| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Oktober Bräute 2014
 1 .. 4 5 6 7 8 .. 10
19.02.14 16:05
Bluerose 

Re: Oktober Bräute 2014

Hab dir ne PN geschickt :)

21.02.14 09:50
sunds 
Re: Oktober Bräute 2014

Guete Morge

@Bluerose: Wie ischs gsi gester Zobe bim LILUCA?

21.02.14 09:58
Bluerose 

Re: Oktober Bräute 2014

Guete morgä,

also es isch Überweltige gsi, wo i mi s erste mol in so en Brautkleid gseh han, han i träne nüme chönne halte. min ganze Körper hät zittere es isch so krass gsi. Hät nie denk, dass es mich so berührt.

No en paar verschiedene Stil han i mehr oder weniger gwüsst, was für s Kleid sött werde. Leider isch s prisslich doppel so teuer als i mir gesezt han. :(

Zu dem weiss i nid mol wie das Kleid "heiss", weil ich es mir nicht ufschrieben dürfet.

Wars es bei euch auch so? Wie habt ihr die erste anprobe erlebt?

Liebe Grüsse

21.02.14 10:45
sunds 
Re: Oktober Bräute 2014

Bi mir sind mis Mami, mini Schwöschter (TZ) und mi Papi mitcho. Mir häns eigentlich no luschtig gha. Ich ha mer mi nie imene Brutchleid chöne vorstelle. So fest berüehrt wie di hets mi nid aber s isch scho sehr speziell gsi. Ich ha au verschiedeni Stil aprobiert (au söttigi wo mini Mueter und Schwöschter an mir hän welle gseh) und woni denn mit eim Kleid us dr Umkleide cho bi hän mini Eltere grad gwüsst das das "mis Kleid" isch will me mir das anschinend grad agseh het :) mini Auge hän richtig glüchtet

Ich weiss au nid wie mis Kleid heisst und has au im Internet nid gfunde.

25.02.14 13:37
sunds 
Re: Oktober Bräute 2014

Hallo Ladies

@Bluerose: Hesch du das Kleid jetzt kauft gha im LILUCA oder noni? Mis Kleid isch au türer gsi alsi dänkt ha.

@mafege und Pakeha: Wie wit sind ihr scho mit plane/vorbereite?

@me
Mir händ letschte Sunntig mol agfange mit de Iladigskärtli bastle, isch no meh Ufwand als me dänkt aber ich ha zum Glück tatkräftigi Unterstützig gha vo minere Familie. D Iladige wöttemer bis am Wuchenänd fertig ha und denn au grad chöne verteile.
Mit dr Homepage simmer au scho chli witer cho zum Glück. Mache jetzt am Wuchenänd no Paar Föteli für druf.

25.02.14 21:05
Pakeha 
Re: Oktober Bräute 2014

Hallo!

Tönt jo alles sehr spannend bi eu, isch läss zgseh, wies anderi so mached. Mir sind eigentlich scho ziemlich wiit i de Planig.

Will mir kei Save The Date hend welle mache hend mir d'Iiladige scho fertig bastlet und das Wuchenend verschickt oder verteilt. Jetzt warted mir uf d'Rückmeldige.
Drum hend mir au scho dHomepage mit Wunschliste fertig, hend d'Chile und de Ort für de Apero reserviert und au für de Obig isch eigentlich scho alles klar, mir hend de Ruum und de Caterer.
En Fotograf hend mir au scho, jetzt sind mir uf de Suechi nocheme DJ.

Letscht Wuche sind mir serscht Mol mit üsne Trauzüüge zämä gsesse und hend mol chli informiert was mir scho hend. Sie hend glaubs ganz viel Idee, aber so würklich öpis verrote hends üs nöd.

