| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 40 .. 78 79 80 81 82 .. 110 .. 138
11.11.13 13:29
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

hallo zäme:

@ novia_mayo: wär natürli genial, und uf zug chumi easy...

@ me: han mi mittlerwile wieder beruhigt und versuech bim nächste träffe mit euesere location-frau eifach chli z'handle...

@ baby: grundsätzlich ischs ja nöd so das ich mich per se ufrege wänn ich wäg eusere familieplanig gfragt wird. aber wänn arbetskollege meh als einisch und no vorem chef fröged findis scho eher schwierig...und da frög ich mich eigetli meh ab de persone als das mich d frag sälber nervt...

@ wiiteri planig: mir müend mittlerwile nur no d blueme, s menu, s outfit vom gg (muess er elei mache, ich gseh ihn ja nöd vorher ), mis makeup und d frisur, und no en dj ussueche/finde. das wiederum gstaltet sich als schwierig wie ich han müesse feststelle (aso de dj).
entweder verwütschisch so en partydj-guido oder hanspeter oder dänn sinds sacktüür...mal luege was mer da schlaus mached

wünsch eui en wunderschöne nami! ich freu mi sehr uf euse brunch

11.11.13 13:51
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

Guete Tag ihr liebe...

ojee scho wieder mäntig... :(

@bee:

weddingbee85:
entweder verwütschisch so en partydj-guido oder hanspeter
jetz hani also gad mega müäse schmunzle... :)
mir hend en Alleinunterhalter im Internet gfunde, ich hoffe di isch den au so wie mirs eus vorstellend...

@morelina,
und sind scho reaktione cho? oder henders b-poscht gschickt?

@babyfrag,
also ohni jetzt welle z nerve :) wie gsehnd ihrs so? hender vor nach de hochzig z starte, oder wender nachli warte?

@me
das Weekend hani mer soviel vorgnah zum mache, aber schlussendlich Hemer glich nüt gmacht :( jänu...

11.11.13 14:02
morelia 

Re: Mai Bräute 2014

mir hei scho 3 amäudige

@baby:
isch für üs nach dr hz scho nes thema. aber meh, dasmers lö la drufabcho u nid explizit düe üebe (tempi messe usw...)

12.11.13 08:04
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

wuhuuuuuuuuuuuu sorry leute bi voll nid zum schribe cho...mues scho luege das i no nochechume mit mitläse

üsi iladige si immerno im baschtle, aber wenn i s material no überchum wo i bstellt ha sötts länge das i am samstig fertig wird drmit. mr müese se jetz de ändlich mol uf d poscht due, ämel die für die gladene gäst. isch mr no es missgschick passiert...es paar charte si vo dr füechtigkeit vom liim inne licht zämekläbt. s het grüen abdruckt uf die eint site und chli vom text chläbt jetz uf dr andere site. s isch nid meeega schlimm, me chas immer no läse und so aber bizeli gnärvt hani mi halt scho. naja...de wichtige lüt schicke mr de e schöni unverwüscheti missgschickcharte und bi dene wo si eh im altpapier landet nach dr hochzyt, dene schicke mr halt die.

am samstig bini gsi go s chleid abstecke. si het gar nid viel müese abschnide, s het eigentlich passt wie agosse. si het mr no empfohle e corsage azlegge drunter, eifach wills e besseri haltig macht. si het mr de eini gä zum algegge, mues säge, das het würkli no guet passt. bi chli mit em gedanke am spiele no e usflug uf london z mache und mr bi victoria's sectret die passendi hochzytsunterwösch z chaufe, natürlich mit corsage

@baby: bi üs chunts no chli drufa öb mr no e hochzytsreis mache im februar 2015 oder nid. i wött nid unbedingt hochschwanger in dr wältgschicht umegondle. aber i wird de d pille absetzte und denn lömers drufacho. s wär scho s ziel vor 30gi mami wärde

jippiiiiiii hüt wird hoffentlich mis tattoo ändlich fertig!!! freu mi meega!

