Mai Bräute 2014 |
|
1 .. 39 .. 75 76 77 78 79 .. 109 .. 138
|
|
|
30.10.13 13:02
lela85
|
Re: Mai Bräute 2014
Guete Tag zämä, wie gahts euch allne so?
@iladige mir wettet eusi gern ende november verschicke... si sind aber nanig fertig, hoffe mer krieget jetzt den en erste entwurf :)
@zivil, mer hend scho länger chöne reserviere und hend euses Datum gfunde.
@strümpf, also ich wett nur scho strümpf allege weg em "schürre" zwüschet de bei :) und ich denke nid das im mai gad 30Grad wird si :) die Dame bim Chleid verchaufe het mir gsait das mer aber nid gad ganzi strumpfhose sött alege, suscht werdis de mega müäsam für ufs wc... weg em band, kei ahnig, ich find das chli unpraktisch, aber wie hend ihrs so mit dene brüch?
@canella, uuu ja nie motze wens nid guet isch suscht helfets nüme :)
@jane, mega tolli iladige hesch gmacht!
@me jupiii han grad vorig am chef no en 7. Wuche Ferie chöne abschnorre, das heisst mir chönd 7 Wuche id Flittis :) jupiiiii
Zuletzt bearbeitet am 30.10.13 13:06
|
|
|
30.10.13 15:58
canellanicht registriert
|
@strümpf und so brüch: pfff ich pfiff eigentlich uf so züg. mir sölls bequem si. hm, ja das mit em ufs wc go isch allwä scho chli e trickysach, aber i mein s chleid muesch jo eh übere a....lüpfe, süsch chasch jo nid rächt anesitze und zumindest ich wird au es hösli alegge wenn also das cha abzieh chani au strumpfhose abzieh, das mach jo de kei unterschid oder wie gsehn ihr das? oder machet ihr ein uf nackedei underem brutchleid???
@lela: nei i motze nid, i säge nüt, findes jo härzig das er hilft.
@jane: i finde d iladige au mega schön! aber so wie si vorhär gha hesch hets mr also au sehr guet gfalle.
@lela's filtterwochen: cooooooooool....wo gots de häre?
|
|
|
|
31.10.13 13:10
lela85
|
@strümpf, also ich han grad kauft, die sind mit so gummibänder obe, das hebet den scho :) ja aber s hösli chöntsch ev. au eifach chli uf d site schiebe, damit nid gad alles muesch abzieh ;)
@flittis, mer machet en amerika rundreise, und ich han das jahr no kei ferie gha, und zämä mit dene vo nöchst jahr gits gnueg ferie für 7 Wuche :)
juppiiiiii TGIF, zu mindest bi eus im LU :)
|
|
|
|
|
|
04.11.13 08:40
lela85
|
guete morg zämä,
euses weekend isch super gsi, mir sind 3 Tag furt gsi, het echt guet tah.. hochzigstechnisch hemmer also gar nüt gmacht... :)
die wuche sötti na alüte für en termin mit globetrotter z mache, aber mir sind all nanig wiiter mit eusere routeplanig.. :)
@morelina, ohh ja ich wett au gern luege :)
@novia, was hender für en termin i 2,5 Wuche?
|
|
|
|
|
1 .. 39 .. 75 76 77 78 79 .. 109 .. 138
|