| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 46 .. 90 91 92 93 94 .. 116 .. 138
21.11.13 14:51
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

also mit violett meini s "Blaue" und mit auberinge s "rote" :)

mer chan d Schrift au uf s violette tue, ich find eifach das es den zu violette isch :) aber ich weiss au nid ob sichs bisst :)

21.11.13 15:15
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

uiui, da isch mer e paar stund weg und scho häts 1 1/2 siite meh

@jane: schön bisch wieder da!! ich han no keis föteli mitem brutchleid übercho... muesch UNBEDINGT schicke. bin doch sooooo es neugierigs

aso das mit dim ex-fründ tönt gar nöd schön...ich glaub ich würd abwege was grösser isch. das du ihm wotsch bistah will er sich das so fescht wünscht (wobi er ja e fründin hät wo de part sött/tuet überneh) oder öbs unwohlsii bi dir überwiegt. grundsätzlich muess er die ziit ja nöd elei durestah. aber ich verstah das du dich nöd wohlfühlsch. ich fänds jetz no öpis anders wenn er single wär, aber so würdi wahrschinli nöd gah...

@novia: aso dis chleid isch würkli mega schön. staht dir super und mit de frisur wod postet häsch umso meh. e richtigi prinzässin

21.11.13 15:32
Lula 

Re: Mai Bräute 2014

@jane: Danke! dGolden Hour no chli usnutze, das git sicher hammer Fotis!
Tuet mir leid! Findes aber e sehr schöni Geste vo Dim Ex. U wenn de mau sine Eltere alütisch, u bi ihne nachfragsch?
Wow, ihr heit ja super Gäscht, so machts Spass!!

@lela: Bi üs hie maner ou blibe, eifach uf Dach u Feld, uf dr Strass hets nume no so chli überreschte pflotsch.
I finde di rote schöner mit dr Schrift vom Violette. Ha aber gloubs no ne Fähler entdeckt Sorry
Ihr heit Zermonie gschribe, setti das nit Zeremonie heisse? U chas si das ihr nach am dich / euch dr Leerschlag so gmacht heit dich/ euch? Sorry, isch nit bös gmeint, isch mir eifach gad ufgfalle.
Säg mau, stelli mi blöd ah, oder si die ??? nit öies PW? Ha doch wöue ga gwundere.
I würdi ggf bim Link no dAdresse übermale, nit das di de zganze WWW het

@santhia: I wetti ou vo jedem Gast/Paar es Foti, wetti das närne ou mitschicke bi de Dankeskärtli.
Mir hei dKirche am 13.30 u i wetti so uf di 10.45 ga fötele.
Du geisch aber de no früech! I ha je e Stund igrächnet mit spatzig würdi das heisse, 08.00 Kosmetik (si rächnet max 45 Minute), 09.00 Coiffeur, u de ca 10.00 umi hei. ca 10.15 isch de mini TZ bi üs u de lege mir üs ah u fahre zum Fötele. Wie gseht Di Zytplan so us?
Mir göh i ne Schlosspark ga Fötele, u wette eifach ume Egge ufenand zueloufe. Aso GG wird afe higah u fahre de häre. I frage mi viu meh, was mache üsi TZ u ihri Partner i denne ca 45 Minute??
I ha denn üser Änderigskärtli bi smartphoto.ch gmacht, u bi sehr zfride gsi. Wirde ou derte dZivilerkärtli mache.

@canella: Wieso de gad Februar 15? U wenn ihr 8 Täg Sonne u Strand heit u 8 Täg Wandere u Kultur? Oder wäri das kei Lösig?
Meinsch nit, dass wird bau chli stressig vom Baselbiet is Seeland zfahre? U ggf bisch de ou no nervös oder zWätter isch nit so wies setti, oder es het Stou. Mir wäris e zheisse. U wenn de im Seeland no chli guggisch für ne Coiffeuse wo dr würkli zfride bisch?

Zuletzt bearbeitet am 21.11.13 15:40

21.11.13 15:48
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@weddingbee: jööö danke vielmal

21.11.13 16:05
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@lula,
bim violette also (blaue) isch de text nonig korrigiert gsi, s Passwort isch also nur uf em andere richtig :)
das mit em dich/ eu Hemer mitlerwile korrigiert, das mit em Zeremonie hani nanig gseh, danke vilmal!
ich wirde d Föteli gli wieder weg neh vum Link, darum hanis nid ufeglade, das ner wieder weg sind :) aber danke für de Hiwis!

21.11.13 16:08
Lula 

Re: Mai Bräute 2014

@lela: Sorry, isch aso gar nit bös gmeint gsi, isch mir eifach gad so ufgfalle.

21.11.13 16:12
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@lula,
ich hans au nid so ufgfasst, drum zeig ichs euch ja, willi froh bin um es Feedback :)

21.11.13 16:49
morelia 

Re: Mai Bräute 2014

@novi:
dr absolut hammer eifach wunderschön. u dini figur *kleinwenigneidischbin*



@jane:
wet o gärn äs foti vo dim chleid, has no nid becho.



