| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 6 7 8 9 10 .. 74 .. 138
19.07.13 17:36
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

lucylu: minere meinig sötts gah. han das aghöglet wo mer mir chan privati nachrichte schicke...

19.07.13 18:57
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Betreff Flitterwoche:
Mir händ en Weltreis is Aug gfasst. Es git sones Round-the-World Ticket wome sich zwar a gwüssi Bedingige muess halte aber mit dem Ticket recht wiit ume chunnt.
Hend eus no ned soooo demit befasst aber d Idee findi verlockend

19.07.13 19:46
daenu16 

Re: Mai Bräute 2014

janedoe: WUNDERSCHÖNI CHARTE & sehr tolle Text

19.07.13 19:52
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Danke tuuusig danue16 Positivi feedbacks tüend sooooo guet

19.07.13 22:21
MsJenaya 

Re: Mai Bräute 2014

@_janedoe du hast den gleichen text wie ich für meine einladung verwendet. ich fand den spruch so passend für uns und sehr, sehr schön.



Ich finde die Einladung auch sehr wichtig und ich habe die ganze Hochzeit nach der Einladung geplant. Sie weisen den Weg für die Gäste, wie die Hochzeit etwa sein wird.

Für alle Zusatzinfos habe ich ein Hochzeits-ABC erstellt. Ich wollte noch so viele Infos mitgeben, die einfach auf der Einladung keinen Platz gefunden haben. Da dachte ich, so sei es am besten.

Zuletzt bearbeitet am 19.07.13 22:24

Datei-Anhänge
Foto-1.jpg Foto-1.jpg (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 107 kB

19.07.13 22:35
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

MsJenaya so luschtig, ich han dich doch na gfrögt weg de Schrift bim Lasercut! Han d'Schrift denn au abeglade aber leider gfalltsmer mit eusne Näme ned so guet.

De Spruch isch für min GG und mich au mega passend und es isch sone schöne Leitsatz.

Dini Iadig isch wunderschön! So edel. Hesch die selber gmacht?

19.07.13 22:37
MsJenaya 

Re: Mai Bräute 2014

Ja, die hani selber gmacht.

Ah ja stimmt...wäg dr Schrift. Eh, es git eso viel schöni Schrifte. Dis Monogramm gfallt mer sehr guet. Das isch würklech super schön use cho.

19.07.13 22:43
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Ich han am Afang gar keis Monogramm welle. Han gfunde das chame doch gar ned bruche aber GG hed mi de überredet dases doch tolle Fade drii git. Recht heder Vlt chame da öppis mit Lasercut mache
Es git viel z viel tolli Schrifte, me cha sich schier nöd entscheide.

Ich han au es Hochziits ABC erstellt, genau usem gliche Grund. Has aber no ned fertig, fehled no paar Buechstabe ;) Ich nimm a du hesch es au separat gmacht? Wie machsch das inne a, also wie integriersch das? Sueche no nach Lösige, z.B. au für d'Antwortcharte, wett die nöd eifach inelegge

20.07.13 12:48
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

FringillaVigo:
Ja, so chasches mache oder ebe die wissi Ebeni grad ganz lösche. Schwarz-Grau ghüslet heisst bi gimp durchsichtig.

Jetzt chumi irgendwie nümme drus. Ich han alli Ebene glöscht wo nüt druffe isch, au die wo 'Hintergrund' heisst. Denn hani überall d'Deckchraft uf 0 tah usser dett wo Buechstabe druffe sind, trotzdem isch de Hintergrund immerno wiss?! Weiss nöd wasi falsch mache

20.07.13 13:42
FringillaVigo 

Re: Mai Bräute 2014

Hesches us .png abgspicheret? Wil wie gseit, nid alli Bild-Format choi Tranzparänz abspichere u de wirds glich wiss.

Jetzt bini oh grad verwirrt: Wenn alli Ebene glöscht hesch usser, die mit Buechstabe, weli si de no fürig blibe fürd Deckchraft uf 0 zsetze?

Has jetzt oh mau usprobiert, wobi ig eifach alli Ebene, usser die mit Buechstabe "unsichtbar" gmacht ha (aso wed im "Ebenen"-Fänschter ufs Aug klicksch). De chunnt bim Abspichere e Warnig, as .png keine Ebene kennt und ob alli sichtbare Ebene wotsch vereine ->OK

Ha mis Bild ines Word igfüegt, zum luege obs durchsichtig isch us gseht emu so us...

Zuletzt bearbeitet am 20.07.13 13:44

 1 .. 6 7 8 9 10 .. 74 .. 138
bearbeitet   irgendwie   janedoe   iladige   Location   Morelia   chärtli   eigentlich   similein   weddingbee   hochzyt   chleider   natürlich   gspannt   richtig   canella   Zuletzt   eigentli   pfarrer   santhia