Mai Bräute 2014 |
|
1 .. 40 .. 78 79 80 81 82 .. 110 .. 138
|
|
|
11.11.13 13:51
lela85 

|
Re: Mai Bräute 2014
Guete Tag ihr liebe...
ojee scho wieder mäntig... :(
@bee:
weddingbee85: entweder verwütschisch so en partydj-guido oder hanspeter jetz hani also gad mega müäse schmunzle... :) mir hend en Alleinunterhalter im Internet gfunde, ich hoffe di isch den au so wie mirs eus vorstellend...
@morelina, und sind scho reaktione cho? oder henders b-poscht gschickt?
@babyfrag, also ohni jetzt welle z nerve :) wie gsehnd ihrs so? hender vor nach de hochzig z starte, oder wender nachli warte?
@me das Weekend hani mer soviel vorgnah zum mache, aber schlussendlich Hemer glich nüt gmacht :( jänu...
|
|
|
|
|
12.11.13 08:25
canellanicht registriert
|
@lela85: hesch es chleid gfunde?????
|
|
|
|
12.11.13 10:43
canellanicht registriert
|
@novia_mayo: jo i ha so freud a däm chleid, es isch eifach suuuuuuper!!! nei es isch keis mit schnüerig, es het rissverschluss hinde und höggli. corsage macht meh e wäspitaille, de chani scho fasch e chli mithalte mit dir nei dä in züri het kei unterwösch, leider....aber i ha sowieso widermol uf london welle, isch au scho 10 johr här siti sletscht mol bi gsi. vo däm här lot sich das super verbinde. ich ha vieli...das wo i hüt gang go fertig mache isch es tribal mit bougainvilleablüete und schmätteling. i hoff i mag 4 stund ushalte bis es fertig isch, het saumässig weh gmacht letscht mol.... naja
|
|
|
12.11.13 11:46
lela85 

|
Guete Tag Ihr liebä,
@morelina, wow super, das isch ja mega schnell gange :)
@canella, ohh doof weg de chertli, aber das isch ja nid so tragisch, es isch ja nur drinine, oder? weg enere corsage mueni den ev. au na go luege, aber das machi nanig gad jetzt, ich bin immer nachli i de hoffnig das no s eint oder ander Kilo purzlet :) betreffend em chleid: http://www.heiraten.ch/forum/board/anlae...4-4_640_74.html und was hesch für es tatoo, tönt no nach eme grosse :)
@Baby mir gönd ja den im Herbst 14 chli go reise und mir hend vor ab den nüme z verhüätä unds de druf abcho z lah... mer weiss ja den nie wies ischlaht :)
@me gester hend GG und ich nachli bläuderlet und mer hend eus vorgnah am Weekend entlich mal wieder chli fürschi z mache, bis ene wuche söttet den au d entwürf vo de chärtli do si *ungeduldig*
|
|
|
|
|
|
1 .. 40 .. 78 79 80 81 82 .. 110 .. 138
|