| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 42 .. 81 82 83 84 85 .. 112 .. 138
15.11.13 10:10
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@canella: s tribal gseht schmerzhaft us... aber schön! nacher mit de farbe isch sicher hammer

@lela: aah ja jetzt gseht mers vill besser :)
ich find s foti au mega schön aber ich würds au eher inne dra oder hine.
spruch findi schwirig, da hetti au gar kei idee.....

hmm ok. das bruched mer ebe eigentli ned... mier schribed uf d iladig das mer eus nur gäld für d hochzitsreis wünsched und die wos intressiert chönd denn uf de page go luege wo mer hi gönd

15.11.13 10:17
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@novia,
ja daher wer wohrschindlich s 1. Chärtli de Favorit...
ach de schiss spruch stresst mi... :) ich han na überleit s Datum au vorne druf z tue?

weg de page, chasch den echt nid ev. mit Jimdo was mache? wenn eh nid all zuviel druf wetsch?

15.11.13 10:46
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@lela: jippi, jetz hanis chöne luege. also i find s 1. au schöner, wills eifach vo de farbe här besser passt ton in ton in viollett find ich. zuviel viollett isch es ämel sicher nid. usserdäm lachet ihr so härzig uf em frontfoti.

@novia: ja es het würklich huere weh do. i bi nid wehlidig, süsch hätti nid so mängs grosses tattoo, aber das tribal isch ächt dr horror.
mir hän üsi page auf ichwünsche gmacht. findes praktisch will de alli infos chasch drufmache inkl.s chänke usw. me cha au uswähle weli rubrike me wott azeigt ha und weli nid. ich ha z.b d rubrik flitterwuche usegno will i jo no nid weiss wo mr häre gön und öb mr überhaupt gönd. dr priis findi ok. es isch au nid schwirig d site z gstalte.

15.11.13 11:04
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@lela: ich finde au s 1. am beschte!
muess es denn en spruch si??

ja das wär au no en idee. mier wänd ebe eigentli nur das wäg de flitterwuche und die wichtigschte adrässe und telefonnummere

@canella: das glaubi das das mega wehtuet...!
wie vill hend ier zahlt für d page?

15.11.13 11:19
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@lela: ich ha au zersch dänkt i mach no e spruch druf. und de hani irgendeine usekramt und de hani die charte gläse, es isch mr so huere schnulzig inecho, ha dr spruch grad wägglo.

@novia: glaub 180.-

15.11.13 11:27
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

danke euch zwei für euchi Feedbacks, isch lieb. ich denke mir müänd au mal na drüber rede de spruch eifach weg z lah... well er sött ja no Mundart si, und so de schnulzi typ bini au nid :)

ich glaube au mer hend 180.- zahlt...

16.11.13 17:52
Lula 

Re: Mai Bräute 2014

Hoi zämä, isch es erloubt hie ou aus März Brut mitzschriebe?
Im 14ner Thread louft mir bau chli zviu für regelmässig mitzschribe u uf aues izgah, u mi Thread füür Frühjahrsbrüt isch iwie erfolglos


Wünsche euch no ne schöne Obe

18.11.13 07:55
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

hey lula, klar dörfsch du bi eus mitmache

hender alli es schöns wuchenänd gha?

18.11.13 08:59
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

Guete Morgä ihr liebä :)


@lula,
natürlich darfsch :) herzlich willkomme :)

@me
S Weekend isch tiptop gsi, mer hend eus wieder mal richtig mit de hochzig und eusne flittis usenandgsetzt :)

Mir hend jetzt d Föteli für d Chärtli usgsuecht und eus doch na für en spruch entschide, jetzt lömers no einisch lah ändere und de luege.. zudem Hemer no d gästeliste finalisiert und glueget was mer vo eusere Checkliste als nöchsts müässe mache... :) mir wettet d Chärtli no im November verschicke :)

weg de reis Hemer am sunntig au lang en route zeme bastlet, si isch jetzt scho recht wiit, mer müänd jetzt eifach na paar Sache usestrice, well mer suscht zwenig ziit hend, aber hends jetzt mal eusne reiseerpropte kollege geh zums aluege :) ach ich freu mi scho :)

gester simer no fein go esse (dete womer de au am zivile hi gönd) wells gester no gnau es halbs jahr gange isch bis zum hochzig und will mer hüt Jubiläum hend :)

gester abig hani na en krise gha weg mim chleid, weiss au nid wiso plötzlich z gfühl gha es seg ev. doch nid s richtige...

sorry für de ego-post :)
wie isch bi eu so gsi?

18.11.13 09:22
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@lela: hey super denn sind er ja richtig witer cho!
ich bin froh gsi hemer es hz-freis wuchenänd gha....

gratuliere demfall zum jubiläum!

scho?? das hani ab und zue au wägem chleid. han letschti mal en sändig gluegt wo fraue ihres hochzitschleid uswähled und zum teil heds uuu schöni gha de hani immer dänkt öb mis au gnueg schön isch?! de muessi immer d föteli aluege und bis jetzt hani immer dänkt: doch es isch schön und passt zu mir
ich glaube es isch normal wenn mer ab und zue zwiefel hed?!

 1 .. 42 .. 81 82 83 84 85 .. 112 .. 138
eigentlich   iladige   chärtli   santhia   Morelia   pfarrer   hochzyt   canella   irgendwie   weddingbee   chleider   Zuletzt   Location   richtig   natürlich   similein   bearbeitet   eigentli   gspannt   janedoe