| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 5 6 7 8 9 .. 74 .. 138
19.07.13 14:15
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Uhhh sowiit bini no gar nöd aber eusi Charte sind glaub au 15x15 cm. Im Word hani ebe d'Siite so igrichtet, dass sie d'Charteformat hed. Aber wenni so spontan überlegge ischs wahrschinli gschieder de Text zweimal uf eis Blatt und denn drucke und i de Mitti usenand schniide und d Siite wegschniide. Hmm muess mal deheime usprobiere wies denn mitem imitte würd klappe. Bin inzwüsche im Gschäft :D

p.s. Danke füre Ohrwurm. Ha ke Ahnig ha ke ahnig *sing*

Zuletzt bearbeitet am 19.07.13 14:22

19.07.13 14:24
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

mädels - ich bin beeidruckt sowohl d säuli-iladigscharte wie au die eher eleganti gfalled mer sehr guet. ich sägs ja: sälbermache...grossartig.

mir isch ebe alles wichtig. ich bin en totale kontrollfreak und hürate genau eimal! dänn muess eifach alles passe und mine/eusne vorstellige entspräche.

eusi charte isch quadratisch und wiss und ich han in creme, hellgrau und hellrosa herzli mit drü spezielle strukturpapier ufkläbt. alles mitere elegante schrift. han leider keis föteli, mach aber no eis und tues iistelle falls ich das als IT-trottel fertig bringe

19.07.13 14:33
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

canella wegem Monogramm, da en Aleitig:

fuldaer-hochzeitstraeume. de/2010/09/03/wie-erstelle-ich-mein-eigenes-monogramm/
(www no afüege und de abstand nachem . useneh)

Und unbedingt s Resultat zeige, hihi Nimmt mi Wunder.

19.07.13 15:24
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

ich ha ebe s word au uf charteformat igstellt, aber denn chanis nur eimol ufs blatt drucke...denn isch die ander hälfti vom blatt futsch...das isch blöd. wie du seisch besser 2x ufs blatt und verschnide (die schneidmaschine und ich, das wird noch eine sache )

hey weddingbee85 ich has au gschafft, denn schaffsch du das bestimmt au!

oookey, wenn i mol drzuechume, de probier i das mol us, wobi i nid dänk das i no es monogramm wird verwände süsch isch es toooo much....s monogramm als stämpel wär natürlich au huere edel und denn mit embossing als struktur mache, HA, hätt ich jetz nid scho säuli würd i das no versueche. aber do mi schatz schweinebauer isch passt das.
ich ha au so chlini tischdeckorations-säuli gmacht. die bechöme no e krokodilklammere i rugge gstüpft und denn es namensschildli druf.

Datei-Anhänge
Tischdekosäuli.jpg Tischdekosäuli.jpg (35x)

Mime-Type: image/pjpeg, 112 kB

19.07.13 15:37
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Oh d'Säuli sind ja mega herzig! Das passt sicher super! Hesch die us fimo gmacht? Mier möchted en Korke halbiere und dett s'Namenstäfeli inestecke :)

Eus gahts drum das mier überall das Monogramm wetted integriere und das denn quasi de rot Fade isch. Sprich uf dStD, Iladige, Tischchärtli, Candybar, Serviette, Dankeskarte usw. D'Idee mit de Säuli isch natürli viel persönlicher, das gfalltmer mega :)

19.07.13 16:01
FringillaVigo 

Re: Mai Bräute 2014

@janedoe: Oh wenn ig kei Mai-Brut bi, aber ig hätt dLösig für dis Problem: Entweder heschs falsche Bild-Format gno oder gar kei durchsichtige Berich im Bild gmacht: .jpg, .bmp und so choi mit transparänte Beriche nix afange, dert isch "durchsichtig"="wiss". Darum muesches zB us .png abspichere und de natürlich luege, as dr transparänt Berich oh würklich durchsichtig isch, aso muesch d Ebeni "Hintergrund" entweder lösche oder transparänt mache.

Zuletzt bearbeitet am 19.07.13 16:12

19.07.13 16:10
LucyLu 
Re: Mai Bräute 2014

Weedingbee: unbedingt die Einstellung anpassen, ich kann dir keine PN zurück schreiben....

Lg

19.07.13 16:14
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

FringillaVigo ich han im gimp so chli umeteschtet, muess sägä dasi wirkli ned so gschickt bi was de Umgang mit so Sache agaht. Dett hani bi de Ebene 'Deckkraft' und wenni dett uf Null stelle hani en ghüslete graue Hintergrund. Heisst das denn, dases transparent isch?

19.07.13 16:19
FringillaVigo 

Re: Mai Bräute 2014

Ja, so chasches mache oder ebe die wissi Ebeni grad ganz lösche. Schwarz-Grau ghüslet heisst bi gimp durchsichtig.

19.07.13 16:57
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Oh super! danke vielmal, denn chömmers ja vlt doch direkt uf d Charte drucke lah

 1 .. 5 6 7 8 9 .. 74 .. 138
Location   canella   iladige   santhia   janedoe   hochzyt   weddingbee   chleider   eigentlich   pfarrer   similein   chärtli   eigentli   gspannt   natürlich   bearbeitet   Zuletzt   richtig   Morelia   irgendwie