| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Musik zum Einzug in die Kirche
 1 2 3 4 5 6
22.05.10 21:58
Sposina 
Re: Musik zum Einzug in die Kirche

mir händ au "angel" welle neh :)) aber wägem Text hämmers denn doch nöd gno..

Das mit em I- und Uszugslied esch sone Sach, mer wössed au noni gnau weles neh. En Kollegin vo mir meinti "Ave Maria", i fendes wonderschön aber esch das ned grad chli zu emotional före Izug?

25.05.10 15:24
Soefeli82

nicht registriert

Re: Musik zum Einzug in die Kirche

Hallo zusammen

Wir konnten übers Pfingstwochenende einige Sachen in unserer Checkliste streichen. Unter anderem auch die Liederauswahl. Natürlich möchte ich das euch nicht vorenthalten

Wir werden gemeinsam zu "The Rose" von Bette Midler einlaufen.
Nach der Begrüsung und einer Lesung mit einem Gedicht wird "I don't wanna miss a thing" von Aerosmith erklingen.
Dann kommt die Predigt und Mya Audrey wird "You raise me up" von Westlife singen.
Danach folgt das Trauversprechen, das JA-Wort und der Ringwechsel. Dazu wird "the circle of life" von Elton John uns begleiten (Merci Carmile für den Tipp)
Jetzt nur noch die Mitteilungen/Dank und Segen. das letzte lied ist bei uns noch nicht definitiv. entweder "Ain't no mountain high enough", "oh happy day" oder you'll be in my heart"

jawohl so wird unsere trauung aussehen. ach ich freue mich sooo drauf

lg soefeli

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

25.05.10 15:40
nimbini 

Re: Musik zum Einzug in die Kirche

hey soefeli82, singt mya alle diese lieder bei euch? wir haben sie auch gebucht, allerdings muss sie bereits unser einzugslied einstudieren, was uns 100 franken zusätzlich kostet! die lieder, die ich gerne hätte, hat sie auch nicht in ihrem repertoire, jetzt müssen wir wohl umentscheiden....

liebs grüessli

25.05.10 15:48
Schoseli 

Re: Musik zum Einzug in die Kirche

hi

wir hatten diese Lieder alle 3, "Ain't no mountain high enough", "oh happy day", you'll be in my heart"
es war einfach wunderschön

haben geheiratet am 20.08.2009 & 22.08.2009 in Liebe

25.05.10 16:25
Soefeli82

nicht registriert

Re: Musik zum Einzug in die Kirche

@ nimbini- 2 von diesen liedern hat sie nicht in repertoire und somit wird sie diese einstudieren. der rest ist im repertoire drin.

@schoseli - es sind wirlich alle 3 superschön und darum fällt uns die entscheidung auch sooo furchbar schwer

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

26.05.10 15:41
schusseli 

Re: Musik zum Einzug in die Kirche

Interessants Thema:

Mir hend da au eher chli moderneri Lieder gno, well eus die klassische eifach nöd gfalled und au nöd zu eus passed:

Besammlig Gäst i de Kapelle: Piano Version vo "What a wonderful world"
Izug Brut mit Papi: "In the arms of an angel" vo Sarah McLaughlin
De Text isch zwar trurig, aber es isch so es Hammer Lied! Und er isch min Engel, wo mir Geborgeheit git, drum passts denn wieder. Usserdem isch es chli euses Lied....

Denn singt eusi Sängering zwei Lieder instrumental ab CD. Sie isch e Kollegin vo eus und mir hend ihre e Uswahl geh a Lieder. Sie singt ganz sicher: "The Rose" vo Bette Middler und denn entweder "If ain't got you" vo Alicia Keys oder denn "Beautiful" vom Joe Cocker. Bin scho sehr gpsannt was sie denn singt. Chum bi allne Hüenerhuut über....

