| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 37 .. 72 73 74 75 76 .. 107 .. 138
28.10.13 08:47
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

guete morge!

hey super schöni ring! mal chli öpis anders, hani no nie gseh so... sehr schön!
dörfi frage was koschtet hend?

28.10.13 09:16
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

4800.- beidi zäme. biz überem budget, aber s het für 2500 nüt ga wo üs gfalle het, respektive vom material här wärs au nid ideal gsi. palladium wär jo günstiger aber das het er üs abgrote, wills weicher isch als wissgold und dämtnesprächend schnäll abgnützt isch und verkratzt. mi schatz wird jo dr ring au bim schaffe aha, denn lidets scho.
mir het er ebe au gfalle will er speziell isch. ha eigentlech dänkt es git de eher eine mit steindli rundume, aber wo i denn d wahl ha gha zwüsche däm und däm mit de steinli hani mi für dä entschide. d stei sin grösser und schöner gfasst. es gseht vollkomme us und nid wie es gebastel
bi sehr z friede und ha mega freud!

28.10.13 09:29
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

sind wirklich mega tolli ring!!
mier müend au nomal go luege, bin mer noni ganz sicher wäg mim...

28.10.13 09:35
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

ja isch halt immer huere gschmacksach gäll
mir gfallt er super!
wurum bisch dr nid sicher? hesch denn scho eine usgsuecht?

28.10.13 09:55
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

ja das isch so, es gitt ja au soo vill verschideni.
aber hauptsach ier sind euch einig worde, das isch ja s wichtigschte :)

ja mier sind mal go luege, hend eus aber noni entschide. han so öpis ähnlichs wie de ufem bild agha, de ganz ring isch aber fiiner und de stei isch chliner
weiss aber ned öb er zu schlicht isch. aber ich träge eher fiine schmuck will ich eher schmali langi finger han

Datei-Anhänge
1888_produkte.jpg 1888_produkte.jpg (13x)

Mime-Type: image/jpeg, 29 kB

28.10.13 10:31
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

es git 1000igi variante, das isch krass! und si chöne praktisch jede wunsch erfülle, vor luter vorschläg chasch di denn fasch nüm entscheide.

okey, hihihi, das isch natürlich ganz öbbis anders. ich finds schön, aber zu mir würds überhaupt nid passe, ich ha grossi händ mit grosse lange finger, ich trag breite schmuck, dä ring würd a minere hand versuffe kolleginne vo mir hän söttigi ring als verlobigsring, aber chame natürlich au als ehering trage, keis problem. ich hätt eifach angst das ich mit däm ring ständig neume hänke blib

28.10.13 11:20
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

ja es isch ebe scho eher en verlobigsring. und öb er würkli praktisch isch zum IMMER träge hani mier au scho überleit...
mer gönd ja am wuchenänd an en hochzitsmäss, det chani nomal chli umeluege

wo isch d lela??! bin gspannt uf ihre bricht vom chleider shopping!!

28.10.13 11:54
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

Guete Morgä zämä :)

bhuu gad chli en stress so am mäntig morge...

@canella,
super ringe hender gfunde! sehr speziell, aber schö.
für mich wärends scho fascht chli zu speziell, da mir gern schlichtig wend.

@novia,
dine ring isch au super, aber ich gsehs au chli wie d canella, weg em ihänke und so, ev. chli unpraktisch?


@me,
jupiii chleid kauft :)
hmm z verzelle gits nid wahnsinnig viel, ich bin mit mine zwei zuekünftige schwögerine (eini devo isch mini tz) und minere beste kollegin go luege. Mer muen dezue sege das ich halt überhaupt nid de shopping typ bin und au suscht am liebste jeans han... darum het sich mini vorfreud scho recht in grenze ghalte...
also am afang hani eifach mal müäh gha mich überhaupt ime some chleid z gseh (find s passt nid so zu mir).. mir hend den paar aglueget / probiert und ich han mich den au für eis entschide, ich bin scho überzoge das es s richtig isch (es isch sehr schlicht, was für mich super isch!) und ich freu mich au, aber de mega brüälli moment isch bi mir igendwie usblibe, aber das isch nid tragisch, ich bin froh hani jetzt eis...
ich han nüt uf de priis glueget aber dank em usverchauf isch es tatsächli under budget gsi :) 745.- CHF dezue chömet den nachli änderige vo max. 200.- (je nach gwicht :) mumer den no es müü uslah oder ineh um d tallie ume) find de pris ganz ok, obwohl ichs wahnsnig finde für öpis wo mer nur ein tag ah het soviel geld uszgeh...
was euch ja sicher am meischte wundernimmt isch, wies usgseht, ich wett d Föteli nid inestelle, schick si euch aber gern per pn :)
ooops isch chli en lange ego post worde, sorry

Zuletzt bearbeitet am 28.10.13 12:00

28.10.13 12:08
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@novia: ah ja de chönet er jo dört nomol luege. ihr findet sicher öbbis passends!

@lela: zeige zeige per PN! also dr brüelimomänt hani au nid gha, gar nid. hami meh gfreut das i es schöns chleid gfunde ha. puuuh in 2 wuche gangis go abstecke für d änderige, freu mi scho mega druf s wider azlegge. ja er isch speziell, hätt nie dänkt das ich so en spezielle ring wett, aber er het mr irgendwie eifach gfalle, besser als dr ander wo eigentlich mine vorstellige vom vorus entsproche hätt. und irgendwie hani plötzlich au s gfühl gha, mol ey doch, dä dörf au chli speziell si.
ha mi uf jede fall super gfreut! isch en tolle tag gsi, mi schatz het sit langem wider mol frei gha und mr sin würklich gmüetlich dur d stadt bummlet, sin in aller rueh go dr ring ussueche (3 Stund!!!!! isch mr niiiiiiiiiiie so lang vorcho) nochär simer zäme go zmittagässe und denn zu mine eltere. s isch eifach nur schön gsi!!!!

28.10.13 12:57
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@canella,
du hesch en pn :)
mir tüänd erst im märz ändere, bis den chan ja na einiges passiere :)
das isch doch s wichtigscht, das er dir gfallt und uf jedefall darfs au was speziells si, isch ja au es speziells erreignis.
das isch schön hender chli ziit gha für euch, das isch s wichtigscht, das mer ab und zue chli "schätzuziit" het :)
wie isch bi de eltere gsi? mir sind ja au gsi, hend chli gjasset und plöiderlet, isch super gsi, sind halt nid so oft dete :(

 1 .. 37 .. 72 73 74 75 76 .. 107 .. 138
bearbeitet   eigentlich   janedoe   pfarrer   natürlich   chärtli   similein   santhia   hochzyt   canella   iladige   weddingbee   eigentli   Location   Zuletzt   Morelia   chleider   irgendwie   gspannt   richtig