@weddingbee: dis hani irgendwie nid übercho...kei ahang oder bild drbi gsi
ich suech chrampfhaft es bild vome bluemestruss wo mr gfallt...fehlanzeige...aber do es föteli vo dene pinke rose wo i drin wott. stelled euch eifach die bluemestrüss vo dr novia und weddingbee vor inkl. dene röseli
@Blueme Mier hend e Offerte becho für 3000.- (!!!!)... Debii wäred de Bruutstruus, 2xBluemearmband für TZ, 2x Astecker für Brütigam und TZ, es Altargsteckt, 2x Gsteck für vor de Chile/Location uf Ständer, 15x Bankschmuck Chile und 7x Tischdeko. Vöööllig überrisse oder?
Darfi frage wo dus mache lahsch? Es isch gspunne. Klar mier wend Pfingstrose und mier isch bewusst, dass die mega tüür sind, aber sie sind ja schliessli au grösser als normali Rose und ich denk pro 2 normali Rose chönntsch 1 Pfingstrose rechne... Und mier wend viel mit Schleierchruut und Astilbe. Cha mier nöd vorstelle das das soooooo tüür sötti sii -.-
@similein, danke für s foti, es staht der mega guet! vorallem hinde findis mega schön gmacht... cooli iladige hender da :) uf de page bini au no go gwundere, di isch au mega schön gmacht!
@bee, ich bin dis chleid go Google, ich finds sehr schön, da mumer aber au di richtig figur ha für das :)
@janedoe: www.bluemeloube.ch isch halt bi üs i dr region, ja pfingstrose si allwä scho tüür, aber wenn de süsch eifach no schleierchrut und chli grüens drzuenimmsch glicht sich das jo au wider chli us.... was machsch uf d tisch? es gsteck?
@lela: dankeschön. ja, so wie's model gsehni nöd us, bin halt eifach ebitzli kurviger baue, aber gottseidank sind mini problemzone under de gürtellinie, det gseht sie niemer