| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 39 .. 75 76 77 78 79 .. 109 .. 138
30.10.13 11:18
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

@Strumpfband
Min GG wett ebe unbedingt mis Strumpfband de versteigere aber ich mit mine dicke Bei wott doch nid, daser denn sones riese Band muess versteigere Und wenns unbequem isch wotti eh keis, de Tag söll ja au en wohlfühltag sii :D

@novia
Nume s'Grundgrüscht... Mier hend ja eusi Karteretterin gha, sie hed eus alles gstanzt und am Schluss hanis nur na müesse drufchläbe.
Die Frau isch eifach de Hammer, ehrlich! :)

30.10.13 13:02
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

Guete Tag zämä,
wie gahts euch allne so?

@iladige
mir wettet eusi gern ende november verschicke... si sind aber nanig fertig, hoffe mer krieget jetzt den en erste entwurf :)

@zivil,
mer hend scho länger chöne reserviere und hend euses Datum gfunde.

@strümpf,
also ich wett nur scho strümpf allege weg em "schürre" zwüschet de bei :) und ich denke nid das im mai gad 30Grad wird si :)
die Dame bim Chleid verchaufe het mir gsait das mer aber nid gad ganzi strumpfhose sött alege, suscht werdis de mega müäsam für ufs wc...
weg em band, kei ahnig, ich find das chli unpraktisch, aber wie hend ihrs so mit dene brüch?

@canella,
uuu ja nie motze wens nid guet isch suscht helfets nüme :)

@jane,
mega tolli iladige hesch gmacht!

@me
jupiii han grad vorig am chef no en 7. Wuche Ferie chöne abschnorre, das heisst mir chönd 7 Wuche id Flittis :) jupiiiii

Zuletzt bearbeitet am 30.10.13 13:06

30.10.13 15:58
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@strümpf und so brüch: pfff ich pfiff eigentlich uf so züg. mir sölls bequem si. hm, ja das mit em ufs wc go isch allwä scho chli e trickysach, aber i mein s chleid muesch jo eh übere a....lüpfe, süsch chasch jo nid rächt anesitze und zumindest ich wird au es hösli alegge wenn also das cha abzieh chani au strumpfhose abzieh, das mach jo de kei unterschid oder wie gsehn ihr das? oder machet ihr ein uf nackedei underem brutchleid???

@lela: nei i motze nid, i säge nüt, findes jo härzig das er hilft.

@jane: i finde d iladige au mega schön! aber so wie si vorhär gha hesch hets mr also au sehr guet gfalle.

@lela's filtterwochen: cooooooooool....wo gots de häre?

30.10.13 16:07
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@strümpf: ich dänke es muess vorallem bequem und praktisch si. es gitt ja au bequemi halterlosi strümpf, wenns gueti sind rutsched die au ned ume usw. ich dänke da wüssed die i dene brutmode gschäfter am beschte bscheid.
aso ich legg sicher unterwösch underem chleid a

@lela: 7 wuche?? wow sooo schön.... wie hesch das gmacht?? :)

31.10.13 13:10
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@strümpf,
also ich han grad kauft, die sind mit so gummibänder obe, das hebet den scho :)
ja aber s hösli chöntsch ev. au eifach chli uf d site schiebe, damit nid gad alles muesch abzieh ;)

@flittis,
mer machet en amerika rundreise, und ich han das jahr no kei ferie gha, und zämä mit dene vo nöchst jahr gits gnueg ferie für 7 Wuche :)

juppiiiiii TGIF, zu mindest bi eus im LU :)

03.11.13 13:35
morelia 

Re: Mai Bräute 2014

läck, isch das ruhig hiä!!

03.11.13 13:37
morelia 

Re: Mai Bräute 2014

heiter chli öbis gmacht dises weekend?

i ha d iladigä fasch fertig. nächscht wuche si si sicher gmacht und de bringese uf d poscht
si wärä scho hüt fertig worde, aber dr sprayliim isch mr usgange...

04.11.13 08:00
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

guete morge zäme, hender alli es schöns wuchenänd gha?

mier sind geschter a de hochzitsmäss gsi, aber ich has ned sooo toll gfunde. has mer grösser vorgstellt und irgendwie anderscht. aber mier sind bi eusere favorite tortefrau verbi gange wo au en stand gha hed und hend det chönne probiere. jetz hemer en termin bi ihre abgmacht, ich glaub das chunnt guet

wäg ring hani au gluegt aber han nüt gfunde. aso mier hetted scho par gfalle aber die sind all 10'000.- oder tüürer gsi das chunnt ned in frag.

de nächschti hochzitstechnisch termin hemer erscht wider i 2 1/2 wuche, bin froh jetz mal chli en pause mache...

was hend ier so gmacht?
@morelia: hesch es föteli vo de iladige??

04.11.13 08:40
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

guete morg zämä,

euses weekend isch super gsi, mir sind 3 Tag furt gsi, het echt guet tah.. hochzigstechnisch hemmer also gar nüt gmacht... :)

die wuche sötti na alüte für en termin mit globetrotter z mache, aber mir sind all nanig wiiter mit eusere routeplanig.. :)

@morelina,
ohh ja ich wett au gern luege :)

@novia,
was hender für en termin i 2,5 Wuche?

04.11.13 09:03
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@lela: oh schön wo sinder gsi??
mer hend mit de apero location abgmacht zum mal par sache bespräche, luege was mer für wii wänd usw.

ah ja letscht wuche simer au no im reisebüro gsi, sie stellt eus mal en offerte zäme. aah das wird sicher schööööön

 1 .. 39 .. 75 76 77 78 79 .. 109 .. 138
canella   eigentlich   chärtli   gspannt   chleider   eigentli   irgendwie   santhia   natürlich   richtig   hochzyt   bearbeitet   pfarrer   janedoe   similein   Zuletzt   Morelia   weddingbee   Location   iladige