| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Musik zum Einzug in die Kirche
 1 2 3 4 5 6
29.03.10 11:39
nicarina1985 

Re: Musik zum Einzug in die Kirche

mir händ sLied "when a man loves a woman" da hät sogar min schatz usgsuecht.. voll süess.. hät mi mega gfreut.. i dänk das passt no guet will er jo bim altar wartet und ich dänn mit mim vater inechum.. er wird mi au erst dänn gseh.. ouh jo do bini scho mega gspannt wiä er uf mi reagiert..


29.03.10 11:51
calla 
Re: Musik zum Einzug in die Kirche

gute wahl - läuft gerade im radio

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

29.03.10 12:57
nicarina1985 

Re: Musik zum Einzug in die Kirche

dankeschön..
bi mir isches leider nöd im radio cho..


29.03.10 12:59
peja 

Re: Musik zum Einzug in die Kirche

das isch aber echt suuper passend, nicarina! das stell i mer echt total schön vor.. das lied wird gspielt, din gg staht dävore u du laufsch mit dim papi inne..

29.03.10 13:03
nicarina1985 

Re: Musik zum Einzug in die Kirche

jo i hoff dasi mis makeup nöd gad wieder uffrische müesst ...
isch scho recht romantisch..

und wa händ dänn ihr für es Lied Peja? Calla gell du hesch dini hochzit scho hinder dir.. wa händ dänn ihr für eis gha?

29.03.10 13:32
calla 
Re: Musik zum Einzug in die Kirche

nöö, ich hürate erscht i 2 monet aber mer hüratet nid i de chile drum erübrigts sichs iizugs-lied, mer laufed alli mitenand ine

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

29.03.10 13:34
peja 

Re: Musik zum Einzug in die Kirche

mer hürate au nid ide chile..

aber i lauf mit em papi doch inne, bzw. eifach zu ihm u er gseht mi dä au serscht mal.. slied wüsset mer nonig.. muess no uf dsuechi..

17.05.10 16:57
Nici_86 
Re: Musik zum Einzug in die Kirche

Ich habe zu diesem Thema auch noch eine Frage. Brauche euren Rat...
Wir haben in der Kirche anstatt die Orgel 4 Panflöten Spieler. Ich hätte beim Einzug in die Kirche gerne " Bed of Roses" von Bon Jovi. Die Panflöten Gruppe kann dieses Lied leider nicht spielen, jetzt haben sie mir gesagt, dass ich wir doch einfach das Original Lied abspielen könnten. Jetzt weiss ich nicht was ich soll. Mein Zukünftiger weiss nichts von dem Ganzen. Wollte ihn mit "unserem" Lied überraschen. Aber ich fände es einfach schön, wenn beim Einzug die Panflöten spielen würden, auf der anderen Seite fände ich das Lied von Bon Jovi auch schön. Vor allem auch weil es uns verbindet. Was würdet ihr an meiner Stelle machen?
Danke für eure Antwort.

Mir gäbe üs am 04.06. / 05.06.2010 üses Jawort

17.05.10 17:17
Carmile 

Re: Musik zum Einzug in die Kirche

@a all die wo orgelspiel zum izug hend und de hochzitsmarsch wend: nehmet ihr de wagner oder mendelssohn? mer chönd üs nöd entscheide. han versch. variante ghört bzgl. längi. wichtig wär no, dass er nöd zu kurz isch, da mer en lange izug plant hend.

für de uszug möchtet mer wieder was orgligs, klassisches. was nehmet er do?

liebe gruess und thx!


17.05.10 20:47
happyday 

Re: Musik zum Einzug in die Kirche

mer hend um izug all you need is love vo the beatles.

zum uszug what a wonderful world vom louis armstrong.

bedes mal nur instrumental gspillt vomene profi musiker.

zwüschedine hemmer noh zwe anderi musiker wo singed: äine devoh spillt gitarre und singt de ander tueds entweder mitere sones spezielle trummele (det sitzt mer druf) oder mitere rassle begläite.

 1 2 3 4 5 6
Hochzeitsmarsch   melanchonischere   bollywood-song   Pfingstwochenende   youtube   Eurovisionsmelodie   spielen   beschwingteren   kirchlich   melancholisches   beschwinglicher   Wahrscheinlich   Lieddilemmmmmmmmmma   aschebrödel-lied   chile-ablauf-stell   Panflöten   Trauversprechen   hochzitsmarsch   schwiizerdütsch   Bauernhochzeit