Mai Bräute 2014 |
|
1 .. 47 .. 91 92 93 94 95 .. 117 .. 138
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22.11.13 08:30
lela85 

|
Re: Mai Bräute 2014
Guete Morge und TGIF :)
@jane, ahhh col :) ich han en Kollegin die het so geili Föteli gmacht, müänder euch mal aluege :) https://www.facebook.com/media/set/?set=...9166&type=1
@Santhia, ich wirde eifach ei Trauzüging ha, meh nid ... aber das langet au :) ich wett den aber sicher no es paar Fteli mit minere TM :)
@jane, das sind echt tolli bilder, danke!
@morelina, ojeee, wünsch der gueti besserig!
@novia, so A....Wuche gits leider, aber he isch scho fritig, und d Wuche isch gli ume... ojee was hesch mit em mac gmacht?
@pinterest, was isch echt das scho wieder?
@me, so das mit de chärtli gaht entlich chli fürschi... ich hofe chömet hüt no s guet zum druck über... hend ihr viel meh bstellt als er brucht hend, oder genau was er brucht hend?
lg und e schnelle fritig... ich öpert hüt au z züri im Hallestadion?
|
|
|
|
22.11.13 08:50
lela85 

|
Re: Mai Bräute 2014
@novia, ojeee, scho krass was so chli wasser mit de Elektronik chan astelle... ich glaub ich lahs mal mit dem pinterest, ha scho gnueg Sache woni "debi bin" :)
ich denke für die Feschtigladne, es paar wenig meh und für apero nochli meh... wenns nid achunt, oder plötzlich no öpert vergesse gange isch :)
hüt isch im hallestadion aber Kai iishockey sondern energy stars for free :) aber meld mi wenni mal an evz - hcd match gah :)
|
|
|
|
1 .. 47 .. 91 92 93 94 95 .. 117 .. 138
|