| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 47 .. 92 93 94 95 96 .. 117 .. 138
22.11.13 09:01
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@lela: jaa säg nüt! janu jetz hoffed mer das d versicherig öpis zahlt

ja genau, ich würd scho es par reserve bstelle

ahaaa ok :) jaa wär cool, obwohl die saison isch de evz leider gaaar nüt

22.11.13 09:03
Similein 

Re: Mai Bräute 2014

Guete Friitiiimorge

Haiaiai.. sit dir flissig mit schirbe.. do chumi gar nüm noche!

@novia.. ojee nid guet mit em mac.. mim schatz isch ds natel mau is Klo gheit (fraget nid wiener das gschafft het ) u de hei mirs über nacht eifach ines seckli vou salz gleit.. me chas o mit riis mache.. aso vilich fingsch ja ou irgend e tüte wo de ganz chasch due mache u duesch dä mau der dri u chli salz oder riis drzue.. vilich klappets ja?!

@lela... kuuli föteli da uf FB, vorauem het si e hammer Frisur.. isch genau das woni no für mi gsuecht ha meeerci
ig finge ds violette o chli schöner...
aso mir hei eifach fürs apéro no chli meh kärtli, aber die angere zimli gnau..

@morelina.. ojee.. lueg guet zue dir, dönt gar nid guet! wünsche dir gueti besserig..

@santhia.. aso i ha äbe 4 TZ mir si scho sit jahre es 5er grüppli u i ha nie eifach nur öper chönne uswähle u so si si haut aui jitze mini TZ's si wei de o aui ds gliche chleid(frab) alege... bi scho mega gspannt..

@me.. jeee ha ändlech d'offerte für üsi kärtli brcho.. jitz hoffi das mir die am mänti chöi bsteue u die när gli gli mau chöme, ha se doch eig. im Nov. wöue vrschicke...
am DI isch no dr Pfarrer bi üs gsi.. isch no kuul gsi u är isch eh super (isch chli e spezieue u nid so dr "typisch" Pfarrer) jitz träffe mir üs de im Januar nomau...

22.11.13 09:04
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

Guete morge, ooooooooooooooh ja TGIF

ha scho s halschratze dä morge neineineineinei

@janedoe: das si ächt cooli föteli!

@santhia: also ich ha nur ei TZ und das längt au. i find das isch so ami-kitsch. Bi im summer anere hochzyt go spaliersto, die brutjungfere...schrecklich...1. si si scho chli älterer kategorier gsi, 2. hän si alli so es glichs türkisblaus chleid agha, wo me genau gseh het das es sone billige fummel isch, denn lieber nid als halbpatzig!

@lela85: cool gots vorwärts mit de chärtli! also ich a nid viel meh bstellt, bizeli ufgrundet und fertig. s längt scher guet. ha no 2 couvert nomol müese ufmache, futsch! aber s got glich no uf
i ha d kärtli jo nonig abgschickt....bi 2ne hani plötzlich chli zwifel öb i die würklich söll as fest ilade. die einti isch mit mir im turne. do i jetz is volley no gang, bini nüm so oft go turne. mr chäme zwar guet zäme us, aber ich ha jetz u nie öbbis vo ihre ghört und ha mi au nid bi ihre gmäldet. wott i si würklich ilade???? und denn isch no eini, vo dere ghör i au nie öbbis, mr hän mol zäme gschaffet und si scho guet uscho und kolleginne gsi, aber öb i si jetz grad söll as fest ilade? verdammt...!!!
und denn isch no die quizfrage: mini cousine wird i dr chile singe. ich ha mit ihre süsch nid so rege kontakt, gseh si öbbe 2-3x im johr a de familiefest. si het no e schwöster und natürlich d eltere, also onkel und tante vo mir. dr onkel isch dr götti vo minere schwöster. do weiss i au voll nid, söll i die nur as apero ilade oder au as fest? isch scho chli doof wenn die halbi verwandtschaft wo süsch ame a de familieträffe isch iglade isch as fest und sie denn nid?! säget mir was i söll mache.....
besser die 2 "kolleginne" ilade oder doch lieber onkel, tante, cousine? süsch chöme eifach götti, gotti und grosseltere, nid no anderi onkels und tantes
BITTE HÄLFET MIR!!!!

