| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 49 .. 96 97 98 99 100 .. 119 .. 138
22.11.13 13:49
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

@jane: aso chf 3000.00 findi au zvill...cha mer sicher mache wenns eim überhaupt nöd drufachunnt. mir händ eus s maximale budget bi chf 1200.00 gsetzt.

@canella: die rose gfalled mir au mega guet. ich würd persönlich die neh wo wiss sind und en hellrosa rand händ.

22.11.13 14:36
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

huuuu i ha uf dere homepage mol chli umegstöberet, huere schöni sache!!!
ha do mol e uswahl was mir so gfallt

Datei-Anhänge
Brautstrauss.JPG Brautstrauss.JPG (16x)

Mime-Type: image/jpeg, 24 kB

Brautstrauss 2.JPG Brautstrauss 2.JPG (5x)

Mime-Type: image/jpeg, 19 kB

Brautstrauss 3.JPG Brautstrauss 3.JPG (11x)

Mime-Type: image/jpeg, 19 kB

Tischdeko Blumenkranz mit Windlicht.JPG Tischdeko Blumenkranz mit Windlicht.JPG (12x)

Mime-Type: image/jpeg, 23 kB

Tischdeoration mit Windlichtern.JPG Tischdeoration mit Windlichtern.JPG (21x)

Mime-Type: image/jpeg, 110 kB

22.11.13 14:38
canella

nicht registriert

und das isch für di lela85, callas in aubergine

Datei-Anhänge
Strauss Callas in Aubergine.JPG Strauss Callas in Aubergine.JPG (25x)

Mime-Type: image/pjpeg, 16 kB

22.11.13 14:45
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

@canella,
dankä, das isch mega cool :) so eine wetti!

22.11.13 14:59
Lula 

Re: Mai Bräute 2014

@morelia: Het Di dGrippe erwüscht oder setzt dr zWätter zue? Hoffe Du bisch gli umi zwäg! Ah, tönt aber gar nit guet. Hesch am Döktu scho aglüte?
Juhui, so schön.
Mir hei im fau fasch gar kenner Rückmeldige gha, aso ämu bi de Aperogäscht, si de bi guet ar Häufti ga nachefrage, u hei Lüüt wo sech nachwievor setti mäude, für mi si di jtzt aber eifach nit drbi. Aber bezüglich dr Karte, hani nume vo ganz wenige e Rückmäldig brcho.

@jane: I hoffe Du findisch e Wäg, wo für Di stimmt, u niemert verletzt. Aber wenn sich das dSchwöschter gwünscht het, denn würdi gah. Ha aube zGfüehl, wenns mügli isch, setti mi de letschti Wunsch erfülle. Witzigi Fotis!
Autsch! 3'000.- Stutz! Findes viu zviu, würdi uf jedefau no verglieche ihole! Chas ja nit si

@santhia: I ha eifach mini TZ u fertig. Das muess länge!

@novia: Ohje, aber hei, mir hei Fritig, u somit scho quasi Wucheändi! Finde aber Din GG herzig, dass ers so locker nimmt. Meinsch nit, ihr chönntets mit dr Heizig oder wie dSimilein het vorgschlage mit Riis ine Sack ine tue.
Gseh schön us Diner Strüüs!!

@lela: Hei se ja bastlet, u hei 5-10 Grundkartene meh bastlet, u hei jtzt ämu nüm meh. Het aber ou drmit ztüe, dass mir no paar unsicheri hei gha, u di jtzt ebe ou iglade hei. U bi denne wo mir hei müesse nachebstelle wäg am Locationwächsu hei mir gloubs so 5i meh bstellt. Eifach zur Sicherheit.
Mir hürote reformiert. Ihr dämfau katholisch? Mit de Blüemli im Mai chani dr leider nit gross häufe, aber vo WS gits so Bluemekalender, wo si nach Farbe u Monet ufglischtet si. Müessti mau gugge, woni die ha.
Meinsch Du dCallas?

@canella: I würdi si vom Turne u si vom Schaffe as Apero ilade, tönt nit so aus ob ihr enand würkli sehr nöch stöht.
I ha bi mir ou nume 1 Teil vor Familie iglade, 1 Teil gar nit, 1 Teil as Apero. Haut eifach nach dem wie viu Kontakt mir hei, oder ou wie ner isch. Aber wenn ihr nit so viu Kontakt heit, würdi i se "nume" as Apero ilade.
I finde 1'000.- glich tüür, aber mir hei haut eifach ou schwein mit üsere. Vorauem dStrüss, dsGsteck füre Altar u dWindliechtli findi happig.
Was heit ihr de für ne Brunch?

