| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 39 .. 76 77 78 79 80 .. 109 .. 138
04.11.13 10:41
morelia 

Re: Mai Bräute 2014

@novia: schaad isches nid so für viu gsi, d hz-mäss. mi hets denn äbä o chli entdüscht...

@lela: so frei und furt ga isch doch o mau schön. wo siter gsi?

das si üsi iladigä:
dr text isch när schön vrschnörklet uf transparäntpapier ir miti wemes ufklappet. uf dr rächtä innesite isch no telefonnummerolischtä vo gg, mir und de beide tz.







Datei-Anhänge
20130309_121053.jpg 20130309_121053.jpg (17x)

Mime-Type: image/jpeg, 134 kB

20130902_201117.jpg 20130902_201117.jpg (8x)

Mime-Type: image/jpeg, 148 kB

20130902_201233.jpg 20130902_201233.jpg (8x)

Mime-Type: image/jpeg, 168 kB

04.11.13 10:42
morelia 

Re: Mai Bräute 2014

uuups, äs ma nid di ganz chartä druf. müessts glich hurti unde aklicke dasder di ganzi gseht.

04.11.13 10:57
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@novia,
wo hi went dir scho wieder? hesch scho mal gsait?

@morelina
wow mega schöni charte, die gfallet mer super, hesch die ganz selber gmacht?
ich benide euch alli wo so schön chönd bastle :)

@me
mer sind in Frankfurt gsi, und eusem hobby nache em fussball und ishockey luege :) mir sammlet drum sozege stadion (sprich mer wend so vil wi möglich verschidene gseh, inkl match natürli) und da hemer grad 3 noii gsammlet :)

04.11.13 11:23
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@morelia: mega tolli charte gsehnd super us!!
ich chönnt das ned so baschtle...

@lela: has glaub scho mal gschribe aber isch noni definitiv gsi
mier gönd nach afrika. zersch uf zimbabwe go d victoria falls aluege. nacher safari in botswana, nacher evt. en churze städtetrip in kapstadt und denn badeferie ufere insle bi mozambique

ah so cool das isch immer guet so en churz tripp. und wenn ers grad no mit euchem hobby chönd verbinde isch natürlich super!

Zuletzt bearbeitet am 04.11.13 11:52

04.11.13 11:36
morelia 

Re: Mai Bräute 2014

merci ier 2. da wirdi ja ganz rot
ja äs het viu zit i aspruch gno und duets immerno. zum glück hei üsi tz üs bim grundgrüscht ghulfä. und o d schwoscht vo üsem tz. di schaffet irä papeterie. si het üs ghulfä usädssuechä, was mir gnau wei mache.
aber äs het scho viu kniffligs gha, o we d chartä rächt eifach usgseht.

@novia: wow, afrika. kuhl. da geit sicher nid gad jedä härä id flittis. findi super.

@lela: so schön. das findi super heiter so äs gmeinsams hobby. mi gg wet undbedingt mau id rheinneckar arena ga nä match luege (handball) oder uf berlin zu dä füchs. är isch sit chind uf handbau agfrässä u spiut o säuber.

05.11.13 08:48
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@novia,
wow tönt sehr usergwöhnlich :) wie chömet ihr den uf das?

@morelina,
oh das isch aber super das der öpert tipps geh het, aber gmacht heschs ja selber :) brucht sicher viel geduld.

@me
ja es isch allgemein sehr super wenn so di gliche hobbys hesch, so verbringsch immer schö ziit mitenand und keine muen was mache wo ihm nid gfallt :) s luschtigscht isch gsi das mer irgendwo im dütsche a dem match gad na kollege vum gliche dorf troffe hend :)

@iladige,
wie tüänd ihr eigentlich definiere wer ihr iladet? also chärtli chärtli mit em explizite text (du oder ihr) oder eis zäme du/ihr und den mit de adresse definiere? was machet er den wenn es päärli gar nid zämä wohnt?
und bi wemm ladet ihr de partner i und bi wem nid?

05.11.13 08:57
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Hey Mädels sorry, ha grad gar kei Ziiit... Im Moment chumi zu nüüüt...

Halte mich jetzt eifach mal churz a die letscht siite (verzeihed!)

