| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 37 .. 71 72 73 74 75 .. 107 .. 138
24.10.13 13:49
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

Hallo Ihr Liäbä :)

@Kiläizug,
kai plan wie mir das wen, ich denk eifach mit mim papi :)

@Spende,
ich finde d stiftig sternschnuppe na toll

@novia,
gönder uf zug?

@weekend,
am samsig gohni go luege weg eme chleid, ansuschte nid vil... gönd no zu mine eltere am sunntig (das isch nid gad ume egge und drum eher selte)

24.10.13 14:07
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@novia: mr gön mol z solothurn zum killer (juwelier). dä het ring vo fast allne marke wie meister oder furrer jacot....weiss aber nid öb das no im budget ligt. mr möchte ca 2500.- usgeh alles zäme, also männerring öbbe 1000 und frauering öbbe 1500-1750, meh nid. dasmol mues i mi chli zämerisse, ha jo scho bim chleid übers budget gschosse. wenn mr dört nüt finde chöne mr immerno zum rhomberg go oder so. i wött gärn eine mit steindli, gg wott e schlichte, material egal, öbbis wo villicht chli robuscht isch und wichtig, er mues abgrundeti kante ha. bi gspannt was mr ussueche. mr hän uf jede fall zimlech dr glich gschmack, das machts eifacher.

mir gön au zu mine eltere samstig sunntig, freu mi meeeeeeeeeeega, seh si viel z sälte

24.10.13 14:44
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@lela: ja genau gönd z zug
ooh schööön wo gahsch wägem chleid go luege?

@canella: mier hend öpe die gliche vorstellige, de GG wott ganz en schlichte, warschindlich platin und ich ganz en fiine mitmene chline stei
mier hend eus mal d prise la geh vom bucherer, mine würd ca. 2'000.- choschte, am GG sinde glaub ca. 900.-, chunt aber ebe ufs material und d breiti drufa

24.10.13 16:45
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@lela: mir wän denn föteli gseh

@novia: i ha ebe grossi händ, i wott e ring wo chli öbbis dra isch und nid nume 1 stei (will das gfallt mr normalerwis nid), aber ebe...mol luege was im budget ligt. i verzell de am mäntig meh drüber
kollegin het mr gseit, s material isch s türe, also das wo am ring dra isch, nid mol unbedingt d steindli.

24.10.13 21:09
tabs 

Re: Mai Bräute 2014

Hallo zämmä

Ich bin au eini vo de Mai Brüt. Bi immer chli am mitläsä aber chum niä drzue zum schriebä will ich scho bald dr Überblick verlier und nüme mitchumm.

Jetzt mol e Frog an alli:

Brüchti irgendöbber no e DJ für e 24. Mai 2014???



Mir hän unsere scho buecht, doch jetzt hätte mir öbber anderscht (Jo isch chli e lengeri gschicht)
uf jedefall müesste mir uns jetzt quasi us em Vertrag freichaufe will er für uns jo dr Termin reserviert hett,
und nid weiss ob er denn dä Termin no vergeh cha!!!
verstand das au.....

Aber ha dänggt falls mir jetzt e anders Päärli finde würde, dass das den wägfallt

25.10.13 09:09
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@canella: aah ok, ja bi grössere händ findi au schöner wenns ned ganz en fiine ring isch.
hmm naja chunnt drufa, wenn normal silber nimmsch denn isch scho de stei s tüürere. aber chunnt natürlich au wider drufa was für stei das nimmsch. wenn 1-karäter hesch sind die rächt tüür :)
ja muesch denn brichte öb er öpis gfunde hend :)

25.10.13 10:31
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@novia: jo das stimmt =) aber i glaub i möcht nid eine us silber. und e 1 karäter, äääh nei, lieber vieli chlini nid so karätigi drfür glitzerets schön und i dänk es wird eher nid gälbgold.
uf jede fall machi das freu mi druf. chas ame no gar nid rächt fasse, dass das würklich ich bi wo do so got go ring chaufe usw.

25.10.13 10:36
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

nei würdi au ned, de unterschied gseht mer sowiso ned :)

hey mier gahts genau glich, han grad geschter mit de kollegin drüber gredt. ich ha gar noni realisiert das mier das alles für EUSI HOCHZIT organisiered, das ich es chleid für MICH kauft han und das bald d iladige use gönd

25.10.13 11:09
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

ebe i möcht eifach es material wo nid nach 2 johr scho usgseht als hätts e chue i dr schnure gha.

gäll, es chunt mr ame au huere sureal vor...und scho bald müese mr ufs standesamt fürs ehevorbereitigsverfahere, dr versicherigsheini chunt verbi, dr landwirtschaftsberoter chunt verbi, will mr wän bespräche wägeme ehevertrag, do mi gg jo sälbständig isch. i schnalls no nid, s isch no zwit wäg irgndwie. ich ha no kei hysterischi euphorie ds chunt de sicher am tag wo mr ufs standesamt gön uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

28.10.13 08:09
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

guete morge mädels!

Mr hän unseri ring gfunde

Dä ufem foti isch mit rotgold, i dr mitti gots chli abe und dört ischer schwarz rhodiniert.
mr näme dä ring in wissgold, bim gg chöme die uswuchtige wäg, mine blibt so.
s isch e furrer & jacot

Datei-Anhänge
Foto Ehering.jpg Foto Ehering.jpg (32x)

Mime-Type: image/jpeg, 86 kB

 1 .. 37 .. 71 72 73 74 75 .. 107 .. 138
similein   iladige   irgendwie   Zuletzt   gspannt   eigentli   weddingbee   hochzyt   janedoe   richtig   eigentlich   natürlich   santhia   bearbeitet   canella   Morelia   pfarrer   chleider   Location   chärtli