Mai Bräute 2014 |
|
1 .. 40 .. 77 78 79 80 81 .. 110 .. 138
|
|
|
08.11.13 10:37
lela85
|
Re: Mai Bräute 2014
@novia, haha ich denke min gg muen au chli unde dure, wills de letscht usflug vu ihm isch ledig :) sie machet das all johr.
@morelina, ohh musch de chli verzelle vo de reaktione :)
@me ich nerv mi gad, mir löh ja d chärtli bi ggs brüäder mache (wohl oder übel, ich bin nid so fan vo ihm) und er hets scho sit fascht eme monet, aber mer müänd immer na warte, wenn mir "normali" chunde wäret, würd er sicher vil eher führschi mache... *nerv* aber nöchst wuche setts cho, ich befürchte das wird fritig abig :(
am samstig bini mit mine wiiber underwegs, aber am sunntig wetti de gern chli Checkliste fürs hochzig prüäfe und vorallem mal chli für d reis plane, mer hend am 23.11 Termin für d flüg z bueche *jupiii* :) ach ja und hani gsait, am 29.11 chunt de kolleg verbi wo eus d ringe macht, zum mal chli bespreche, freu mi au scho...
was hend ihr so vor am Weekend?
|
|
|
|
|
|
08.11.13 11:32
lela85
|
@jane, novia ich bin vo ihm als mensch nid so begesiteret, ich han im 14er thread glaub mal chli devor verzellt... er isch eifach so egoistisch... aber sini Sache wo er macht sind eigentlich super, er isch grafiker und het es eiges gschäft.
phuu Nothelfer, ich mag mich nüme erinnere das isch scho 14 jahr her, mir hend de dozmal gad i de schuel gmacht...
@jane weg dine iladige, das isch recht doof, wenn si alli z gfühl hend si chönd z zwete cho, vorallem wenn nid demit grechnet hesch... ich weiss au nid wie da usechunsch, sind de das pärli wo scho lang zeme sind? ev. chasch ja schüch adüte das ja uf de iladig so gschribe hesch?
|
|
|
|
08.11.13 12:03
novia_mayo
|
@jane: wäg de iladige, das find ich das au sehr schwirig, wenn mer sogar ufs couvert explizit nur de eint name schribt und i de iladig au nur "du" und denn d lüüt meined, sie chönd öper mitneh. für mich wär de fall klar wenn ich so en iladig würd übercho, und wenns ned klar wär würdi zersch nachefrage. aso ich würd au irgendwie elegant versueche, dene lüüt z säge das sie ohni begleitig iglade sind. chasch ja säge es isch us platzgründ usw. irgendwo mueme ja en gränze zieh, susch hed mer plötzli 200 lüüt am abig und d hälfti kännt mer nöd emal
aah schööön wo gahsch go luege wägem chleid?? hoffentlich hesch das mal meh erfolg und besseri verchäuferinne! ich druck der de duume!
@lela: aaah ok das verstahni natürlich... denn chönder ja nur hoffe das d chärtli super usechömed und er chli vorwärts macht! isch für eu ja au doof wenn er immer müend nachefrage...
@weddingbee: aso ich chume vo zug, ich chönnt dich scho mitneh müesstisch eifach vilicht uf zug cho... chönnted eus z.b. am bahnhof träffe oder so. ich känn mi eigentli guet us z luzern.
aaaaah jaaaa mier gahts genau glich wäg em frage nach chind!!!! aso bi mier isch es scho fascht TÄGLICH das lüüt fraged, vorallem im gschäft!! es sind alles u liebi lüüt und sie meineds ja nöd bös aber es NERVT!! und ja, es isch ja würkli ned sälbstverständlich das mier chönd chind ha. ich wott natürlich ned hoffe das es so isch aber mer weisses nie, es chan immer öpis si. und ich han würkli noni uf de tag gnau planet wenn mier afanged familie z gründe. zersch hüratet mer und gnüssed nochli d ziit elei und denn lueged mer wenn mier bereit sind. und wer säit das es grad klappet? vilicht grad und vilicht müemer denn au no 2 jahr warte, kei ahnig...
waaas?? das finid uu fräch vo euchere location!! und d mieti isch ja mega höch??!! chasch nöd nomal mit dene rede?!
|
|
|
08.11.13 13:25
lela85
|
@iladige ojee ich hoffe das git de bi eus keis gstürm... aber ihr machet mer da nid so hoffnige, das es langet wenn mers gnau aschribt. wenn doch nur min Name drufe staht, würd ich doch eifach mal nachefrage zumindest.
@babyfrag ich bin nanig so gross i dem Thema involviert, worschindli will eifach alli wüsset das bi eus d reihefolg muen stimme :) aber chan mer vorstelle das euch das nervt!
@bee wow, das isch recht happig! 3600.- nur für d mieti? chönder den bi de deko au chli selber was mache? mir sind eigentlich bim Budget im Fahrplan... also bevor mers mal gmacht end Hemer eus vorgstellt das es ca 15.000 CHF choschtet jetzt simer so bi 22'000 aber sit s Budget richtig planet isch, simmer im Bereich.
@jane ohh ja viel spass und glück bim chleid sueche, bin gspannt uf de bricht!
Zuletzt bearbeitet am 08.11.13 13:26
|
|
|
|
|
1 .. 40 .. 77 78 79 80 81 .. 110 .. 138
|