwöschter agseh das es DAS isch. sie sind soooo begeischteret gsi und au d verchäuferin isch so herzig gsi :) es isch ganz es wisses, ich hett nie dänkt das ich so eis wird chaufe aber es isch würkli mis traumchleid

Datei-Anhänge
Foto 1.JPG Foto 1.JPG (79x)

Mime-Type: image/jpeg, 69 kB

Foto 2.JPG Foto 2.JPG (58x)

Mime-Type: image/jpeg, 68 kB

Foto 3.JPG Foto 3.JPG (50x)

Mime-Type: image/jpeg, 76 kB

29.09.13 00:18
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

novia_mayo:wow!!öpis ganz anders als die zwei chleider vorher und wunderschön!gratuliere,isch sicher de richtig entscheid und de wow-effekt häsch ja jetz doch no gha

30.09.13 08:15
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

Guete Morge Brüütlis, ach herje scho wieder mäntig :(

@canella,
was spricht degege? geges s plane meini?

@treffe,
canella ich fänds mega lieb wennd chöntsch reserviere :) Chume scho, luzern isch ja sozege eh gad ume egge :)

@novia,
herzlichi gratulation zu dim chleid, du gsehsch us wie en fee i dem chleid.
da hesch also din wow effekt doch na gfunde :) supiii

@me
mir hend gester treffe gha mit eusne TZ/TM es isch sehr en lustige tag gsi, mer hends guet gha, und sind eigentlich au sehr glücklich wies gloffe isch. ich han mit de wiiber gad na en termin abgmacht zum go brutchleid shoppe, mer gönd am 26.10. gaht zwar no en moment, ich hoffe es het den na chleider im usverchauf :s
Zudem hemer eus na entschide, bi de schlechtwettervariante nid id kappel sondern id schür z gha, es het dete au mega toll usgseh.
d Musig für am abig hemer au na buchet, hend eus jetzt doch defür entschide, und via plan-dein-fest.ch eine gfunde, ich hoffe de isch den au so guet wie sini demos sind.
bi de trauiig weissi nid, am liebste hettet mer eine mit gitare wo so unplugged singt, aber das isch u schwer z finde. ansuste würd ev. en CD au lange, oder was meinet ihr?

Zuletzt bearbeitet am 30.09.13 08:16

30.09.13 08:35
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

danke ja ich bin mega froh, ich weiss sicher das es MIS chleid isch

@lela: cool hender es guets träffe gha mit de tz/tm. wo gahsch go luege wägem chleid?
mier hetted zerscht en kollegin i de chile gha wo gsunge hetti inkl. gitarre, jetzt cha sies aber leider glich ned mache. mier hend jetzt die www.weddingsingers.ch
ich find live musig i de chile scho meeega schön...

 1 .. 30 .. 57 58 59 60 61 .. 100 .. 138
gspannt   santhia   hochzyt   irgendwie   canella   Morelia   eigentli   eigentlich   bearbeitet   natürlich   chärtli   pfarrer   Location   chleider   richtig   weddingbee   Zuletzt   janedoe   similein   iladige