| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 48 .. 94 95 96 97 98 .. 118 .. 138
22.11.13 11:15
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

@canella und novia: föteli chunnt

@novia: ou denn bin ich froh dasi nöd di einzig bin. und bis eus laufts au drufuse das mer im märz oder so gönd...ps: mir händ de glich bluemegschmack. han mich grad is zweite bild verliebt

22.11.13 11:22
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@bee: gäll schööööön ich weiss eifach nöd öb das zu mim chleid passt, wills ganz wiss isch... chönnt mier no vorstelle par pinki blueme dri als akzent, aber anderi farbe chömed für mich ned in frag

22.11.13 11:26
Similein 

Re: Mai Bräute 2014

@weddingbee.. i ha o kes föteli vo dir

@kei rückmeldig.. das chani mega guet vrstoh machts eim trurig/hässig wenn me vo deune eifach nüt ghröt! i meine me weiss ja das es für die lüt e meega spezieue tag isch u de chame doch ds mingscht es sms schribe u merci für diladig säge.. aso das isch mini meinig u würd i sicher mache!
bi de o gspannt was mir für rückmäudige brchöme wenn mir üsi iiladige vrschickt hei...

@blueme.. aso mini Floristin het o gmeint früechstens nächst johr, si het sogar gmeint so zwe wuche vorhär würd länge.. aber das isch de für mi säuber doch gad chli knapp.. denn wot i def. aues organisiert ha =)

@lela.. i weiss isch hie nid üblech das me so viu TZ het, aber ha mi eifach nid chönne / wöue entscheide.. u wär das de ungerschribt chöi si unger sich usmache.. so bini fein raus

@chilä.. mir hürote reformiert.. mit viu musik u so..

@novia.. hie no üsi iladige..
u bi de apéro chärtli steit eifach dä text:
Zur Trauung und anschliessendem Apéro laden wir Dich / Euch herzlich ein.
u schüsch genau glich wie die angere

@dj.. dä hei mir zum glück scho, e arbeitskolleg vom GG.. schüsch hätt i aso o kei ahnig gha..

föteli vom chleid schickinech gad

22.11.13 11:26
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@novia,
mir so chli katholisch mit de höchste segnigs art, aber d predig wird ökomenisch, da ich reformiert bin (min Vater und sini Familie sind aber katholisch, darum ischs für mich nid fremd).
Ich finde eifach de Pfarrer womer hend so klasse, de macht de das scho guet :)

@bee,
darfi dis chleid au luege?
weg de Blume, das isch gar nid mis ding und ich han mich no nüt demit beschäftigt... das isch wie mit de deko :)

@canella,
hmm de blibt der nüt anders übrig als münze z werfe
ne seich das isch echt doof, aber mer chönd dir da leider d entscheidig nid abneh...

din struss passte demfall voll zu euchem pink/grüän Motto :)

@blueme,
wer denk na guet, wenn mer e chli en farbige het, also damits chli absticht... mir gfallet drum die wiise trichterblueme mit em lange stil na, Kai ahnig wie die heisset...:)

@simi,
hihi das isch mal guet, das wird mer au en kampf geh :)

Zuletzt bearbeitet am 22.11.13 11:27

22.11.13 11:32
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

@novia: ja gäll du häsch es ganz wisses chleid...schimbar sött mer dänn nöd en struss nur mit wisse blueme ha damit mer en kontrast zum chleid hät...aber gäll, im ändeffekt muess es für eim sälber stimme. ich persönlich wett eifach pastellfarbe will eusi ganz hochzyt pastellig isch und es ziitli lang hani 176 brutstrüss uf mim iphone gha. mittlerwile nur no 3

Datei-Anhänge
images.jpg images.jpg (12x)

Mime-Type: image/pjpeg, 7 kB

imagesCAIN76UN.jpg imagesCAIN76UN.jpg (8x)

Mime-Type: image/pjpeg, 8 kB

untitled.bmp untitled.bmp (8x)

Mime-Type: image/bmp, 149 kB

22.11.13 11:34
Similein 

Re: Mai Bräute 2014

ou jitz hets diiladig gar nid gschickt..
voila..

Datei-Anhänge
iiladig.jpg iiladig.jpg (33x)

Mime-Type: image/jpeg, 169 kB

22.11.13 11:36
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@bee: ja das dänki ebe au. aber wenni chli meh rosa und pink nime anstatt z vill wiss sötts scho gah.
mier gfallt ebe s pastellige au am beschte
die strüss gfalled mer alli au mega guet!

22.11.13 11:42
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

@similein: mega schöni chärtli! d föteli sind de hammer.... ier sind es schöns päärli!!

22.11.13 11:58
Santhia 

Re: Mai Bräute 2014

Dir sit jo waaahnsinnig! Mis Poschtfasch überquillt ;-) Muess denn das zobe nocheläse!

Nid amälde:
mini Schwöschter het genau s'gliche Problem gha und isch au mega enttüscht gse. E wörd mi natürlich au sofort amälde. Aber me darfs eifach nid persönlich neh. Für anderi isch dä Tag halt nid glich wichtig wie für eim sälber. Und i der hütige Zit nähme sich eifach nümme alli grad Zit für so öppis. Me luegts aa, schwupps ischs vergässe. Aber ebe. Toll findis au nid, aber i dänke eifach me muess probiere, snid allzu persönlich z'näh.

Similein:
Cools Logo :) bimer au grad am eis überlegge, aber mit S und M ischs chli schwiriger als mit S und S... aber ha schone Idee, goht au e chli id Härzli Form ine

22.11.13 11:59
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@novia & weddingbee: mi struss wird au i dene farbe si, pastellig und no pinki röseli, also die röseli wo usse so wiss/grüen si und denn inne knallpink. dr räscht mi rosa, gälb usw. d floristin macht de das scho rächt. i möcht eifach nid allzugrossi blueme, lieber vill chlini blüemli. und de natürlich no grüenzüg. aber e kompakte runde struss, kei tropf und keini lange grüene stil wo abehange.

@blueme: i bi eigentlich nur bi dr floristin gsi zum au mol chli z wüsse was dä spass de au so choschtet.

@lela85: kallas meinsch du, so heisst die blueme. ja de struss wird scho zum motto passe, aber i wött jetz nid au NUR pink, wiss und grüen, s darf scho chli no anderi farbe dine ha.

 1 .. 48 .. 94 95 96 97 98 .. 118 .. 138
weddingbee   Location   similein   chärtli   eigentli   Zuletzt   richtig   Morelia   natürlich   hochzyt   pfarrer   chleider   janedoe   bearbeitet   irgendwie   iladige   canella   santhia   gspannt   eigentlich