@me:
läck, sit ier flissig, chumä ja chum zum nacheläsä.
ha gad sträng ufem schaffe und o gsundheitlech gad nid so super zwäg.
drum nämetmers bitte nid bös, dasi iz nid uf aues zrüggschribe...
mir hei iz dr termin fürs standesamt.
rückmäudige bezüglech iiladig hei mir gad i de erstä 2 täg äs paar ka, sider denn nüm. bi fescht enttüscht. vorauem wüu z.b. o mi papi gar ke rückmäudig het gä näbscht ganz viune andernä. und es het niemer gwüsst ussert dä tz wi d charte wird usgseh...

21.11.13 17:16
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

@lela
Han d Bilder leider alli nümme ufem PC, da neu... hehe... Eis hani ez gad uf dSchnelli no gfunde... Das hani aber glaub schomal postet... so i dem Stil. Finde das 'brave Nebenandstah' irgendwie chli langwilig...
Mir persönlich gfallt s Chärtli in Aubergine besser. Au d Schrift. Wirkt für mi harmonischer irgendwie... :)

@Santhia
öpper im Forum hed mich uf die Siite bracht:
http://www.minted.com/save-the-date-photo-minibook-cards
Hetted mier eus Chärtli nöd selber baschtled, denn würdis uf jeeeedefall da bstelle, die gfalled mier sooo guet

@canella
Bi eus ischs ebe so, das mier eigentli inzwüsche wieder recht normal chönd mitenand umgah, würd also nöd unbedingt vor ihm flüchte, aber bestimmt leggis au nöd drufa, ihn ztreffe... hehe.

@Lula
Wenns de e golden Hour git! :D
Ich han sine Eltere jetzt en Beileidskarte gschickt. Sie hend mit ihre sit Jahre Striit gha und sogar de Kontakt abbroche und für dMuetter isches jetzt verständlicherwiis mega schlimm... Getraue mi irgendwie gar ned azlüte und dett i de Wunde go stochere..

@morelia
Ou gueti Besserig, was hesch de? Hoffe nüt gravierends!
Mier hend natürli au vo wiiiit ned allne Rückmeldige becho. Au z.B. vo Lüüt wonis echt erwartet hett gaaar nöd. Min Vater hed au keis Wort dezue gseit.. Nidemal womer eus persönlich gseh hend. Uf die eint Siite enttüscht eim das natürlich aber uf die ander Siite freuemer eus lieber über die liebe Lüüt wo sich bedanked und eus ihri Freud au zeiged...

@Exfründ und Beerdigung
Ich han es super Verhältnis zu ihre gha und au nach de Trennig no zwüschetdure chli Kontakt. Leider im letschte halbe Jahr denn gar nümme... Ich würd au uf jedefall ad Beerdigung gah, wenns sone 'öffentlichi' Beerdigung mit Gottesdienscht wär. Aber es isch wirkli nume en Biisetzig im engste Chreis. Min ex hed au immerwider betont, dases ja nöd um eus gaht, sondern eifach drum, dass sich d Schwöschter das so gwünscht hett. Ich glaub au nöd, das er mich als 'sini' Stütze brucht, sondern dasers ehrlich so meint. Ach weiss au ned wasi söll mache...

Datei-Anhänge
Gruppenbild.jpg Gruppenbild.jpg (16x)

Mime-Type: image/jpeg, 40 kB

21.11.13 17:28
Santhia 

Re: Mai Bräute 2014

also i glaub i würd a die Beärdigung goh. Das goht jo nid so lang und denn ischs verbii. Glaub au nid, dass denn irgendöpper gross sich frogt, wieso denn du au do bisch. Und wenns mit ihre guet gha hesch wärs jo eigentli no schön, wenn nur für si würsch goh, nid wäg irgend öpperem süscht.

Das Gruppebild isch der Hammer! Hamers grad usdruckt, das chunnt i mini Föteli-Idee-Sammlig ;-)

Wie heit dirs mit Brutjungfere?
Finds ebe meeeega cool, wenn mehreri s'gliche aa hei (wie uf däm Bild)! Das git eifach die töllschte Böuder! Aber weiss nid öbi das mire Schwöschter cha zuemuete wenn ig das Johr bi ihre quasi als einzig Vorbrut gsi bi und e chli meh usegstoche bi als die andere mit schöne Chleider (vor allem will mis Chleid knallrot gsi isch).
Weiss eigentlich au gar nid so rächt, wieni das söu zur Sproch bringe...hmmm... denn hani süscht no 2-3 Fraue (bzw. 2 dervo Teenies) woni dänke, dass si vilich würde mitmache.

 1 .. 46 .. 90 91 92 93 94 .. 116 .. 138
bearbeitet   similein   pfarrer   Location   eigentlich   Morelia   Zuletzt   chleider   eigentli   weddingbee   hochzyt   irgendwie   iladige   natürlich   richtig   canella   gspannt   chärtli   janedoe   santhia