| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 31 .. 60 61 62 63 64 .. 101 .. 138
02.10.13 11:48
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

hmm ok isch scho sehr tüür....
budgetiert eigentli no nüt, mier wärded eifach mal en offerte la mache und denn entscheide öbs für eus in frag chunnt oder ned.
da mier am abig det fiired wo mini schwöschter schaffed und sie bi ihrere "huus"-floristin alles zum ichaufspris überchunnt hemer vilicht glück und es wird ned all zu tüür

Zuletzt bearbeitet am 02.10.13 11:50

02.10.13 12:01
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Das tönt doch mega super, da chömeder sicher e guete Priis über!

02.10.13 12:56
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

huhu mädels!

@novia_mayo: also i find die kerzeständer schön! zviel drumum würd i de nüm....

@_janedoe: also dini idee mit de bluemechischtli findi cool! das würd mr auno gfalle!

i dänk es chunt sehr drufa was me alls will, nur gsteck uf tisch, oder auno chileschmuck oder no s auto usw. brutstruss, TZ-Blüemli, Bluememeitliblüemli, Astecker...i dänk so 2000.- isch e guets budget wenn me gärn blueme het.

i stell mr mini tischdeko so chli i däm stil vor (siehe fotos) natürlich in pink/grüen/wiss, nid in blau!
mir gfalle eifach so glassche und schwümmcherzli sehr guet. das cha me jo auno mit teelichter kombiniere oder eifach grüeni bluemechugele mache und pinki cherze oder irgendwie so...dr plan isch nonid usgrift

Hüt morge hani dr Termin fürs zivile gmacht, am 14.03.14
und i wott nur zäme mit de TZ ufs standesamt und nochär go ässe und go party mache.
de si zwar mini eltere au nid drbi, aber mit dene chöne mr jo süsch mol astosse druf, und für GG-Eltere längts wenn si am chirchliche drbi si

Datei-Anhänge
Tischdeko und Strauss.jpg Tischdeko und Strauss.jpg (18x)

Mime-Type: image/pjpeg, 48 kB

Tischdeko Glas im Glas.jpg Tischdeko Glas im Glas.jpg (16x)

Mime-Type: image/pjpeg, 46 kB

Tischdeko Blumenkugel.jpg Tischdeko Blumenkugel.jpg (17x)

Mime-Type: image/pjpeg, 31 kB

02.10.13 15:44
kangoroo

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

*reinschleich*

Ich hätte da immer noch Refill Parfümfläschli zu vergeben. Wir haben sie als Gastgeschenke verwendet und sie kamen super an

http://www.heiraten.ch/forum/board/ich-s...s-10_528_1.html

*rausschleich*

03.10.13 10:06
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@novia,
ou ich glaub du hesch gar nanig verzellt wie dis shooting gsi isch, wie is gsi?
super das euches treffe guet glofe isch!
dini cherzestände sind sehr schön, nid ganz min gschmack, aber schön :)

@cenella,
hihi :) findi guet hesch di so entschide. isch für dich sicher au agnehmer, ohni d schwigereltere ;)

@blueme und deko
wow ihr sind ja scho alli mega wiit, ich han weder en plan, was no wie ich wett dekoriere und blueme ha.
das isch gar nid miis, da fehlts mer chli a de motivation :)
was sind den im mai so für blueme "in" also welli farbe ect?
mir settet au tisch deko ha, ich wett öpis flachs und runds....
wow mumer mit soviel geld rechne für deko?

@gschenk,
mengisch verwütsch ich mich chli z plane was no so als gschenkli retour chunt, so für fliitis und so.
het öpert en plan was mer da so chan rechne?

03.10.13 10:27
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@lela: s shooting isch cool gsi, mega schnell verbi gange. mier sind dusse gsi, s wätter isch ja zum glück top gsi. han leider no keis föteli gseh bin mega gspannt wie die usecho sind. für die föteli für d iladige hemer ja chli spezielli chleider agha, die werded sicher no cool

wäg de blueme im mai weissi leider gar ned was denn so aktuell isch... ich han mal so es heftli gha wo das gnau dinn gstande isch, ich luege dehei öb ich das no han. aber im mai sötts eigentli en grossi uswahl ha.
wägem pris chunnts natürlich mega drufa wie vill und vorallem was für blueme ier nähmed. da gitts riise unterschied. was ja no üblich isch, das d blueme-deko vo de chile grad au für de apero brucht wird.

hmm aso meinsch, wer eu ungefähr wie vill gäld schänkt?

03.10.13 10:39
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@noiva,
spezielli chleider? :) da bini ja gspannt...

@blume
am apero hend mir kai deko, sind ja i de natur, und die vo de location lueget für das....
aber für am abig ev....

@gschenk,
genau, das meini :)

03.10.13 10:49
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

aso ich han eifach es schwarzes, churzes chleid agha und min GG schwarzi hose, wisses hemd, schwarzi grawatte und hoseträger so chli 20er jahr mafia stil

ah ok ja denn chönder eu das scho mal spare. am beschte überlegged er euch was er ungefähr für en deko wänd und denn offerte ihole.

phuu schwirig han ehrlich gsäit au kei ahnig würd mi aber au no wunder neh....
wie isch das bi euch, hend euch d eltere oder so scho gsäit was sie euch schänked?

Zuletzt bearbeitet am 03.10.13 10:51

03.10.13 11:20
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Morgä Mädels

@canella
Mit dine Farbe chani mier die Deko grad super vorstelle wie dus beschriebsch :))

@gschenk
Also ich muess ehrlich sägä, das mier das absolut usblended. Mier wünsched eus ja Geld für dFlitterwuche aber mier planed das erstmal mit eusem eigne Geld.
Mis Mami schenkt mier s'Bruutchleid als es persönlichs Gschenk vo Mami zu Tochter. Und am GG und mier zeme möcht sie de Apero zahle.
Am GG sini Eltere möchtet eus 1000Euro zu de Hochziit biistüüre. Sis Mami hed de gfunde, das seg de aber no ned s'Hochziitsgschenk. Mini TZ möcht au unbedingt was zahle und hed d'Blueme vorgschlage, aber das wetti nöd, schliessli isch sie als mini recht Hand gschenk gnueg :))

03.10.13 11:31
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

ja ich find das au guet das mers mitem eigete budget plant, schlussendlich weiss mer ja ned was vo de gäscht chunnt und es isch ja au ned sälbstverständlich das jede öpis schänkt.
mim GG sini eltere hend mal gsäit das sie eus de wii zahled, aber mini eltere hend no gar nüt gsäit. letscht wuche woni s chleid zahlt han hani dänkt evt. säit mis mami öpis, aber nüt

Zuletzt bearbeitet am 03.10.13 11:32

 1 .. 31 .. 60 61 62 63 64 .. 101 .. 138
eigentlich   chleider   bearbeitet   natürlich   pfarrer   similein   eigentli   canella   Location   irgendwie   Zuletzt   gspannt   weddingbee   hochzyt   richtig   Morelia   chärtli   santhia   janedoe   iladige