| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 38 .. 73 74 75 76 77 .. 108 .. 138
28.10.13 13:05
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

lela85: ich will au e pn

28.10.13 13:19
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@lela: ha dr e pn zrugggschickt, ha kei foti im agang gha.
bi mine eltere isches schön gsi. mis mami isch zwar nid dehei gsi, aber mi papi drfür und mini schwöster. mr hän zäme kocht und znachtgässe, no e schöne herbstspaziergang gmacht im wald mit raschelblätter mi schatz het no chli gläse und i ha agfange es beanie höggle. am samstig zobe hämer no harry potter gluegt und denn no tee gno und cremeschnitte
am sunntig lang brunchet und nomol chli use, denn no e salat gmampft und öbbe am 4i isch mis mami denn hei cho, hämer no schnäll chli pläuderlet und nochär simer hei gange. mr hän usnahmswis mol keini spieli gmacht. mi schatz cha nid soooo guet jasse, ich liebes! mr spiele ame no brandie dog.
das wuchenänd chunt mis mami zu mir uf bsuech, dasch super, cha si mr grad no hälfe d iladigskarte fertig baschtle und denn gseh i si ersch ändi novämber wider und denn a wiehnachte....viel zwenig

28.10.13 13:32
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@lela: s chleid isch toll!!! stot dr sehr guet!!!!

28.10.13 13:33
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@lela: hey woow so schön hesch dis chleid gfunde!! würd natürlich seeeehr gern es foti gseh
naja aso brüeled han ich au ned wägem chleid, ich han aber au so gwüsst das es s richtige isch. ich bin sowiso öper wo ned schnell brüeled, chönnt au nie wägmene trurige film brüele oder so...
d hauptsach du fühlsch dich wohl i dim chleid und freusch dich druf wenns am hochzits chasch alegge!

@canella: jöö freut mich au mega für dich das sich din schatz ziit gnoh hed. das isch sicher ned eifach wenn er immer am schaffe isch und ned so vill ziit hed für dich und die hochzits-sache

Zuletzt bearbeitet am 28.10.13 13:33

28.10.13 13:34
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Oh lela, würd dis Chleid au mega gern gseh!!! :)

28.10.13 13:51
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@canella,
ohh ich chönt nid ohni jasse, triff mich einisch i de wuche mit mine wiiber zum jasse :)
ich weiss gar nid ob ich mini eltere das jahr no einisch gsehne... isch immer chli doof, telefoniere eifach einisch i de wuche mit mim mami, ich fühle sehr mit dir, isch schwirig wenn d eltere so wiit weg sind... :(
isch aber super chunt si gad goh helfe, de chunsch au chli schneller führschi :)

Danke, es passt eifach nanig 100% aber das chönd die den scho apasse... :)

@novia,
ja ich weiss, aber irgendwie hani mers chli emozionaler vorgstellt, aber das passt au nid zu mir... ich brüähle suscht no schnell, bi filme oder so... aber wege chleider? für das bini zwenig d shoppingqueen :)

@novia + jane
mach euch gad en pn

28.10.13 13:51
morelia 

Re: Mai Bräute 2014

ou ja lela, dis chleid weti ou gärn gseh

28.10.13 13:52
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@novia: ja ame närvts scho chli, isch halt e strängi zyt im herbst bis alles gärntet isch. aber jetz kümeret er sich scho au chli meh drum. halt bi de iladige baschtle cha er nid so hälfe, är isch überhaupt nit basteltalentiert er isch wenigstens fasch mit allem iverstande wo ich due vorbereite und usprobiere für d hochzyt, denn störts mi eigentlech nid wenn er nid so mitmischlet. s git jo denn schono s eint oder andere wo er mues mitentscheide
bim ringussueche hämer uns au gfrogt, wämer s datum vom zivile oder vom kirchliche i ring schribe, wämer dr ring scho ufem standesamt düschle oder wie oder was??? hahahah mr hän beidi kei plan gha

28.10.13 14:05
Similein 

Re: Mai Bräute 2014

hallo zäme

jaa mi gits doch ou no
bi leider nid viu am pc gsi ir letschte zyt..

@lela... kuul hesch dis chleid gfunde...
wets doch ou gseh.. bitte pn

@canella.. kuul heit dir ringe funge.. und isch doch super si si chli speziell..isch ja o nid e normale ring =)
oje..das chani vrstoh isch das nid so liecht mit dine eltere..chönnt mir das gloubs fasch nid vorstelle se so wenig ds gseh.. da mir im gliche Dorf wohne, gsehni si regumässig!

@novia.. isch ou e schöne ring.. aber wenn i di wär, würds mir nomau überlege.. i ha jitze e ähnleche, chline aus vrlobigsring.. u me blibt scho schnäu mau nöimet hange u när dräiht er sech immer u so.. aber das muesch natürlech du säuber wüsse!?

28.10.13 14:12
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@lela: ich has mier zerscht au emotionaler vorgstellt. aber ich dänke mer merkt au so öbs DAS chleid isch, mit oder ohni brüehle.

@canella: wenn er mit dine idee iverstande isch isch ja scho mal sehr guet ich glaub d männer sind eifach froh wenn sie sich ned all zu vill mit dem züg müend beschäftige
ich ha mim GG zwei sache geh wo er verantwortlich isch, das sind aber au sache wo ihn intressiered und mit dem chan er guet läbe

wägem graviere vo de ring weiss ich au ned so gnau, bin au grad chli überfragt... eigentli isch ja s zivile datum s gsetzliche wo gilt, aber öb mer jetz das oder s kirchliche datum als hochzitstag nimmt, chan jede sälber entscheide?!
aso d ring tusched mier i de chile

Zuletzt bearbeitet am 28.10.13 14:13

 1 .. 38 .. 73 74 75 76 77 .. 108 .. 138
chleider   canella   Location   Morelia   irgendwie   natürlich   bearbeitet   gspannt   similein   iladige   hochzyt   eigentlich   janedoe   weddingbee   santhia   chärtli   pfarrer   Zuletzt   richtig   eigentli