S'Kleid hani afangs Januar gfunde, ich han im Internet es Secondhand-Kleid gseh wo mir mega gfalle het und hans denn welle go aprobiere im Lade, bevors öpert chauft. Schlussendlich hani seb Chleid nöd so guet gfunde, defür hets mir es anders total atue und ich hans gad gchauft, obwohl ich eigentlich gseit han, ich well zerscht no chli umeluege. Bin aber total zfriede mit deWahl.

Macht öpert vo eu e Photobooth selber? Mir sind üs das am überlege.

25.02.14 21:19
Bluerose 

Re: Oktober Bräute 2014

Huhu

@sunds
Ne, gang nächste Monat uf Dütschland au no go luege, und falls i nünt finde, dann kauft i de bi LILUCA.

Hän hüt dä Caterer usgewählt. Es klingt alles so wiit sehr guet und i han e richtig guets gfühl.
Am Fritig hän mir no en Termin mit nen Fotograf, zum luege was mir genau wön und was möglich isch etc.

@Pakeha
Wow ihr hän jo scho so viel erledigt, dass isch jo supi. Das mit den "Fotobox" han i au überleit cha, und bi letzti uf en itrag in Forum gestosse=
http://www.heiraten.ch/forum/board/ich-s...d-9_1399.html#1

werde es so mache, wie "Nemo" erklärt hät, der Stativ und Fernauslöser han i scho bestellt :)

Liebe Grüsse

26.02.14 08:24
sunds 
Re: Oktober Bräute 2014

Guete Morge

@Pakeha
Hui bi euch isch jo au scho viel gloffe bis wenn händ ihr denn d Amäldefrist für die gladene Gäst? Müen sich bi euch au d Apérogäst amälde?
Ich hätt au gärn e Photobooth, mol luege was dr GG meint.

@ Bluerose
Ich ha mis Kleid au usem dütsche. Das mit em Caterer tönt super. Mit em Fotograf söttemer au mol no zämmesitze.

10.03.14 08:01
sunds 
Re: Oktober Bräute 2014

Hey Ladies

Händ ihr alli e schöns Wucheänd gha?

Bi uns sind letscht Wuche ändlich d Iladige use und d Homepage stoht au zu 95%. Wie gsehts bi euch us? Sind ihr au chli witer cho mit de Planig/Vorbereitige?

Wünsch allne ganz e schöni Wuche

10.03.14 09:29
Bluerose 

Re: Oktober Bräute 2014

Guten morgen,

Ja, bi den Hammer Wetter, chamo nid klage, du au?

Da isch doch supi :) Magsch du üs mol dä Link schicke?

Wieder echli was geschafft a dä palnig:

-Mir hän jetzt endlich üs für e Iladigskartedesign entschiede, werde s selber mache, daher isch basteln agseit :). Hoffe das i es anfangs April cha use schicke.
-Gastgeschenke und Namenskärtli sind sowit definiert, fehlen nur m&m oder mandeln. Bin noch nicht sicher was ich als süsses dazu nehme.
-Für Website han i jetzt Jimbo usgewählt, han aber no nid viel gemacht. Brautkleid suchen war erst mal wichtiger :)
-Min Brautkleid han i letzte Dunnstig gfunde, es isch mega schön
-Gästeliste wird immer wieder überarbeitet, irgendwie chumt immer wieder in sinn öpper wo nid dörft vergesse werde oder aber au wünsch Gäste vo den eltern

Was hat ihr no für die nächste Wochen so in Terminplan ?

Liebe Grüsse und en gueti Start.

 1 .. 4 5 6 7 8 .. 10
Tätschmeischter   eigentlich   Fotograf   Hochzitsunterwösch   Missverständnis   Schwiegereltern   standesamtlech   Secondhand-Kleid   Hochzitshomepage   Stuehlschleife   hochzitstechnisch   Dudelsackspieler   Iladigschärtli   dHochzitsvorbereitige   vorsichtigshalber   Iladige   Bluerose   Oktober   Flitterwuche   Iladigskartedesign