Mai Bräute 2014 |
|
1 .. 38 .. 73 74 75 76 77 .. 108 .. 138
|
|
|
|
28.10.13 13:32
canellanicht registriert
|
Re: Mai Bräute 2014
@lela: s chleid isch toll!!! stot dr sehr guet!!!!
|
|
|
|
|
28.10.13 13:51
lela85
|
@canella, ohh ich chönt nid ohni jasse, triff mich einisch i de wuche mit mine wiiber zum jasse :) ich weiss gar nid ob ich mini eltere das jahr no einisch gsehne... isch immer chli doof, telefoniere eifach einisch i de wuche mit mim mami, ich fühle sehr mit dir, isch schwirig wenn d eltere so wiit weg sind... :( isch aber super chunt si gad goh helfe, de chunsch au chli schneller führschi :)
Danke, es passt eifach nanig 100% aber das chönd die den scho apasse... :)
@novia, ja ich weiss, aber irgendwie hani mers chli emozionaler vorgstellt, aber das passt au nid zu mir... ich brüähle suscht no schnell, bi filme oder so... aber wege chleider? für das bini zwenig d shoppingqueen :)
@novia + jane mach euch gad en pn
|
|
|
|
28.10.13 13:52
canellanicht registriert
|
@novia: ja ame närvts scho chli, isch halt e strängi zyt im herbst bis alles gärntet isch. aber jetz kümeret er sich scho au chli meh drum. halt bi de iladige baschtle cha er nid so hälfe, är isch überhaupt nit basteltalentiert er isch wenigstens fasch mit allem iverstande wo ich due vorbereite und usprobiere für d hochzyt, denn störts mi eigentlech nid wenn er nid so mitmischlet. s git jo denn schono s eint oder andere wo er mues mitentscheide bim ringussueche hämer uns au gfrogt, wämer s datum vom zivile oder vom kirchliche i ring schribe, wämer dr ring scho ufem standesamt düschle oder wie oder was??? hahahah mr hän beidi kei plan gha
|
|
|
|
|
|
1 .. 38 .. 73 74 75 76 77 .. 108 .. 138
|