@Iladige
Mier hend eimal DU Iladige und eimal IHR Iladige gmacht für eusi Gäscht und explizit uf d Adresse au anegschribe, wer mer iladed, trotzdem schiints nöd klar, dass es bi de DU Iladige einzelni Persone sind. Die mit Partner reded vo 'mier freued eus mega über d'Iladig'. En Kollegin - mier kenned ihre Fründ gar nöd - hed sogar gschribe, dass sie no ned genau weiss, ob sie in Begleitig chunnd oder allei, mit some Zwinker Smiley am Schluss. Mier wüssed gar nöd, wie reagiere... Was meined iher?
Mier hend z.B. nume bi dene Lüüt de Partner iglade, wo mier au wirkli kenned @lela.. Am Abig simmer nur so um die 60 Lüüt, und da wemmer halt wirkli nume Lüüt um eus haa, wo eus au wirkli wichtig sind und vorallem wo mier au guet kenned :) ... eigentli. Aber ebe, sind jetzt chli im Clinch...

@novia
Gönd uuuuuuuuuuunbedingt uf Kapstadt! s'Feeling vo dere Stadt isch eifach absolut atemberaubend! :) Mier wend au uf Afrika, denke aber eher a Tansania / Sansibar...

@morelia
sehr sehr schöni Iladige!!

Zuletzt bearbeitet am 05.11.13 09:03

05.11.13 09:18
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@lela: das mit de hobbys stimmt, es isch immer schön wenn mer glichi inträsse hed. ich bin aber ami au ned bös wenn min GG ad fuessball mätch gaht und ich en schöne sunntig für mich elei han ;)

mier sind ja das jahr in kenya gsi und es hed eus sooo guet gfalle das für eus klar gsi isch das mer uf afrika wend id flitterwuche. es gitt natürlich no vill anderi schöni länder/kontinent wo mer noni känned, aber mer muess sich ja für öpis entscheide
mier sind eigentli druf cho will botswana und mozambique noni so bekannt isch für tourischte. d lodges und hotel sind alli sehr chli und es isch eifach no rächt ursprünglich, das gfallt eus. und es sind eifach wunderschöni länder!
mier sind letscht jahr in kolumbie gsi, isch ja au ned grad s ferieziel nr. 1 aber es isch wunderschön gsi, und ich finds eifach intressant so länder entdecke wo noni vill lüüt gsi sind. ich has ami ned so gern wenn neume hi gasch und jede säit aaah ja det bin ich au scho gsi, das isch mega schön det oder das isch überhaupt ned schön usw...
sorry jetz bini chli abgschweift

@jane: jaa es wär mega wenns mit kapstadt würd klappe! müend luege öb mer gnueg täg hend, aber ich glaube es sött lange es muess würkli en mega schöni stadt si!
tanzania und sansibar isch natürlich au en traum....

@iladige: es schwirigs thema aso mier werded warschindlich nur ei version mache mit "ihr", will mier praktisch kei einzelpersone iladed sondern all chömed als paar bis uf 2, 3 usnahme.
mier düends au no explizit uf d couvert schribe. mier laded eigentli alli mit partner i. bi zwei kolleginne bini aber noni sicher, die hend de partner beidi noni lang und ich han die no nie gseh...
aber ich glaube da chamer so gnau schribe wie mer wott, es gitt immer missverständnis und par lüüt meined sie sind automatisch mit begleitig iglade!

06.11.13 12:29
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@novia,
ja ich bin amel scho au froh wenn ich mal chli ziit für mich han, aber mer hend beidi au eigni hobby's :) wenni eusi Kalender amel aluege, den wird mer halbe schlecht :)
das Weekend gaht er gad mit de Kollege uf Hamburg, den hani sturmfrei, freu mi scho...

de hend ihr ja mit em reise in die "komische" länder au scho es gmeinsams Hobby, findi toll!
ich wett lieber nid so i die länder, das wer nid so mis, aber wer ja au langwilig, wenn allne z gliche würd gfalle...

@iladige
ich weiss nid ob en DU/IHR Version würd lange und den eifach mit de Adresse... finde zwar das du/ihr gseht chli komisch us...

06.11.13 18:26
morelia 

Re: Mai Bräute 2014

üsi iladige si fertig
judihuiiiiiii
bi so froh. am samstig bringemersä uf d poscht.


mir hei 4 verschideni textä ka:
-zur trauuung und anschliessenden feier laden wir dich
-"" euch
-zur trauung und anschliessendem apero laden wir dich
-"" euch

natürlech nid genau so formuliert und no wo gnau. aber das wärä d underschide.

 1 .. 39 .. 76 77 78 79 80 .. 109 .. 138
similein   richtig   weddingbee   santhia   hochzyt   natürlich   eigentlich   Morelia   chleider   bearbeitet   Zuletzt   irgendwie   chärtli   janedoe   Location   canella   iladige   gspannt   eigentli   pfarrer