Mai Bräute 2014 |
|
1 .. 38 .. 74 75 76 77 78 .. 108 .. 138
|
28.10.13 14:16
Similein
|
Re: Mai Bräute 2014
@chleid.. ja i ha denn bi mim o nid gräned..aber ha genau gwüsst das es das isch u kes anders =)
@graviere.. da mir, wo mir dringe bsteut hei, no nid gwüsst hei wenn das mir zivil hürote hei mir das vor kirchleche trauuig gno.. das luege mir ou aus "üses" hochzytsdatum a.. aber das cha jo jede so mache wie ärs wet..
|
|
|
|
|
28.10.13 14:35
lela85
|
@all, danke für die liebe Wort zum Chleid (au per PN) han freud
@brüäli moment, bini schö froh, bini nid di einzigi wo nid so viel emotione gha het :)
@ringe, mir werdet alles mit em chirchliche datum mache, da eus das wichtiger isch, s andere isch für eus nur so en pflicht teil, sozege, mir machet dete au nid gross es fescht, oder so...
weg em datum vergesse, das trägi i eusem elektronische kalender gad als serietermin i, de chas niemert vergesse :)
|
|
|
|
|
|
30.10.13 09:21
canellanicht registriert
|
@gravur: mr hän uns so schnäll müese entscheide...naja, isch jo au egal...
@iladige: erinneret mi nid dra...das huere gebastel got mr langsam ufe närv...gester het mi schatz no paar härzli usgschnitte, aber er chas eifach nid schön...mues alles nomol nochekorrigiere (ha aber nüt gseit, isch jo lieb wenn ers macht) i wott d iladige bis spötischtens, allerspötischtens mitti novämber dusse ha. das weekend chunt mis mami uf bsuech, i hoffe si cha mr hälfe se fertig mache....
@ikea: muesi grad go luege....
@ziviler: i ha dr termin z biel reserviert, si hei üs jetz d unterlage zuegschickt wo me mues usfülle fürs ehevorbereitigsverfahre. mi schatz mues no e neui id/pass go mache. ab em 14.12.2013 chöne mr denn im prinzip s vorbereitigsverfahre ha, will mr jo am 14.03. s zivile hän.
@strumpfband und strümpf: das hani mir au scho überleit...vorallem was für strümpf? so strumpfhose, halterlosi oder strapse? sött jo de au chli bequem si, oder? legget ihr es strumpfband a? närvt das nid am bei?
|
|
|
|
30.10.13 10:54
canellanicht registriert
|
@strumpfband: also ich finds nid obligatorisch...glaub das närvt mi nur und rapse am bei.
|
|
|
|
|
1 .. 38 .. 74 75 76 77 78 .. 108 .. 138
|