Uszug: "Strawberry Swing" Coldplay. Mir sind riese Coldplay Fans drum het eis Lied eifach müsse si für i de Kapelle.

.





Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr

26.05.10 18:09
dorina 

Re: Musik zum Einzug in die Kirche

Schusseli,

Cool, machst mir ein wenig Mut, ich dachte schon, dass ich die einzige bin, die keine klassische Musik in der Kirche haben wird (oder eben wenig)

Gruess
dorina


26.05.10 18:16
nimbini 

Re: Musik zum Einzug in die Kirche

@dorina, ich kann dich absolut beruhigen, auch wir werden keine klassische musik bei der trauung haben! ok, heiraten auch nicht in der kirche, aber ich finde es teilsweise absolut schrecklich, dieses orgelgepfeife (hab früher selber orgel gespielt).... die genaue songauswahl steht noch nicht, aber auf alle fälle werden es moderne lieder!

26.05.10 18:23
dorina 

Re: Musik zum Einzug in die Kirche

Danke Nimibi!

Ich habe da mein kleines Lieddilemmmmmmmmmma platziert und praktisch kein Feedback bekommen. Am meisten wird da auch über die klassischeren Stücke gesprochen..

Lass mich wissen wenn eure Lieder feststehen!
- Bin bei meinen immer noch unentschlossen...

gruzzi
dorina


26.05.10 18:55
nimbini 

Re: Musik zum Einzug in die Kirche

@dorina, bin grad go nahläse, was du für es dilemma häsch! Also ich würd zum izug au eher es langsam, emotionals lied näh und zum uszug eher öppis fröhlichs, chli schnäller! Vo dem her würd ich eher de eros zum uselaufe näh (bin leider gar kein eros-fan, sorry) und zum inelaufe de xavier naidoo! Wänns das lied inere coverversion git, chönntsch es ja allefalls doch au eurere sängerin bsorge, wär halt dänn eifach alles uf englisch! Oder suscht halt würklich ab band oder nur instrumental laufe lah…
Dini andere lieder findi mega! Ave maria isch de hammer, somebody hett ich au gern bi de trauuig, aber ich weiss nöd, ob das eusi sängerin im repertoire hät! Das wär irgendwie no schön vor em ja-wort! Was bi eus scho sicher staht isch, dass ich zum lied vom film „drei nüsse für aschenbrödel“ wird inelaufe! Eusi sängerin wird das extra für eus uf em klavier istudiere! Da mir im winter hüratet, händ mir s’gfühl, es wird perfekt passe und ich dänke, da werded nöd viel auge trocke bliebe (vor allem die, wo dänn no de film känned), ich hüle scho fascht, wänni das dehei uf em laptop lose und mir dänn die situation vorstelle bim izug, phuuu….. amazing grace gfallt mir au no sehr guet, hett au no gern es lied vo de tracy chapman, s’lied love tob e loved by you vom marc terenzi gfallt mer au no sehr guet….ich möchte halt eigentlich würklich nöd so die 08/15 lieder ha, wo bi jedere trauuig ghörsch…. Kollegin vo mir isch zu island in the sun gspielt vonere steelband ineglaufe, wow, das isch au de absoluti hammer gsi!
Für de uszug hani no kei ahnig, möchte öppis fröhlichs, wo en lässige apero/abig söll ilüte…. Villicht muess halt dänn glich gloria estefan oder en coole bollywood-song anehebe… hehe min fründ würd krise übercho ;o)

liebs grüessli

 1 2 3 4 5 6
beschwinglicher   Bauernhochzeit   youtube   schwiizerdütsch   bollywood-song   kirchlich   Pfingstwochenende   melanchonischere   Eurovisionsmelodie   Trauversprechen   Wahrscheinlich   hochzitsmarsch   spielen   chile-ablauf-stell   Hochzeitsmarsch   Panflöten   aschebrödel-lied   Lieddilemmmmmmmmmma   beschwingteren   melancholisches