@similein: Ou ja, i hätti gärn es Foti
Hei mega schöni Kärtli wo ihr do heit! Gseht härzig us!

@weddingbee: I gloub, dass muess eifach so si. Geit gloubs aune chli so. Ha mi ou enorm gergeret, u GG het eifach gmeint, i söui chli Geduld ha, aber ebe.
Jep, i ha mis Kleid ou. Hesch Du Dis ou scho?
I würdi mau zure Florischtin u di vo ihre lah berate, was Du wettisch, was müglech isch, u wie dr Priis isch.
Das mit am DJ isch schwierig. Aber schlussamend weisch leider ersch nach am Fescht, ob Di richtig entschiede hesch. Oder viellech hesch ja öbert i Dim Umfeld wo dr eine cha empfehle?
Wäg de Blüemli, bi üs stirbt ou fasch aus, im Garte chunnts zwar aube ziemli guet, aber derte hei mir ou weniger Blüemli. Aber ziemli gäbig si Glücksbambuse u Huuswürz... Bisch im fau nit di einzigi, mir si sogar dBromelias igange, u luut mire SchwieMu isch das es "Gjät" wo überau chunnt...

@kei Rückmeldig: Bi üs hei sech ou zT Familiemitglieder nit gmäudet, oder ersch uf nachefrage hi, u haut ou viu Aperogäscht. Drfür hei mir vo teilne ganz härzigi Reaktione gha, wo mir nie drmit hätte grächnet!

@Blueme: So stelli mir mi Struss vor, eifach mit wisse Rose u vergissmeinnicht, aber vor Art her stimmts, u für TZ eifach ohni gehängs

Datei-Anhänge
1A.jpg 1A.jpg (13x)

Mime-Type: image/jpeg, 47 kB

22.11.13 15:49
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

@alli: jetz chunnt mir grad öpis in sinn. weiss nöd öb das schomal thema gsi isch...schlüssed ihr e hochzytsversicherig ab?

22.11.13 15:55
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

@weddingbee: nö kei versicherig. machet ihr ä wärtsacheversicherig für e ring?

@lula: guck hani au für di es strüssli gfunde
also d strüss find i jetz nid überrisse tür, ha scho anders ghört.... s gsteck für e altar isch tüür, das stimmt, aber dört isch au material dra. weiss aber nonid was mr de def. näme und was nid. ha eifach mol jede priis gfrogt damit i weiss was i de cha zämestriche und was nid. d chränz findi ok vom priis. d windliechter düe si uslehne, de mues i die nid chaufe und d cherze chani jo sälber bsorge oder eifach nid düregfärbti, die si weniger tüür.

forumbrunch nögste sunntig

22.11.13 15:55
canella

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014

äh dubbeli, do no s bild

Datei-Anhänge
Strauss mit Vergissmeinnicht.JPG Strauss mit Vergissmeinnicht.JPG (18x)

Mime-Type: image/jpeg, 46 kB

23.11.13 15:20
Lula 

Re: Mai Bräute 2014

@weddingbee: Jep, mir hei bi Zürich dHochzytsversichergig. Si ja "nume" Franke 69.-, u wenn würkli was isch, si mir sicher sehr froh drüber, u süsch hei mir keis Vermöge usgäh.

@canella: Jöö, merci viu mau! Bis ufs Rosa gseht sehr schön us! Ha jtzt aber da bi de Links wo ihr postet heit (sorry, weiss gad nüme wär) no gad e wunderschöne Struss mit Lavendel gfunde... Hmm... Dä giutet ja no aus Liebspflanze, wäri ggf ou e Überlegig wärt.
Ach so.

Datei-Anhänge
2.jpg 2.jpg (24x)

Mime-Type: image/jpeg, 51 kB

23.11.13 17:10
kleinefeder 

Re: Mai Bräute 2014

Voll schön Lula, hab ich mir direkt gespeichert, kann man Lavendel denn immer haben, weisst Du das vielleicht gerade? Du heiratest Doch auch relativ früh im Jahr, gell?

 1 .. 49 .. 96 97 98 99 100 .. 119 .. 138
natürlich   Location   santhia   Zuletzt   Morelia   gspannt   eigentli   canella   chärtli   richtig   irgendwie   similein   eigentlich   hochzyt   pfarrer   chleider   janedoe   iladige   weddingbee   bearbeitet