12.11.13 08:25
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@lela85: hesch es chleid gfunde?????

12.11.13 09:33
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@weddingbee: ok super denn nimm ich dich doch mit vo zug

@dj: hahaha ich weiss genau was für type du meinsch gueti dj's sind glaub würkli no schwirig zum finde! mier hend zum glück en kolleg wos macht. er leit ab und zue i bar's uf und hed au scho uf hochzite ufgleit. und de priis isch au super, 300.- + ässe und trinke

@baby: mier hend noni drüber gredt wenn mer gnau möchtet afange mit de familieplanig. bi eus chunnts au drufa, öb mer im 2015 nomal möchtet go reise oder ned. wenn ja, denn wotti natürlich au lieber unschwanger gah

@morelia: hey schön hend sich scho 3 agmäldet! hesch susch vill reaktione übercho wäg de iladige?

@canella: ooh schön hesch scho chönne dis chleid go abstecke! und das es so guet passt isch natürlich super.
hesch du demfall keis chleid mit schnüerig? denn würdi uf jede fall au en corsage alegge. das macht en super figur.
das mit de hochzits unterwösch vo victoria's secret isch en super idee! s hed ja jetz z züri am flughafe au eine, aber die hend nur parfüm und so und kei unterwösch
was hesch für es tattoo??

12.11.13 10:43
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@novia_mayo: jo i ha so freud a däm chleid, es isch eifach suuuuuuper!!! nei es isch keis mit schnüerig, es het rissverschluss hinde und höggli. corsage macht meh e wäspitaille, de chani scho fasch e chli mithalte mit dir
nei dä in züri het kei unterwösch, leider....aber i ha sowieso widermol uf london welle, isch au scho 10 johr här siti sletscht mol bi gsi. vo däm här lot sich das super verbinde.
ich ha vieli...das wo i hüt gang go fertig mache isch es tribal mit bougainvilleablüete und schmätteling.
i hoff i mag 4 stund ushalte bis es fertig isch, het saumässig weh gmacht letscht mol.... naja

12.11.13 11:46
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

Guete Tag Ihr liebä,

@morelina,
wow super, das isch ja mega schnell gange :)

@canella,
ohh doof weg de chertli, aber das isch ja nid so tragisch, es isch ja nur drinine, oder?
weg enere corsage mueni den ev. au na go luege, aber das machi nanig gad jetzt, ich bin immer nachli i de hoffnig das no s eint oder ander Kilo purzlet :)
betreffend em chleid: http://www.heiraten.ch/forum/board/anlae...4-4_640_74.html
und was hesch für es tatoo, tönt no nach eme grosse :)

@Baby
mir gönd ja den im Herbst 14 chli go reise und mir hend vor ab den nüme z verhüätä unds de druf abcho z lah... mer weiss ja den nie wies ischlaht :)

@me
gester hend GG und ich nachli bläuderlet und mer hend eus vorgnah am Weekend entlich mal wieder chli fürschi z mache, bis ene wuche söttet den au d entwürf vo de chärtli do si *ungeduldig*

12.11.13 15:26
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@canella: ok ja denn würdi uf jede fall en corsage alegge. ja sicher chasch mithalte du gsehsch super us i dim chleid!
aah cool und wo hesch das tattoo? zeigsch eus es föteli??

@lela: wie laufts bi dir mitem abneh? isch chli öpis gange?
ooh schööön bin scho mega gspannt wie euchi chärtli usgsehnd!!

@me: ich müesst wägmene ring go luege und wäge schueh aber chume in nächschter ziit ned so dezue...

12.11.13 15:29
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@lela: bisch du per zuefall am samschtig in sursee gsi?

 1 .. 40 .. 78 79 80 81 82 .. 110 .. 138
gspannt   hochzyt   richtig   weddingbee   natürlich   Morelia   eigentlich   janedoe   Location   pfarrer   santhia   iladige   Zuletzt   canella   similein   chärtli   chleider   irgendwie   eigentli   bearbeitet