| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Musik für den Ein und Auszug
 1 2 3 4
12.04.10 13:14
cuenca 

Re: Musik für den Ein und Auszug

Unser Musiker machte uns den Vorschlag, dass wir "ihr Kinderlein kommet" als Auszug spielen könnten

Nein, ernsthaft, wir sind mit unserem Kollegen zusammengesessen und haben uns mal über die Stücke unterhalten. Da ich zum Einzug auf keinen Fall den Hochzeitsmarsch will (egal welchen), aber es dennoch in diese Richtung gehen soll, werden wir vermutlich das Rondeau von Jean-Joseph Mouret nehmen.

Beim Auszug sind wir noch gar nicht sicher, da wir sowohl klassische als auch popige Musikstücke während dem Gottesdienst haben. Zur Auswahl steht zurzeit:

- That's a Plenty
- Ungarischer Tanz N0. 5 (Brahms)

Was meint ihr dazu?

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

01.06.10 19:03
Pontigui2007 
Re: Musik für den Ein und Auszug

Hallo Also wir haben für den Einzug Amacing Grace und für den Auszug Oh Happy Day ausgewählt

01.06.10 20:05
Freudepur 

Re: Musik für den Ein und Auszug

Hi

wir haben beim Auszug auch Oh happy day:-)
Und für den Einzug "make our lives one live" von west side story



Zuletzt bearbeitet am 01.06.2010

01.06.10 23:43
Carmile 

Re: Musik für den Ein und Auszug

hey zeme

i bin grad wieder uf di folgend page gstosse wo i eifach super find vode film und musik her http://www.tcartermusic.com/

chan si dass sie scho mol is forum gstellt worde isch. näbt em kirchliche hend mer üs jo jetzt au langsam möse afange gedanke mache ums zivile. dä do. hend mer besprechig. und somit hend mer für zwei lieder ab cd entschide.

izug: here we stand

uszug: canon in d, serenade (ui, i gang fast abe ab dem stück :-))

i gseh einisch meh, üs gfallet die ami songs und ami videos eifach am beste, mer hettet vilicht würkli gschider döt ghürote.

jetzt mönd mer nur no luege ob min onkel wo en video macht au sonen stil hibringt.

good night, carmile



02.06.10 07:47
Zerah 
Re: Musik für den Ein und Auszug

hmmm,...
wir haben für den Einzug das Lied the ros von Leann rimes...
Die deutsche Songübersetzung wird dann in den Gottesdienst miteinbezogen.
Für den Auszug... evtl. etwas von Brian Adams... da sind wir uns noch nicht ganz sicher.



wir heiraten am 16.7.2010 zivil und 21.08.2010 kirchlich

02.06.10 07:52
cosmologia 

Re: Musik für den Ein und Auszug

Guete morge zäme

Mir händ recht klassischi Stück für dTrauig gwählt, aber alli interpretiert vo üsere Pianistin. Eis devo hät sie sogar selber gschribe. Sie bringt sehr vil Emotione und Moderni id Liäder ine. Sie hät üs au no en super Vorschlag gmacht für de Uuszug: en Tango. Mir händ es paar Tangos müesse durelose bis mr srichtige gfunde händ, aber ez simmer beidi de Überzüügig, dass es zu üs passt. Es isch beschwingt, luschtig und fröhlich. Mit dem werdet üsi Gäscht definitiv nöd rechne

##Zivil am 10 Juni 2010 -- Trauung am 10 Juli 2010##

02.06.10 14:54
Sanpas 

Re: Musik für den Ein und Auszug

also mir händ euis ganz treu am schwiizermotto gwidmet
mir händ uf kein fall das traditonelle hochzeitsmarsch zügs welle (söll nöd abschätzig töne, für die wo sich für das entschiede händ.) - das würd eifach so nöd zu euis passe. also händ mir euis für schwiizerdütschi lieder vo schwiizer interprete entschiede - was gar nöd so eifach gsieh isch . schlussändlich sind däbi usecho:

einzug: vogel ohni flügel - peter räber
trauung: liebeslied - florian ast
auszug: ewigi liebi - mash

mir sind super zfriede mit däre wahl und freuied euis wahnsinnig uf musik a euisere trauuig. ä gueti fründin vo euis wird singe begleitet vomene saxophon und piano - das chan eifach nur super werde

Zuletzt bearbeitet am 02.06.2010

02.06.10 15:33
Carmile 

Re: Musik für den Ein und Auszug

hey sanpas

hend ihr e zivili oder kirchlichi trauuig wo er die lieder hend? mini zwo lieder obe sind für üsi zivil, die fürd kirchlich hani sus näbä gschribe. i het bim zivile ide mitti ebe au gern es lied gha, aber eifach so ab cd wirkt das komisch und extra nomol öppert afroge wo chunt go spiele, au nei :-) bin froh wenn mer für de tag nöd zviel mönd organisiere, skirchlich wird scho gnueg ufwändig :-)

i finds immer spannend zgseh wer was für e musik, was für es motto wählt und das wo i bisher ghört und gseh han selber, hät immer super zum paar passt. hehe, bi üs isch es däfür so, dass mer grad dohre afanget weh tue wenn i die schwizer lieder gseh. schüttel aber ebe, so sind dgschmäcker verschide.

wünsch eu e gueti vorbereitigszit!



02.06.10 16:04
happyday 

Re: Musik für den Ein und Auszug

@carmile: üsi zwe musiker hend fürd chile zwe lieder vo t. carter musig igstudiert und äifach prächtig interpretiert.

und zwar sind i üsere mäss die zwe lieder vo ihne gspillt und gsunge worde: here we stand und this ring.

02.06.10 16:18
Sanpas 

Re: Musik für den Ein und Auszug

@ carmille
ja isch doch super sind gschmäcker so verschiede ... so wirds nie langwiilig.
mir händ scho chli spezielli lieder (ussert ewigi liebi isch chli en klassiker)... die händ aber i euisere beziehig au ä bedütig und händ euis ganz am afang vorallem begleitet, das hald au gwüssi erinnerige drin stecked.
eigentlich simmer suscht nöd so "bünzli-schwiizer" aber mit dä musikwahl simmer üs sehr schnäll einig worde. mir händ kei änglischi-mainstream-songs welle, wo d'hälft vo euisne lüt eh nöd verstaht und hald vo sogenante "stars&sternchen" gsunge wird
unds traditionelle het nöd passt, will mir nöd kirchlich hüratet sondern ä freii-trauuig händ... isch hald au nomal chli spezieller...

bim zivile lömmer eifach standesbeamtin entscheide was sie ab cd spillt. det isches euis nöd so wichtig, will mer das nur ganz im chline chreis fiired und euis wänd uf anders als musik konzentriere

wünsch dir au no ganz ä tolli vorbereitigsziit

Zuletzt bearbeitet am 02.06.2010

 1 2 3 4
stars&sternchen   bünzli-schwiizer   schwiizerdütschi   Trauungszeremonie   Zuletzt   voraussichtlich   Afroamerikanerin   bearbeitet   Hochzeitsmarsch   änglischi-mainstream-songs   Traumhochzeit   Trauung   kirchlich   schreeeeecklech   zusammengesessen   kirchenhochzeit   vorbereitigszit   heiraten   vorbereitigsziit   Feuerwerksmusik