| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 7 8 9 10 11 .. 75 .. 138
20.07.13 13:53
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Du bisch ja wahnsinnig lieb, danke vielmal fürs teschte.

Aso ich has als .png abgspeicheret, das isch aber i de Datei ned durchsichtig :( Und wenni das öffne hani d'Ebene nümme. Hänge mal en Screenshot a:


Nur ide .xcf Datei hani alles mit Ebene und das gseht aktuell so us:

Ach rege mi gad sooo uf :(

20.07.13 14:06
FringillaVigo 

Re: Mai Bräute 2014

Hm... also, das isch klar, as weds .png widr uftuesch, as de nume no ei ebeni hesch, wils die bim abspichere vereint wird. Aber i dim erschte Screenshot gsehts emu us, als hätt klappet. Wil das wo durchsichtig sett si, sich jo graughüselet. Wie gsehts Bild us weds zB mim Microsoft Office Picture Manager uftuesch? Isch de e wisse Chaschte drum odr isches alles grau so wie bi mir? Und wie gsehts us, wes wie ig im Word überne Text leisch?

20.07.13 14:12
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Bi mir heds wiiterhin en wiisse Hintergrund. Machi evt. da öppis falsch?

20.07.13 14:46
FringillaVigo 

Re: Mai Bräute 2014

Ha dr e PN gschickt

20.07.13 22:55
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

So, nach eim Tag nerve, ufrege, teschte und baschtle sind mini Prototype endliiich fertig, nomal tuuuusig Danke ad FringillaVigo.
GG hed extra no müesse en Drucker go chaufe will mir bis jetzt nie eine brucht händ :D Bin fascht duredreiht bis alles uf die richtig Siite usecho isch und so formatiert gsi isch wieni das gern wett.
s'isch ez ned so schön kläbt usw., hani eifach nümm möge

Einladung vorne:

Einladung innen:

Einladung hinten:

Kuvert:

Tischkarten:

Was meineder?

21.07.13 21:32
morelia 

Re: Mai Bräute 2014



mega schön

21.07.13 21:36
zibesa

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

wunderschön =)

22.07.13 09:11
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

_janedoe: wow, das gseht dänn super us!! für das charte-set chönntsch glatt gäld verlange

22.07.13 09:50
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Jöööh Mädels, merci vielmal!! Ich muess zuegäh, jetzt bini au richtig happy demit.
Mini Schwö heds agluegt und grad gfunde es gfalli ihre überhaupt nöd. Oh mann, es regt mi so uf, dass sie a allem öpis uszsetze hed. Sie redet üs alles möglichst schlecht

Was hend iher Hochziitstechnisch so gmacht am Weekend?

22.07.13 13:30
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

_janedoe: aso ich finds super. es git immer so lüüt wo us welne gründ au immer chli griesgrämig sind. da dörfsch di nöd zfescht ufrege. mir gahts zwar amigs au so, aber simmer ehrlich: es muess doch jedes päärli sälber wüsse wie's d hochzyt wott gstalte und fiire. das ischs wichtigste fest im läbe vomene paar und viellicht s einzige wo'd würkli alles sälber chasch entscheide. und wänn dänn d hochzyt nöd "nach eim sälber" gstaltet isch nur um anderi zfriede zstelle isch dänn defür s paar enttüscht und nöd so happy.
das wär für mich s grössere risiko als das mir ei einzigi person seit, das es nöd schön isch...was sölls.

ich han am weekend blueme und deko aglueget...min schatz seit alles wo mer bis jetz gmacht händ sig das wo mer eifach bruucht hend und alles anderi chömmer dänn endi jahr mache...da ich nöd gnueg überchum vom hürate halt ich mich halt jetz a deko sache wo ich mich chan inspiriere lah. alles wo mer zäme müend entscheide wie ehering etc. muessi halt no uf de siite lah und warte bis min schatz au parat isch... und du?

 1 .. 7 8 9 10 11 .. 75 .. 138
richtig   eigentli   eigentlich   Location   iladige   bearbeitet   chärtli   chleider   Morelia   weddingbee   janedoe   canella   similein   santhia   Zuletzt   gspannt   hochzyt   irgendwie   natürlich   pfarrer