| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 38 .. 74 75 76 77 78 .. 108 .. 138
28.10.13 14:16
Similein 

Re: Mai Bräute 2014

@chleid.. ja i ha denn bi mim o nid gräned..aber ha genau gwüsst das es das isch u kes anders =)

@graviere.. da mir, wo mir dringe bsteut hei, no nid gwüsst hei wenn das mir zivil hürote hei mir das vor kirchleche trauuig gno.. das luege mir ou aus "üses" hochzytsdatum a.. aber das cha jo jede so mache wie ärs wet..

28.10.13 14:17
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

wägem ring muessi würkli nomal luege, bin mier sowiso noni 100% gsi das es de wird.
er muess ja scho alltagstauglich si, wott en ja denn nüm abzieh wenn en mal a han

ich ha letscht mal ring gseh wo s infinity zeiche igraviert gsi isch. das findi au no en schöni idee...
aber für de maa isch vilicht besser s datum, wenn er mal de hochzitstag nüm weiss chan er bim ring nacheluege

Zuletzt bearbeitet am 28.10.13 14:20

28.10.13 14:35
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@all,
danke für die liebe Wort zum Chleid (au per PN) han freud

@brüäli moment,
bini schö froh, bini nid di einzigi wo nid so viel emotione gha het :)

@ringe,
mir werdet alles mit em chirchliche datum mache, da eus das wichtiger isch, s andere isch für eus nur so en pflicht teil, sozege, mir machet dete au nid gross es fescht, oder so...

weg em datum vergesse, das trägi i eusem elektronische kalender gad als serietermin i, de chas niemert vergesse :)

29.10.13 16:59
morelia 

Re: Mai Bräute 2014

so, i mäudemi o mau wider zu bereits bestehende themas und zu nöiä



@thema gravur:
da simer o no am umehirne... wahrschinlech dr vorname vom partner und ds datum vom chirchleche.


@thema iladigä:
wo sit ier dert gad drannä? het öber scho vrschickt?
ha hüt wider chli a dä iladigä baschtlet. di weti dringenscht fertig mache, dasmersä chöi vrschickä. mir hei kener save the date vrschickt ka, drum weti diä scho so schnäu wi müglech vrschickä...


@thema ikea:
bi gad letscht wuchä gsi. het mega viu hz-touglechi sachä.
luget mau hiä:
http://www.ikea.com/ch/de/catalog/catego...coration/25227/
oder hiä:
http://www.ikea.com/ch/de/catalog/catego...coration/10769/
oder hiä:
http://www.ikea.com/ch/de/catalog/catego...coration/10760/


@thema ziviler:
heit ier nech scho ufem zivilstandesamt gmäudet?

29.10.13 18:48
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

@morelia:
iladige:mir händ sie letscht woche verschickt will mer au kei std-chärtli händ.

zivil:ja,hämmer au scho agmolde wills nöd es normals standesamt isch.git aber kantön wome ersch es halbs jahr vorher cha amälde...

@me:ich han es nigelnagelneus strumpfband vo emmerling für 20.00 (han um di 50.00 zahlt) zverchaufe.han mir das poschtet,aber jetz eis vom mami übercho...jetz mueni fasch das neh...s isch us spitze mieme blaue schleifli und eme strassstei.föteli gits via pn

en schöne abig eui allne.

30.10.13 08:07
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

guete morge zäme

@iladige: ich han grad hüt morge eusi std-chärtli uf d poscht da, die sötted morn acho. bin gspannt uf d reaktione

@zivilstandesamt: mier hend eifach euse termin reserviert. s vorbereitigsverfahre macht mer ja erscht 3 mönet vorher, det hemer no kei termin abgmacht

@ikea: ooh hed würkli super sache! danke fürs zeige morelia

apropos strumpfband... wie isch das eigentli, leit mer so oder so strümpf a underem hochzitschleid?! au bi 30 grad?

30.10.13 09:21
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@gravur: mr hän uns so schnäll müese entscheide...naja, isch jo au egal...

@iladige: erinneret mi nid dra...das huere gebastel got mr langsam ufe närv...gester het mi schatz no paar härzli usgschnitte, aber er chas eifach nid schön...mues alles nomol nochekorrigiere (ha aber nüt gseit, isch jo lieb wenn ers macht) i wott d iladige bis spötischtens, allerspötischtens mitti novämber dusse ha. das weekend chunt mis mami uf bsuech, i hoffe si cha mr hälfe se fertig mache....

@ikea: muesi grad go luege....

@ziviler: i ha dr termin z biel reserviert, si hei üs jetz d unterlage zuegschickt wo me mues usfülle fürs ehevorbereitigsverfahre. mi schatz mues no e neui id/pass go mache. ab em 14.12.2013 chöne mr denn im prinzip s vorbereitigsverfahre ha, will mr jo am 14.03. s zivile hän.

@strumpfband und strümpf: das hani mir au scho überleit...vorallem was für strümpf? so strumpfhose, halterlosi oder strapse? sött jo de au chli bequem si, oder? legget ihr es strumpfband a? närvt das nid am bei?

30.10.13 10:16
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Hoi iher Liebe!

Ich chume eifach nümme nah! Grrr.... Gange jetzt mal chli uf d Haupttheme i und hoffe, finde schnell wider de Aschluss :D

@Gravur
Mier hend 'Bis zum Mond und zurück' i eusi Ring graviere lah, das isch en Gschicht wo eus ebe immer sehr verbunde hed. Drum passts :)

@Iladige
Mier hend eusi Iladige am letschte Samschtig ad Schwiizergäscht verteilt und vorgester uf d'Post tah. Die Dütsche bechömed d'Iladige Mitti November, willmer denn eh fahred... Und d'Iladige fürs Apero werdemer so Endi November verschicke...
Ich chan eu imfall aber nume empfehle, dasers NÖD so mached. Ich muess mini Gästelischte öppe zum 1000. Mal kontorolliere und ha voll Panik, dasi irgendöper dett druf vergässe ha, drum isches sicher gschieder alles uf eimal z verschicke :D

@Strümpf
Oh Gott es Thema woni mi nöd wott usenand setze! Mier rutsched Strümpf immer! Oder sie sitzed unbequem. es Strumpfband wetti glaub gar keis träge. Finded iher das obligatorisch?

Datei-Anhänge
1384005_10202361661507975_1970346961_n.jpg 1384005_10202361661507975_1970346961_n.jpg (14x)

Mime-Type: image/jpeg, 131 kB

30.10.13 10:54
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@strumpfband: also ich finds nid obligatorisch...glaub das närvt mi nur und rapse am bei.

30.10.13 11:11
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@jane: wow sehr schöni iladige!! hender die sälber gmacht?

wäg de strümpf weissi ebe au ned muess denn mal im lade frage woni s chleid kauft han.
es strumpfband findi isch ned obligatorisch. ha no nie eis agha, aber wenns ned bequem isch träg ich au keis

 1 .. 38 .. 74 75 76 77 78 .. 108 .. 138
richtig   eigentli   pfarrer   chärtli   bearbeitet   natürlich   irgendwie   Zuletzt   chleider   eigentlich   janedoe   canella   Location   weddingbee   gspannt   Morelia   similein   iladige   hochzyt   santhia