gester bini no im bluemelade gsi. d verkäuferin het s fotibuech fertig gha mit de hochzytsdekoratione. de hani das mol chli dörfe düreblättere. mega schöni sache! de heimer mol chli besproche und si het ufgschribe was ich alles gärn wött und was es ca. choschtet:
Brutstruss 80-100.-, Blueme für id Haar 15.-, Astecker Brütigamm und TZ je 15.-, TZ-Strüssli 60-80.-, Kirchedeko für d Bänk ca. 7.- (Masche hani sälber scho), grosses Gsteck für ufe Altar 130-150.-, Kränzli für Bluememeitli ca. 40.-, Körblideko für Bluememeitli 5.-, Tischdeko Bluemekranz mit grossem Windliecht i dr Mitti (lehne si us) 60.- + Kerze, Traktorgsteck 50.-, Kutschestrüssli 20.- und Masche versch. grössene bis 20.-
Das würd grob übere Dume gschätzt und immer mit max. Priis grächnet ca. 1000.- Franke choschte. Si bringe alles häre und mache alles parat. Was meinet ihr, isch das tüür? I find für was wos git isch es no e guete priis.

22.11.13 09:17
Similein 

Re: Mai Bräute 2014

ah jo öper het gloubs no wäg mim HZ kleid gragt, weiss aber nüm wär?! wärs no wet gseh per pn chani nech es föteli schicke..

@canella.. hm, das isch immer so schwirig mit dene iiladige.. cha dir leider o nid wiiterhäufe, lad eifach die ii wo dir meh bedüte u lueg nid druf was me sött (oder ds gfüeuh het me sött wüu me die u die jo iglade het)

@blueme.. hui do hani absolut kei ahnig wieviu das chostet... aber dönt eig. no nach viu wo dir für 1000.-- brchömet!?

22.11.13 09:30
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

@similein: ja bitte, ich wett gern es föteli gseh

22.11.13 09:45
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@canella: das isch mega schwirig wer ilade und wer ned. ich dänke du muesch überlegge wer dier wichtiger isch. da muess es dir egal si öbs verwandschaft isch oder ned, es muess für dich stimme!
ich lade au die einte cousine i und die andere ned. mit de einte hani eifach fasch kei kontakt und sie hed mich au ned a ihres hochzit iglade...

22.11.13 09:52
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@similein: weiss gar nüm öb i dis chleid scho gseh ha, schicksch mr nomol e PN? ha langsam chli es überblickproblem.
ja i find es isch schono viel für 1000.- und de rächts züg.

@iladige: die verwandte bedüte mir cho nid grad meeeeeeega viel, aber die beide kolleginne sin jetz au nid grad soooo bedütigsvoll. do hätt i zu de verwandte scho fasch die längeri beziehig. ds isch ebe ei familie, d cousine wo singt, ihri schwöster und d eltere. und bi de kolleginne...mann i weiss ächt nid....zum apero sicher, aber grad zum ässe???? i wott eigentlich nid lüt drbi ha am fest wo sich süsch au nie bi mir mälde. süsch chönt i grad so guet lüt ilade wo i au scho länger nüt me ghört ha aber drfür vorhär e super fründschaft gha ha.....*arg* i weiss so nid

22.11.13 10:03
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Similein, hiiiiiiier!

22.11.13 10:22
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

@canella: ich schlüsse mich de andere brüüt a. entscheid dich öb di verwandte dir meh bedüted oder d kollege/inne. ich find, das de hochzytstag wahrschinli s einzige fescht isch wo's würkli ums bruutpaar gaht und dänn döfed ihr au entscheide wer ihr wänd debii ha und wer nöd. ich weiss, es isch nöd ganz eifach...aber lüüt wo sich nachane nüm mälded wills nöd iglade worde sind sind eh nöd di richtige lüt.

