| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Oktober Bräute 2014
 1 2 3 4 5 6 .. 10
07.02.14 10:26
Bluerose 

Re: Oktober Bräute 2014

I gang zu LILUCA Meier Brautmode AG in St. Gallen :)

I han no nünt schickt, han vor bis am 14. 2 mind. mol Save the Date Mails zschicke für d'gelade Gäst. Da i dä meiste Firme bis ende Februar Ferie igäh werde muen.

07.02.14 10:30
sunds 
Re: Oktober Bräute 2014

Mir hän gseit mir spare uns d Safe the Date karte, die wichtigste Persone häns scho mitbecho
Mir wötte im März d Iladige verschicke, weiss aber nid wie lang ich söll d Amäldefrist mache. Isch bis Ändi April realistisch oder zkurz, zfrüeh?

07.02.14 10:45
Bluerose 

Re: Oktober Bräute 2014

I wött au nur en Monat Amäldefrist gäh. I find das isch realistisch und wer debi si will cha das relativ schnell entscheide. Wer no länger brucht zum entscheide, mue sich halt melde und bescheid gäh.

Häsch du dini Karte scho? I tue mich sehr schwer mit dä gestaltig deswege will i vorsichtigshalber doch Save the date Mails schicke. I hoff das spätistens in April cha iladi schicke :)

07.02.14 10:47
sunds 
Re: Oktober Bräute 2014

Jo mir hän uns drfür entschiede gha dass mer d Iladige sälber bastle will uns keins wo me im Internet cha bstelle 100%ig überzügt het und mers chli persönlicher finde. Hàn uns aber au schwer do am Afang. Jetzt isch denn bald bastle agseit.

17.02.14 09:45
sunds 
Re: Oktober Bräute 2014

Macht öbber vo euche Hochzitshomepage?

17.02.14 11:13
Bluerose 

Re: Oktober Bräute 2014

I möcht gern eini mache, tue mir aber recht schwer mit der entscheidig. swisswedding ist ja gratis aber me cha nid wirklich viel selber gestalten. D'gestaltig uf ichwünsche.com find ich viel schöner, aber extra dafür zahle, naja wären halt wieder extra kosten.

Was hän ihr scho so testet und für welle entschiede?

LG

17.02.14 11:17
sunds 
Re: Oktober Bräute 2014

Mir sind grad am ichwünsche am teste. Chasch sehr viel sälber mache. Mis Problem sind eigentlich d Föteli, mir händ nid so viel bruchbari Föteli vo uns zwei. Wäg de Koste han ich mir eifach gseit wenn de es Wunschbuech machsch und das allne muesch schicke kostets jo au öbbis. Uf däre Homepage chöne sich d Gäst jo au a- und abmälde und allefalls au Föteli bstelle. Und d Gäst chöne sich halt immer uf dr Homepage informiere.

Zuletzt bearbeitet am 17.02.14 11:18

18.02.14 16:33
sunds 
Re: Oktober Bräute 2014

- Bluerose: Hesch dr scho überlegt was füres Kleid du öbbe wötsch?

18.02.14 16:55
Bluerose 

Re: Oktober Bräute 2014

Sry gar nid gseh, dass nomol geschriebe häsch. Jo i find ichwünsche au echt toll gemacht, Mir hän au nid so viele föteli aber du chasch jo selber so erstelle wie du magsch und chasch au andri sache inne tue. Machsch du wunschliste au uf dä Homepage?

Hän ihre eure Flitterwoche scho buecht?

Ne han no nid richtig e ahnig, bin voll gespannt uf dä Dunnstig obig :)

Zuletzt bearbeitet am 18.02.14 16:58

18.02.14 16:58
sunds 
Re: Oktober Bräute 2014

Wäg dr Wunschliste bini mer noni so sicher. Mi GG isch nid so begeisteret. D Flitterwuche hämmer noni buecht aber wüsse jetzt wenigstens mol wo ane :)

Ich ha mi au mega druf gfreut gha :) ha mer mi imene Brutkleid nie chöne vorstelle aber s isch genial gsi. Ich ha eifach vo Afang a gwüsst dassi e schulterfreis Kleid wött. Das isch die einzig Bedingig gsi.

 1 2 3 4 5 6 .. 10
eigentlich   vorsichtigshalber   Tätschmeischter   Oktober   Flitterwuche   Iladigschärtli   hochzitstechnisch   Schwiegereltern   standesamtlech   Stuehlschleife   Missverständnis   Hochzitsunterwösch   Dudelsackspieler   Bluerose   dHochzitsvorbereitige   Fotograf   Secondhand-Kleid   Hochzitshomepage   Iladige   Iladigskartedesign