Mai Bräute 2014 |
|
1 .. 42 .. 82 83 84 85 86 .. 112 .. 138
|
18.11.13 09:28
canellanicht registriert
|
Re: Mai Bräute 2014
guete morge zäme
@lula: härzlich willkome bi üs
das wuchenänd bini äääääääääääääändlich fertig worde mit de chärtli bastle. jetz muesi nurno s ilageblatt bi allne inechläbe und de ab uf d post. das wird die wuche no dr fall si. mr düe fang die für die gladene gäst verschick, die fürs apero villicht de chli spöter. müese auno chli a dr gästeliste umebastle. isch huere schwirig wär me alles wott ilade und wär nid.
de hämer no a d homepage umegfiilet, die stot jetz au. mi gg het no öbbis müese übermi schribe, het sich huere schwer do. s het meh so tönt, si isch super, si chochet guet, si putzt guet und süsch isch si au guet.
am samstig bini go d ringe abhole. ha fasch dr lade nüm gfunde. de hani dr ring schnäll agleit, dä sich isch mr grad steckeblibe. ha en nüm ab em finger becho. mini händ si grad richtig ufgloffe vo dr wärmi im lade. hei denn mit wasser und seife müese drhinter. ha en denn dehei nomol agleit, är isch würklich e bizeli äng....drbi hei mr jo d grössi probiert und s het passt, i ha äxtra e grössi grösser gno....weiss jetz nid öb i en nomol söll bringe zum grösser mache oder öb i en so söll bhalte...mei jetz wär no zyt... i dr chile wenn i de nervös bi, dä ring got mr nid ufe finger, ha em schatz scho gseit, nimmsch de silikonspray i sack
@lela: wurum hesch de d krise gha oder wurum dänksch das es doch nid das isch???
@all: wenn got euche gg go dr azug ussueche?
|
|
|
|
|
18.11.13 10:36
lela85
|
@novia, mir hend jetzt lang nüt meh gmacht isch würklich guet gsi und au uu herzig wie gg sich ziit gnoh het und intresse zeigt het :)
hihi danke :)
@canella, ich bin de text go lese, findin also irgendwie no recht herzig, und so mit liebi zum Detail :) ach ja, d iladige nanig mal duse und scho de erscht erfüllti wunsch, nid schlecht :)
bisch denk schö froh isch das gebastel entlich dure, bewunder dich da also scho mit dinere usdur! :)
wer ilade und wer nid findi au schwer, vorallem wo machsch de schnitt mit de gladne gäst... vorallem bi so clique wo immer zeme underwegs sind, chasch ja irgendwie nid efiach eis päärli nid ilade...
weg de ringe, chunt halt chli druf ah wie eng das es isch und wie fescht dini finger agschwulle gsi sind, aber wenns der den amel fascht s bluet abschnidet ischs sicher nid so cool...
@canella+Novia, ich weiss nid ich han mir irgendwie immer was anderes vorgstellt gha, aber eigentlich passt scho zu mir und ich finds au schön, han eifach mengisch z gfühl es seg zu schlicht...
@azug GG, ich denke er gaht afangs jahr aber er muen das selber wüsse... isch ja schliesslich alt gnueg :)
@all, lönd ihr d apero und d feschtiladige nid glichziitig use?
|
|
|
|
|
18.11.13 11:25
Lula
|
Hoi zämä u merci viu mau fürs Willkomme heisse!
@wucheändi: Mir heis bewusst sehr gmüetli gno, heis letschte chli sehr stressig gha, u am Sunntig Obe de no dr 3 vo 7 Teile Tanzkurs...
@lela: Tönt schön bi öich; wohi göh öichi Flittis? Gratuliere zum Jubiläum! Wieso meinsch de es segi doch nit zrichtige Kleid? Mou, mir hei dIladige fasch glichzytig useglah, die wo se uf dr Post hei gha, hei se gloubs 1 oder 2 Täg später gha. U dFamilie zT chli früecher.
@lela & novia: Ha das aber mängisch ou, vorauem hani gänge Angscht, dass es mim GG zschlicht isch... Aber wenni aube umi dFotis agugge, bini doch sehr zfride drmit. Ghört aber gloubs scho chli drzue, dass me zwüsche drin nit sicher isch, git ja so viu schöni
@canella: Gratuliere! Isch es wahnsinns Gfüehl wenn me ändli fertig isch, oder? Das mit am Ilade isch so, hei üs ou schwär tah. Hesch süsch e Ring i dere Grössi wo de chönntisch gugge, obs guet isch wenn ne so im Alltag ane hesch, wüu i merke bi mir dWärmi u dKälti immer, so wie nassi Händ. U süsch chasch ne ja im ne Seifebad lagere, statt es Ringküssi Hesch es Foti vom Ring? *gwunderbin* Mi GG het si Azug vor 9 Täg usgsuecht u kouft. Jtzt wird er im Gschäft apasst, u de chanerne afangs Februar no mau ga probiere u ne ggf mit hei näh. Was no fählt isch zHemd (ha no kei Stoffprob) u dSchueh.
@novia: Ga schlöffle, Kerzezieh, e Fingerring, e Wunschusflug mit am Gotti, ...
@me: Sory, faus i Frage gstellt ha, wo ihr scho lang klärt heit, i bi dr Thread am nacheläse...
|
|
|
|
18.11.13 14:18
lela85
|
@novia, ne ich han na gar nix gluegt, bin nanig so motiviert, machi den denk im Februar oder so :)
weg em Kalender, bhuuu ich het jetzt au öpe die Sache dritah wo du ufzellt hesch... du chöntsch ja ev. no es guetzliförmli dritue (aber vor em bache-gutschii) oder so chli glitzerschribzüg...
@lula, mir machet en 7 Wüchigi USA, Kanada Tour *freu* ev. chasch ja mal churz chli verzelle vo dir/eu und was und wie ihr tüänd hürote, so als update für eus, würd mi emel freue :)
@chleid, ich denke das es immer schlicht usgseht, so ohni Frisur und deko und blumestruss und so :)
|
|
|
18.11.13 15:05
canellanicht registriert
|
@lela: hahaha, dr text ha au ich gschribe, är het diktiert, meh oder weniger....sis hochdütsch isch ame nid grad so dr hammer.... dä wunsch isch nid erfüllt, i ha no öbbis dra umegmechet und irgendwie het mr das so inegheit...has nomol glöscht und neu gmacht, jetzt passts. mir verschicke d iladige für die gladene gäst jetz will die müese s hotel reserviere. die wo "nur" as apero chöme chöne mr auno spöter isch eigentlich egal.
@novia: hm...adväntskaländer...sache vo schleich si ame no beliebt...oder büechli oder kasette (lose das kinder hüt zu tag no???)
@lula: ojemine...tanzkurs...das mache mr de ganz knapp vor dr hochzyt damit mrs au jo no chöne für flittis hämer no kei plan, allwä im februar 15 aber wo ane wüsse mr no nid und wie lang. es isch es super gfühl d kärtli fertig z ha, bi jetz gnueg lang dra gsi. huere liimflash und es gechnorze isch das gsi!!! Dr ring ha i dere grössi gno wie dr fründschaftsring wo mr scho hei, dä trag i jo rächts. dr finger links sött immer chli dünner si....hm hm hm...eigentlich sött er passe...i probiere jetz eifach jede tag und villicht leg i ne mol chli a zum luege öb er würklich würklich passt.
|
|
|
|
|
1 .. 42 .. 82 83 84 85 86 .. 112 .. 138
|