@me: mich stressts extrem das mir no nöd mal vo de hälfti vode gäst es feedback, geschweige dänn e a-, oder abmäldig übercho händ. ich mach das immer grad innerhalb vo de erschte woche und wänni us wellem grund au immer grad nonig weiss öb ich a dem datum chan oder nöd teili das mit. macht mer das nöd so? vor allem bi somene spezielle alass? ich mein, mir laded ja nöd irgendwelchi lüt i sondern di wichtigste. und bi eus sinds vor allem di verwandte wo nüt degliche tüend...macht mi mega trurig. aber ja, irgendöper hät gseit mer söll sich über die freue wo sich gmäldet händ...

@alli: hät suscht no öper es chleid kauft wo ich nöd weiss? ich bin sooooo en hochzytschleid-junkie worde...unglaublich

@next steps: mir müend langsam aber sicher eusi blueme organisiere und eus für en dj entscheide. beides liit mer so schwer ufem mage. blueme will mir eifach soooooooooo vill gfallt und ich mir so vill chan vorstelle dasi angst han, das mer s nacher nüm gfallt (isch zwar bim hochzytschleid au gsi, aber bis jetz bini immerno happy)...und de dj findi eifach mega wichtig das er guet isch und wett mi nöd falsch entscheide. wobii mer ja nöd soooo vill ziit händ will scho ganz vill usbuechet sind...äch, die problem womer hät wenn mer hüratet... und trotzdem ischs sooooo e schöni ziit.

22.11.13 10:33
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@novia,
hoffe hesch en gueti Versicherig... ich glaub drum das es wenn de Schade vo Lüt im Hushalt gmacht wird, das si den nid zahlt...

@similein,
jep finds au mega, au s ganze drum und dra... mit de Natur und so, aber gell isch halt kanada :)
4 TZ findi eich au na cool, aber eini muen ja den d haupts si, wo underschribt oder? wie hesch de das gmacht?
ach ja, darfi s chleid au luege? :)

@canella,
schwirigi Situation, und ich glaub jede het sottigi fäll, ich finds eifach wichtig das mer für sich entscheidet, obs eim wichtig isch die Person debi zha, unabhängig devo was anderi denket wenn de debi oder nid debi sind, es isch dis fescht und du musch wüsse, ob freud hesch a ihrer aweseheit oder obs eifach nur chli em fride zlieb isch...
Familie findi eh immer heikel, wetsch ja nid es gstürm uslöse, aber du musch die entscheidig für dich treffe! Was bringt der z.b. en Onkel wo 2 mal im Jahr gsehsch und chum kontakt hesch? de lieber en kollegin meh wo guete kontakt hesch...
mir hend au je es päärli iglade womer nüme soviel kontakt hend, aber eifach vo früähner noche no so best Friends sind... wils eus wichtig isch!
und ich find das isch de usschlaggebendi Punkt: wie wichtig ischs dir?!

@chilä,
hürotet ihr katholisch, reformier, ökomenisch, frei oder suscht es wie?
die wo katholisch tüänd welli art hend ihr gwählt?

@bee,
oje, das isch schad wenns nid wie erhofft vil rückmeldige git... ich bin au demeinig das mer mindestens sött de gliche tue, aber ich denke mir alli i euem hochziigswahn, müänd eus au chli bewusst si, das es eusei grössti tag isch, und somit nid zwingen au de vo de gäscht... :(

@blueme,
was für blueme sind den so "IN" im mai? ich han Kai plan... :)

@chärtli,
mir hend eus jetzt für di Aubergine entschide... s andere isch eus eifach to mutch violette... :)

 1 .. 47 .. 92 93 94 95 96 .. 117 .. 138
richtig   canella   Zuletzt   hochzyt   Location   similein   irgendwie   eigentli   weddingbee   iladige   chärtli   natürlich   bearbeitet   santhia   chleider   gspannt   Morelia   eigentlich   janedoe   pfarrer